Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
True, maar ik denk dat mensen het niet heel erg hadden gevonden als Editors waren teruggekomen en dan met Doe Maar als sub.
 

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
28
17
Iemand die hier nog toevallig een ticket verkoopt? Vriend van mij die lekker laat besluit dat ie ook wil gaan... Dus via deze weg maar proberen. Stuur me een berichtje als je een ticket weg doet, thanks!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Met Gorillaz hebben ze gewoon de vetste headliner te pakken als je het mij vraagt. Hoewel ik ook Editors moe ben… vind het nog wel een type act wat vooral Lowlands mist dit jaar. Kunnen Liam en Stormzy gewoon naar de Bravo waar ze beter tot hun recht komen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Eens... Ik ben ook wel beetje klaar met Editors (al hebben ze genoeg goede nummers). Maar echt al zo vaak gezien en ook nog recent op DTRH. Bij Lowlands zou ik eerder zeggen: prima. Daar heb je altijd ook veel andere acts te kiezen. Op DTRH zouden ze wederom een heel prominente positie innemen. Daarom liever niet, dus Lowlands zou dan wel logische optie zijn. Al vraag ik me af of Lowlands nog een dergelijk grote naam gaat boeken in dit stadium.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Iemand die hier nog toevallig een ticket verkoopt? Vriend van mij die lekker laat besluit dat ie ook wil gaan... Dus via deze weg maar proberen. Stuur me een berichtje als je een ticket weg doet, thanks!!
Lijkt me niet al te moeilijk. Als ik de negatieve comments op FB lees (mbt de 'headphone-nachten') kan het niet anders dan dat er tickets vrij gaan komen.
Ik heb er zelf ook wel een beetje moeite mee, lijkt me erg surealistisch om een geluidsloze nacht mee te maken op een festival als DTRH.
Aan de andere kant snap ik ook dat er in deze tijd concessies gedaan moeten worden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Met de line-up van Pukkelpop bestaande uit zo'n 160 namen, moet ik wel zeggen dat ik enigszins toch op mijn honger blijf zitten wat betreft de bovenkant van de affiche. Aan de andere kant merk je ook heel snel dat er slechts heel weinig DTRH-achtige namen op die affiche staan (of ze stonden er recent pas zoals Editors, dEUS en Underworld). Wie kan er in godsnaam nog bij aan de bovenkant van het programma en die nog niet op LL staan? Lianne La Havas, Burna Boy, Caribou, Mahalia staan daar nl. al. Skepta? Ashnikko? Modeselektor? Peggy Gou? Weinig gitaarbands overigens toch ook wel..
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik heb hetzelfde een beetje. Als je naar de bak met namen kijkt en die vergelijkt met DTRH steekt die laatste er wel wat af. Nog steeds enorm veel zin in, ga me er een weekend goed vermaken en hopelijk komen de Gorillaz gewoon maar in vergelijking met LL en PP vindt ik dat je daar toch iets meer waard voor de ticketprijs krijgt dan hier.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Skepta, modeselektor, Burna Boy, working men's club en Milky chance zijn allemaal wel namen die zouden passen op DTRH, ben benieuwd of er iets overkomt. Ik zou Helena hauff of Paula temple ook heel hard toejuichen maar ben bang dat dat iets te veel techno is voor dtrh
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Met de line-up van Pukkelpop bestaande uit zo'n 160 namen, moet ik wel zeggen dat ik enigszins toch op mijn honger blijf zitten wat betreft de bovenkant van de affiche. Aan de andere kant merk je ook heel snel dat er slechts heel weinig DTRH-achtige namen op die affiche staan (of ze stonden er recent pas zoals Editors, dEUS en Underworld). Wie kan er in godsnaam nog bij aan de bovenkant van het programma en die nog niet op LL staan? Lianne La Havas, Burna Boy, Caribou, Mahalia staan daar nl. al. Skepta? Ashnikko? Modeselektor? Peggy Gou? Weinig gitaarbands overigens toch ook wel..
Ja dat gevoel heb ik precies zo. Had gehoopt inkijkje te krijgen op meer mogelijke namen in de rij onder de headliners. Van deze worp van Pukkelpop zou ik hooguit denken Modeselektor en Anne Marie.

Paula Temple zie ik eerder op Lowlands.

Hoop nog steeds op iets uit de rij Little Simz, Sigrid of Tricky.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Skepta, modeselektor, Burna Boy, working men's club en Milky chance zijn allemaal wel namen die zouden passen op DTRH, ben benieuwd of er iets overkomt. Ik zou Helena hauff of Paula temple ook heel hard toejuichen maar ben bang dat dat iets te veel techno is voor dtrh
Met het nachtprogramma in het achterhoofd, waarom niet? Al denk ik dat men met de aankondiging van Club Fuzzy wel meteen er alles zal hebben uitgegooid, toch?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Milky Chance valt overigens niet uit te sluiten voor DTRH (type act past daar wel), maar persoonlijk zou ik dat wel een afknapper vinden. Net niets die band. Maar goed, smaak.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Had gehoopt inkijkje te krijgen op meer mogelijke namen in de rij onder de headliners.
Had ik idd ook gehoopt ja, al blijft het vooral kijken richting UK precies op dat vlak..

Burna Boy zie ik nav de hiphop-boekingen van afgelopen editie wel door komen. Leuke act alhoewel het ook niet echt een 'wauw' naam is. Modeselektor kan bij gebrek aan beter eventueel laat in de Teddy staan alhoewel.. Milky Chance kan in het laatje weinigzeggend indie rock-band die al jaren op retour is. Daarvan hebben we met TDCC wel al eentje in onze knapzak.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Volgens Ken komen Gorillaz niet naar Pukkelpop omdat het teveel gedoe is om de hele productie naar het Europese vasteland te krijgen. Mocht dat inderdaad waar zijn, moeten we ook vrezen voor DTRH...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Volgens Ken komen Gorillaz niet naar Pukkelpop omdat het teveel gedoe is om de hele productie naar het Europese vasteland te krijgen. Mocht dat inderdaad waar zijn, moeten we ook vrezen voor DTRH...
Zonder Gorillaz is DTRH wat mij betreft (maar ook objectief gezien toch) serieus onthoofd...

Zou sowieso nog geen paniekvoetbal spelen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Volgens Ken komen Gorillaz niet naar Pukkelpop omdat het teveel gedoe is om de hele productie naar het Europese vasteland te krijgen. Mocht dat inderdaad waar zijn, moeten we ook vrezen voor DTRH...
Oef dat zou niet best zijn. Dan wordt het bovenaan wel bijzonder karig....
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nu niet om het een of het ander, maar Gorillaz speelt in augustus écht niet zoveel shows dat het een hele tournee is die elke avond van land naar land gaat. Ze staan op Boardmasters en DTRH afaik?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Nu niet om het een of het ander, maar Gorillaz speelt in augustus écht niet zoveel shows dat het een hele tournee is die elke avond van land naar land gaat. Ze staan op Boardmasters en DTRH afaik?
True. De vraag die je je nu wel zou kunnen stellen is: is het de moeite waard voor Gorillaz om alleen voor DTRH met productie en mensen (visa etc.) het Kanaal over te steken?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
True. De vraag die je je nu wel zou kunnen stellen is: is het de moeite waard voor Gorillaz om alleen voor DTRH met productie en mensen (visa etc.) het Kanaal over te steken?
Die vraag hadden ze wellicht al eerder moeten stellen, voordat ze bevestigd werden voor DTRH. Maar ja, zo werkt dat soms. Het zijn natuurlijk tijden waarin onvoorziene problemen zich kunnen voordoen, We zullen zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken