Down The Rabbit Hole 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.332
Paolo Nutini is de derde headliner. Ide Koffeman heeft dat zelf bevestigd op de avond na de line-up bekendmaking, bij Kink in Touch. Op de website staan de headliners niet in alfabetische, maar chronologische volgorde (Nutini speelt op zondag).
Heel mager dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik vind dat toch wel heel opvallend, de kleinste headliner op zondag. Garantie voor een festival dat als een kaars uitgaat, lijkt me. Niets ten nadele van Paolo Nuttini hoor, maar als je toch al twijfels hebt of de man uberhaupt een headliner is, dan is die laatste avond wel een heel ondankbare spot om te vullen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Denk dat het veld nog behoorlijk vol gaat staan.

Persoonlijk is zondag perfect: het lijkt me heerlijk om het festival af te sluiten met zijn songs.

Weet iemand wanneer we weer nieuwe namen kunnen verwachten? Eind februari?
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.687
1.612
Ik vind dat toch wel heel opvallend, de kleinste headliner op zondag. Garantie voor een festival dat als een kaars uitgaat, lijkt me. Niets ten nadele van Paolo Nuttini hoor, maar als je toch al twijfels hebt of de man uberhaupt een headliner is, dan is die laatste avond wel een heel ondankbare spot om te vullen.
Inderdaad, vond het afgelopen keren al opvallen dat er extreem veel mensen rond 8/9 uur zondagavond naar huis gingen, dat is natuurlijk alleen maar erger als je zo programmeert
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Denk dat het veld nog behoorlijk vol gaat staan.

Persoonlijk is zondag perfect: het lijkt me heerlijk om het festival af te sluiten met zijn songs.

Weet iemand wanneer we weer nieuwe namen kunnen verwachten? Eind februari?
Volgens mij vorig jaar laatste week februari.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Inderdaad, vond het afgelopen keren al opvallen dat er extreem veel mensen rond 8/9 uur zondagavond naar huis gingen, dat is natuurlijk alleen maar erger als je zo programmeert
Miss omdat dtrh een wat ouder publiek heeft (opa’s en oma’s thuis aflossen) dan Lowlands (op maandag lekker college skippen).
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Denk dat het veld nog behoorlijk vol gaat staan.

Persoonlijk is zondag perfect: het lijkt me heerlijk om het festival af te sluiten met zijn songs.
Yes, dit heb ik ook. Voor mij persoonlijk de perfecte afsluiter. Maar wel de kleinste van de 3 headliners en de kans op leegloop is erg aanwezig, zeker als dat al vaker is geweest in het verleden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Verbaast me best dat Nutini echt een headliner is op DTRH. Had die nooit als headliner ingeschat op festivals in Nederland en België.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.687
1.612
Miss omdat dtrh een wat ouder publiek heeft (opa’s en oma’s thuis aflossen) dan Lowlands (op maandag lekker college skippen).
Lowlands valt ook nog eens volledig in de vakantie voor studenten, dus maandag is er uberhaupt geen college. Down the Rabbit Hole zit net op t randje, aangezien ik mn scriptie moet inleveren de vrijdag van DTRH
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Het is al uitverkocht, ik denk niet dat ze het nodig vinden om nog een enorm grote, dure naam daar neer te zetten! Dan willen ze eerder LL, BKS ook uitverkopen met die namen
Dat heeft daar niet zoveel mee te maken verwacht ik. Headliners worden echt al ver van te voren geboekt dus voor de verkoop start en ze kunnen daar niet mee wachten tot andere festivals uitverkopen of niet. Bovendien is BKS niet van Mojo dus dat zal ze een worst zijn ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Lowlands valt ook nog eens volledig in de vakantie voor studenten, dus maandag is er uberhaupt geen college. Down the Rabbit Hole zit net op t randje, aangezien ik mn scriptie moet inleveren de vrijdag van DTRH
Ik zou mijn deadline op de woensdag voor DTRH zetten als ik jou was. Donderdag al lekker naar Beuningen ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik vind dat toch wel heel opvallend, de kleinste headliner op zondag. Garantie voor een festival dat als een kaars uitgaat, lijkt me. Niets ten nadele van Paolo Nuttini hoor, maar als je toch al twijfels hebt of de man uberhaupt een headliner is, dan is die laatste avond wel een heel ondankbare spot om te vullen.
Draai het eens om. Paolo lijkt me een artiest voor liefhebbers van zijn muziek of hemzelf. Staat ie op vrijdag of zaterdag dan is hij als act niet groot genoeg en missen we mogelijk een volle knallende hottot, plus dat is het bij Fred of Stromae op zondag (ook) minder druk wordt ipv op de vrijdag/zaterdag.

Ik vind het wel een gewaagde keuze om het live muziek deel af te sluiten met een singer songwriter...daarna gaat het festival nog door voor wie wil en kan ;-)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.687
1.612
Ik zou mijn deadline op de woensdag voor DTRH zetten als ik jou was. Donderdag al lekker naar Beuningen ;-)
Dat is inderdaad m'n doel, mocht het uitlopen vind ik het niet erg om de donderdag te missen, maar vrijdagochtend heb ik 'm echt wel ingeleverd.

Zal je net zien dat ze dit jaar op donderdag wel een keer iets programmeren
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.687
1.612
Ik vond afgelopen jaar de Fuzzy Lop steevast te druk s'nachts. Zouden ze het aandurven om die om te draaien met de Teddy Widder s'nachts? Of blijft de Teddy weer gewoon een soort feesttent?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken