Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stromae - Tame Impala - Nick Cave, keurige kopie van Rock en Seine, kom maar door ;).
Vind de onderkaart van ReS ook heel gaaf met o.a. Kraftwerk, Jamiie XX en Aurora
Tame Impala was 1 van de laatste headliners op LL dus dat zie ik niet snel gebeuren
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ja Nick Cave stond er ook nog niet zo heel lang geleden, dus het is ook grotendeels wishful thinking en niet heel realistisch. Maar ook van die "onderkaart" mag inderdaad een kopie worden gemaakt wat mij betreft :).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik ben wel nieuwsgierig wanneer de aankondiging van de presale komt. En dan ook vooral: droppen ze gelijk al wat namen of moeten we blind gaan kopen (wat ik uiteraard zonder meer ga doen).

Het kan toch niet heel lang meer duren....
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is het heel erg wishful thinking om te hopen dat ze maandag, een dag na het Carre concert van Cave, hem aankondigen als headliner en dan ook de presale data bekend maken?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Hoeft inderdaad niet, in 2019 waren er meerdere artiesten met zaalshows voor DTRH.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Is het heel erg wishful thinking om te hopen dat ze maandag, een dag na het Carre concert van Cave, hem aankondigen als headliner en dan ook de presale data bekend maken?
Cave is natuurlijk al een keer headliner geweest een paar jaar terug. Zie dat niet zo snel weer gebeuren....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Stromae nu ook met een nieuwe single, megahit op 3fm, er zal toch ook wel binnenkort een Nederlandse datum volgen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Cave is natuurlijk al een keer headliner geweest een paar jaar terug. Zie dat niet zo snel weer gebeuren....
Nee precies, relatief kort geleden nog maar. Zou van mij graag mogen, maar verwacht het niet.

Benieuwd overigens of Disclosure nu voor het derde jaar opnieuw weer wordt aangekondigd als headliner. Zou ik niet rampzalig vinden, maar ik heb het idee dat er interessantere gaan opduikem. Hoop wel dat Gorillaz sowieso herkansing krijgen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Niet perse, maar hoorde daar de nieuwe single en het betekent wel ook meer airtime in NL. Hoop verder gewoon snel op een Nederlandse datum haha.
Dat laatste snap ik haha, maar als Stromae een scheet laat en dat opneemt dan maakt 3FM het nog steeds megahit van de maand.

Daarom hecht ik daar niet echt veel waarde aan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Van mij mag hij zeker naar DTRH komen, zou ik zo vet vinden, al verwacht ik het niet (zonder de discussie opnieuw te willen oprakelen). Mocht hij op DTRH staan, dan moet ik een ander forum maar even mijn verkeerde inschatting toegeven ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Van mij mag hij zeker naar DTRH komen, zou ik zo vet vinden, al verwacht ik het niet (zonder de discussie opnieuw te willen oprakelen). Mocht hij op DTRH staan, dan moet ik een ander forum maar even mijn verkeerde inschatting toegeven ;-)
Waarom niet? Misschien wilt hij enkel headlinen op een festival in de juni/juli periode... Maar hebben ze voor Pinkpop alles al vol staan. Dan is het niet onwaarschijnlijk dat hij DTRH headlined toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken