Down The Rabbit Hole 2016

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
James Blake op ll en nsj, dtrh zal wel te veel van het goede zijn

Ja...dat lijkt mij eigenlijk ook. Maar ik zie nog geen nieuwe namen....het zal mij benieuwen of ze nog komen vandaag....
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Anohni bevestigd voor de zondag. ;) Lijkt me waarschijnlijk dat de volgorde op de site van de headliners klopt: The National - PJ Harvey - ANOHNI.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Nou ik vind het wel een mooie dag voor nieuwe namen. Laat maar komen; ben erg nieuwsgierig wat we nog mogen verwachten. Denk nog een middelgrote naam en de rest vooral kleiner grut.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
525
496
Als dat grut van het niveau Car Seat Headrest (die nieuwe nummers Vincent en Drunk Drivers/Killer Whales zijn geweldig!) is; laat maar komen. :)
 

Shakespeare

Playlistbediener
26 mrt 2015
44
0
Als dat grut van het niveau Car Seat Headrest (die nieuwe nummers Vincent en Drunk Drivers/Killer Whales zijn geweldig!) is; laat maar komen.
simple-smile.png

inderdaad echt geweldig. Ben wel erg benieuwd wanneer ze nou komen met nieuwe namen en met wat natuurlijk. Ik zet mijn geld in op Richard Hawley. Staat al op rw, is dus in de buurt en lijkt me geschikt voor DTRH. Bombay is ook een van mijn favorite bands van dit moment en lijkt mij een prima naam om goed "kleiner grut" te zijn. Kurt Vile heeft rond DTRH een clubshow staan in Groningen geloof ik, alleen weet ik niet of dat kansen vergroot of verkleint voor DTRH.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Richard Hawley. Staat al op rw, is dus in de buurt en lijkt me geschikt voor DTRH. Bombay is ook een van mijn favorite bands van dit moment en lijkt mij een prima naam om goed “kleiner grut” te zijn. Kurt Vile
Kurt Vile zie ik binnenkort en heb ik afgelopen jaar al gezien, dus ik hoop het stiekem niet, maar het zou wel een logische naam zijn. Hij verkoopt.
Richard en Bombay zijn de namen waar ik heel erg op hoop. :)
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ik hoop op een van de volgende acts :

- Deftones
- Incubus
- HIM
- At The Drive In
- Odesza
- James Blake
- Jack Garant

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Nieuw:

Alex Vargas
Nothing But Thieves
Fun Lovin Criminals
Eefje de Visser
Kovacs
Beyond The Wizards Sleeve
Everything Everything
White Denim
Whitney
The Love Triangle
Oscar
Reza Athar
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Alex Vargas | Nothing But Thieves | Fun Lovin' Criminals | Eefje de Visser | Kovacs | Beyond The Wizards Sleeve | Everything Everything | White Denim | The Love Triangle | Oscar | Reza Athar

Vier echt leuke namen. ;)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Ik vind het wel heel leuk om de Fun Lovin Criminals weer eens te zien, pure nostalgie. Laatste keer was bijna 20 jaar geleden.... Verder benieuwd naar Everything Everything en White Denim.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
@MrMantel: Fun Lovin' Criminals | Beyond The Wizards Sleeve | Everything Everything | White Denim

Maar zijn dan ook weer niet de namen waar ik hoopte, eigenlijk. En Fun Lovin' Criminals sla ik waarschijnlijk ook over, denk ik.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Everything Everything kun je links laten liggen. Leuke muziek op plaat, maar live echt verschrikkelijk. Heb ze twee keer gezien, beide keren tenenkrommend slecht.

FLC altijd geinig als er niks anders tegenover staat. Eefje de Visser heb ik wel een kleine crush voor en White Denim ook leuk. De rest ken ik niet of vind ik niet zo boeiend (NBT/Kovacs)
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
De rest ken ik niet
Zit ook wat nachtprogrammamateriaal tussen, dus dat is op zich niet vreemd. Beyond The Wizards Sleeve is wel echt een leuke naam, hoor! Daar ben ik heel blij mee. :)

https://www.youtube.com/watch?v=DtPtpWBBa34
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hmm de 2x dat ik EE heb gezien was het best goed eigenlijk. (Als Foalsvoorprogramma in vredenburg en op BKS)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Hmm de 2x dat ik EE heb gezien was het best goed eigenlijk. (Als Foalsvoorprogramma in vredenburg en op BKS)
Dat is best vreemd, één van de keren dat ik ze zag, was ook bij Foals in Vredenburg. Ik vond het niet om aan te horen... Daarvoor een keer op WTWTA en ook dat was drama.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Hmm de 2x dat ik EE heb gezien was het best goed eigenlijk. (Als Foalsvoorprogramma in vredenburg en op BKS)


Dat is best vreemd, één van de keren dat ik ze zag, was ook bij Foals in Vredenburg. Ik vond het niet om aan te horen… Daarvoor een keer op WTWTA en ook dat was drama.
Niet om aan te horen in de zin van vals gezongen of wat bedoel je? Want dat kan ik me niet herinneren.
Achja zoveel maakt het ook weer niet uit.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Maakt ook niet uit inderdaad. Maar ja, vals gezongen en ook muzikaal rommelig. Nu is dat laatste wel een beetje inherent aan de muziek, maar ik verwacht live óf iets extra's óf net zo strak als op de plaat. In hun geval vond ik het live een afknapper, waar de songs op plaat prima te pruimen zijn. Just my 2c.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken