Down The Rabbit Hole 2023

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en MarkD

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Na een kaartje voor 2020 gekocht te hebben, die gehouden te hebben voor 2021, maar toch weggedaan voor 2022, heb ik daar achteraf onwijs spijt van gehad. Volgend jaar ben ik erbij!

Headliners voorspellen lijkt me quasi onmogelijk, maar iets als The Black Keys, Florence & The Machine en Tyler, the Creator klinkt wel leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ah leuk! Ben er zeer zeker ook weer bij. Wat betreft de richting van headliners, denk ik dat een elektronische artiest als Disclosure wel volle zalen trekt. Helaas was Disclosure gewoon drama als artiest maar iets in die richting is wel raar.

Nine inch Nails(wellicht BKS), Arcade Fire(Die zouden wel komen toch?), Queens of the Stone Age, Bon Iver(ook BKS, denk ik?), Black Keys, The XX. Als dance headliner zou Major Lazer wel weer eens leuk zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.192
Hoe lang hebben the xx al niet opgetreden? Ben benieuwd of ze dat nog gaan doen.
Oliver Sim tourt in het najaar solo, dus ik denk dat ie daarna wel weer z'n werk met The xx gaat oppakken. Iedereen is nu lang genoeg solo gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Romy is ook vooral bezig met solo naam te maken ja. Hoop dat de koppen snel weer bij elkaar komen, The XX op Lowlands destijds staat echt in mijn top 5 optredens daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Romy is ook vooral bezig met solo naam te maken ja. Hoop dat de koppen snel weer bij elkaar komen, The XX op Lowlands destijds staat echt in mijn top 5 optredens daar.
Ja dat was zo vet, heel open en warm!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ben er ook weer bij!
En qua headliner is raden erg lastig maar aangezien ze dit jaar een stuk groter waren zal die lijn wel doorgetrokken worden.
Wishlist:
The XX - Arcade Fire - Prodigy
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik denk eerlijk gezegd dat The XX klaar is gezien de interne strubbelingen daar. Misschien dat het ooit nog goed komt, wie weet.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Misschien ben ik er volgend jaar voor het eerst bij (i.p.v. werchter)

Voorspelling: Arcade Fire - The Black Keys - Mura Masa
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ben er ook weer bij!
En qua headliner is raden erg lastig maar aangezien ze dit jaar een stuk groter waren zal die lijn wel doorgetrokken worden.
Wishlist:
The XX - Arcade Fire - Prodigy
Is er nog ruimte om het terrein uit te bereiden denk je? Stuk van de camping afsnoepen en die meer de weilanden in plaatsen zou nog kunnen. Maar lijkt mij inderdaad dat er nog wel iets gaat gebeuren met het terrein.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken