DOUR festival 2020

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Hmm, ik moet zeggen dat ik het nóg erger had verwacht. Er zijn nog steeds enkele verschrikkelijke clashes, maar hier valt mee te werken.

Edit: ik meende me trouwens te herinneren dat Dour voorgaande jaren altijd tot 5/half 6 doorging, hebben ze er dan nu een uurtje afgehaald?
 

thomas003

Playlistbediener
3 mrt 2014
21
0
Inderdaad, het is allemaal al om 4u gedaan nu.
Ik vind het de beste line-up van alle festivals dit jaar. En ook voor mij zijn er toch niet zoveel overlappingen, alles komt mooi uit.
De app is ook klaar. En de poster is aangekomen, bedankt mynoseknows voor de tip.
 

Evert

Playlistbediener
12 jun 2015
9
0
Yep vorig jaar was het tot 0500 alleen de laatste dag tot 400 , voor de doorzetters/liefhebbers kan je altijd op de camping A gaan verder "crashen"
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Sirusmodeselektor/squarepusher/evian christ is vrij naar, maar over het algemeen valt het mee.
 

Evert

Playlistbediener
12 jun 2015
9
0
Ik vertrek woensdag met de wagen naar ginder vanuit Kruibeke ... als er iemand mee wil rijden ... dat zal ong 14u zijn
:cool:
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Eventjes wat beter naar de timetable gekeken, hou het allemaal vrij rustig en laat het een beetje open waar de rest zin in heeft. http://clashfinder.com/s/testcroch/?user=03hc66.o4& Groen wil ik wel echt heen, blauw lijkt me tof. Zijn er nog mooie dingen die ik over het hoofd heb gezien?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Eventjes wat beter naar de timetable gekeken, hou het allemaal vrij rustig en laat het een beetje open waar de rest zin in heeft. http://clashfinder.com/s/testcroch/?user=03hc66.o4& Groen wil ik wel echt heen, blauw lijkt me tof. Zijn er nog mooie dingen die ik over het hoofd heb gezien?

Songhoy Blue's lijkt me nog wel een kek bandje om te checken.

Verder lekker niet naar de Wombats gaan. Spaar je benen, wat was die band kut de laatste x dat ik ze zag. Misschien Palma Violets ff checken? Misschien niet de beste band, maar brengen wel energieke liveshows.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Eventjes wat beter naar de timetable gekeken, hou het allemaal vrij rustig en laat het een beetje open waar de rest zin in heeft. http://clashfinder.com/s/testcroch/?user=03hc66.o4& Groen wil ik wel echt heen, blauw lijkt me tof. Zijn er nog mooie dingen die ik over het hoofd heb gezien?

Met dit tijdschema is Jungle ook zeker een must-see Mathijs!! De andere dagen heb ik zelf eigenlijk ook nog niet zo goed bekeken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nothing But Thieves? Redelijk radio-rock gehalte maar een prima zanger. Als die met hun debut album komen verwacht ik wel een redelijke hype, net zoals nu een beetje met Wolf Alice. Het moet je maar liggen.
Mars Red Sky als je van hevige psych/stoner rock houdt. En And So I Watched You From Afar zou ik ook wel gaan kijken, weet alleen niet of The Bohicas skippen de moeite is daarvoor.
Verder zie ik ook heel veel onbekends.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Dit is hem ongeveer voor mij, al komt dat er nooit van. Groen is wat ik waarschijnlijk ga zien, blauw wil ik wel, maar kan niet of is niet zeker. Vooral de eerste dag is erg moeilijk met inderdaad Evian Christ - Squarepusher - Siriusmodeselektor maar ook Flume - Perc en Kaytranada - Modeselektor zijn lastig. Verder is Floating Points - Autechre ook een verschrikkelijke.

Ik ben waarschijnlijk alleen bij Nils Frahm, Gogo Penguin en Timber Timbre op de eerste rij te vinden.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
weet alleen niet of The Bohicas skippen de moeite is daarvoor.

Ik heb ze 2x gezien en die weten toch leuke showtjes neer te zetten. Hoop dat ze tegenwoordig wat meer publiek trekken, op Pukkelpop was het aardig leeg maar toen waren ze ook dag-opener. Maarja, moeten ze maar niet zo lang met hun album wachten.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Eventjes wat beter naar de timetable gekeken, hou het allemaal vrij rustig en laat het een beetje open waar de rest zin in heeft. http://clashfinder.com/s/testcroch/?user=03hc66.o4& Groen wil ik wel echt heen, blauw lijkt me tof. Zijn er nog mooie dingen die ik over het hoofd heb gezien?

Songhoy Blue’s lijkt me nog wel een kek bandje om te checken.

Verder lekker niet naar de Wombats gaan. Spaar je benen, wat was die band kut de laatste x dat ik ze zag. Misschien Palma Violets ff checken? Misschien niet de beste band, maar brengen wel energieke liveshows.
Cool zal dat eventjes checken. Hmm Wombats nooit gezien, dus ik dacht kan best even een kijkje nemen. Maar is geen prioriteit. Palma Violets vind ik qua muziek niet echt interessant, dus dat ligt echt aan het moment zelf.

Met dit tijdschema is Jungle ook zeker een must-see Mathijs!! De andere dagen heb ik zelf eigenlijk ook nog niet zo goed bekeken
Zal er waarschijnlijk wel heen gaan, maar had ze vorig jaar op Lowlands gezien en dat was nou niet bepaald denderend.
Klein dingetje, er zitten 2 t's in mijn naam ;). Maar dat had je ook niet kunnen weten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
http://clashfinder.com/s/testcroch/?user=NJeroen&

Die zou ik allemaal wel tofjes vinden om te zien, maar slechts een stuk of 5 zijn must see eigenlijk. Staat ook superveel wat ik niet ken, dus daar ben ik ook heel benieuwd naar.
 

Jessefeyaerts

Campingartiest
16 feb 2014
65
2
Welke dj's of groepen verwachten jullie wel op Dour 2016? Na de prachtige editie van dit jaar kan ik niet wachten tot de volgende! :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken