Down The Rabbit Hole 2023

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271

Ik ben benieuwd of dit nog gevolgen heeft voor de boeking op DTRH. Nu is dit de eerste keer dat ik erover hoor en weet ik de details niet, mijn voornaamste kritiek op de band tot op heden was de strontvervelende muziek die ze maken. King Gizzard en Sampa the Great staan überhaupt niet op de lineup hier, maar ze zullen niet de enige artiesten zijn met een mening over Sticky Fingers.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Horace Andy, Bob Vylan, Ethel Cain, Heatworms, Nu Genea, Palace, Ramkot en Spoon ken ik eigenlijk allemaal niet. Niet eens van naam dus heb nog wel wat in te luisteren.

Met TSCHA, Romy, Confidence Man en Sofi Tukker heb je trouwens wel echt 4 namen die precies in dezelfde hoek vallen. Romy kan nog wel in de nacht een setje doen, maar de andere drie verwacht ik misschien wel overdag, of heb ik dat mis?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Ik had al een vermoeden dat Sticky Fingers het grootste twijfelgeval is (mede vanwege de mentale gezondheid van Dylan Frost), maar als er festivals uit hun Europese tour wegvallen wordt het ook steeds minder lucaratief om de overstap naar Europa te maken en zie ik het nog somberder in.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Horace Andy, Bob Vylan, Ethel Cain, Heatworms, Nu Genea, Palace, Ramkot en Spoon ken ik eigenlijk allemaal niet. Niet eens van naam dus heb nog wel wat in te luisteren.

Met TSCHA, Romy, Confidence Man en Sofi Tukker heb je trouwens wel echt 4 namen die precies in dezelfde hoek vallen. Romy kan nog wel in de nacht een setje doen, maar de andere drie verwacht ik misschien wel overdag, of heb ik dat mis?
Horace Andy is de gastzanger bij Angel van Massive Attack, dat ken je vast wel. Maar sowieso een heel behoorlijk repertoire die man. GEweldige boeking.

Spoon is prachtige ingetogen indierock. Enorme staat van dienst al. Ben alleen bang dat voor hen een zelfde lot is weggelegd als Wilco afgelopen jaar. Dat werd onvoldoende op waarde geschat door het publiek.

Bob Vylan is wel lekker, beetje opgevoerd. Ramkot is Belgische rockband, ook tof. Nu Genea is typische muziekcocktail van allerlei stijlen, waar je op Lowlands en DTRH altijd over struikelt ;-)

Sofi Tukker vind ik trouwens afschuwelijk. Die zal vast op de Hotot staan.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en ZiggyStardust93

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Horace Andy, Bob Vylan, Ethel Cain, Heatworms, Nu Genea, Palace, Ramkot en Spoon ken ik eigenlijk allemaal niet. Niet eens van naam dus heb nog wel wat in te luisteren.

Met TSCHA, Romy, Confidence Man en Sofi Tukker heb je trouwens wel echt 4 namen die precies in dezelfde hoek vallen. Romy kan nog wel in de nacht een setje doen, maar de andere drie verwacht ik misschien wel overdag, of heb ik dat mis?
Als je lekker wil dansen in de zon, moet je Nu Genea eens opzetten!
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Sjakie de Wit en MarkD

ZiggyStardust93

Playlistbediener
21 feb 2023
49
55
Ik ga ook eens aan zo'n lijstje beginnen.

Must see:
- IDLES
- The Murder Capital
- Spoon
- Death Grips
- Working Men's Club
- Bob Vylan
- Tramhaus
- Jacob Collier (zag ik op North Sea Jazz, ook als het niet je ding is, absoluut een aanrader! Steengoede muzikanten. Mogen overigens nog wel wat jazznamen bijkomen wat mij betreft)

Graag zien:
- slowthai
- The Whites Boy Alive
- Agar Agar
- Heartworms
- Ramkot
- Sleaford Mods
- Weval
- Warhaus (loom vanuit het gras)

Misschien:
Eigenlijk alle headliners en Ben Howard. Prima om mee te pakken, maar als er een dubbele slot is met een van bovenstaande namen, sla ik over. Stromae heeft mij op Pinkpop 2014 positief verrast, en ik weet ook nog dat ik datzelfde festival langsslenterde en een suf liedje over nieuwe schoenen verwachtte, maar Paolo Nutini mij enorm verbaasde met Iron Sky.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
478
314
Vorig jaar in totaal 117 namen waarvan 57 op de grootste drie podia. Nu zijn er zon 49 namen bekend waarvan er ongetwijfeld ook een aantal op kleinere podia zullen staan dus ik denk dat we nog wel een aantal middel grote namen mogen verwachten
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
ik ga er van uit dat er niets interessants meer bij gaat komen,
hooguit wat dj's. maar de bands hebben we nu wel gehad.
althans zo was het de vorige 4 edities wel
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
Hopelijk in de laatste worp dan nog weer wat namen van werchter
Teskey brothers hebben 1-7 nog ruimte zie ik 🙏
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Nieuwe album van Slowthai is echt ongekend goed. Was vorig jaar al 1 van de hoogtepunten van Lowlands en dat kan nu alleen maar beter worden. Dikke aanrader.

Iemand die zicht heeft welke dag hij zou kunnen spelen? Ben even aan het duimen dat hij niet tijdens Fred de tent afsluit.

Edit: Ben gewoon even gaan googelen en hij staat in ieder geval vrijdag op RW gepland. Dan kan de voorpret voor beide echt beginnen ;).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Ze hebben de namen reshuffled in 3 categorieën zo te zien, op alfabet. Eerst was het alleen 3 headliners + de rest. Nu is het:

Fred Again... | Stromae | Paolo Nutini

Ben Howard | The Blaze | Death Grips | Froukje | IDLES | Jacob Collier | Jacob Banks | Joey Bada$$ | King Princess | Phoenix | Selah Sue | Slowthai | SOFI TUKKER | Sticky Fingers | The Whitest Boy Alive

070 Shake | Agar Agar | Antal | Avalanche Kaito | Bob Vylan | Carista | Confidence Man | Dave Okumu | Ethal Cain | Gyedu Blay | Heatworms | Horace Indy | Kamma & Masalo | The Murder Capital | Naaz | Nu Genea Live Band | OVERMONO | Palace | Ramkot | Romy | Shygirl | Skin on Skin | Sleaford Mods | Special Interest | Spoon | Sticks | Tramhaus | TSCHA | Warhaus | Weval | Working Men's Club

3 + 16 + 31 namen tot nu toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Gebruikers die dit onderwerp bekijken