DOUR festival 2020

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gaat wat duidelijkheid geven voor WooHah. Die zullen dit jaar ook nog wel wat moois gaan droppen. Voorheen ook wat kanshebbers voor WAE maar ik dacht dat die misschien wel niet meer terugkeren dit jaar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zo @martin2 nog een aantal last minute hints voor dinsdag? Hoeveel namen, mogelijke headliners? Zeer benieuwd naar de line up van volgend jaar. Vraag me af of ze de voornamelijk elektronica/hiphop-as gaan doortrekken of dat we toch net iets meer diversiteit in het programma krijgen..
 

nuts

Playlistbediener
17 nov 2017
22
0
Veel gespeculeerd wordt hier niet, maar voor de geïnteresseerden kan je hier wel een aantal kanshebbers terugvinden.

Van mij mogen EarthGang (ook op Splash en Woo Hah), Fatima Yamaha , Folamour, Little Simz en TNGHT zeker door komen! Van andere festivals rond Dour zou ik graag Anderson. Paak en Modeselektor van Mad Cool zien komen, Modestep van Balaton Sound, Flohio en Playboi Carti en van Splash!; JPEGMAFIA op herhaling van Pohoda, Camo & Krooked van Electric Castle en Ho99o9, Ski Mask The Slump God (die ook op Splash staat) en Zwangere Guy (weliswaar ook op herhaling) van Woo Hah! ook op Dour zelf zien ... Buiten JPEGMAFIA, Anderson. Paak en Zwangere Guy ook allemaal realistische namen lijkt me.
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
95
7
Nu ook nieuwe namen voor Exit Festival.
Zeker een aantal kanshebbers voor Dour: Tyga, Boris Brechja, Artbat, ZHU, Meduza, Roni Size & LTJ Bukem. En mss ook Kosheen & Fatboy Slim als kleinere kanshebbers.
Hoop vooral op Bukem.
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
95
7
Verder kanshebbers van Sea You Festival: Claptone, Kobosil, Lexy & K-Paul live, Marika Rossa, Monika Kruse, Mausio, Neelix, Pappenheimer, Giorgia Angiuli live, Younotus, Paul Kalkbrenner live (laatste lijkt mij minder wss want slechts 2 jaar geleden)

Lallapalooza Parijs: Burna Boy, Rita Ora, Vini Vici, Joe Dwet File, Little Simz, Klingande, Herobust & Spag Heddy, Subtronics, BBNO$, Whipped Cream, Asdek.
VALD, REZZ & Griz ook maar die stonden er vorig jaar al. Gok vooral op een dubstep dag met Herobust, Spag Heddy & Whipped Cream op de nieuwe stage La Chaufferie.

Van Electric Castle mag Amon Tobin, Purple Disco Machine, Meute (maar wss Werchter), en High Contrast (niet met zijn vreselijke liveband) voor mij doorkomen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Behalve Brechja en Little Simz, wat een hoopje kutnamen. Dour is wel beter dan dat.
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
95
7
Aha, oke! Flume lijkt mij inderdaad ook een grote kanshebber (tenminste als Werchter hem niet moet hebben)

Ben ook (en vooral) benieuwd naar wat ze in hun nieuwe rocktent 'Le Garage' gaan neerzetten. Die wordt nog iets kleiner dan La Salle Polyvalente, dus hopelijk is hun budget voor de line-up groter dan het dagtarief van de PA kerel en programmeren ze het wat slim. Nu heb ik in principe niks tegen kleinere bandjes, maar in 2018 stond ik de helft van de tijd bijna alleen in La Caverne. Zou ook aangenaam zijn dat ze kunnen vermijden dat een Mike Patton voor vijf rijen staat te spelen, om een halfuurtje later de tent volledig te zien vollopen voor een derderangs technodj. Vreemd festival is Dour toch, haha.
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
95
7
James Blake, Modeselektor, The Black Lips, Mahalia, Men I Trust, Niska, The Black Madonna, Honey Dijon, 999999999, Ben Klock, Nastia, Reinier Zonneveld, Talaboman, Flohio, Alkpote, Lorenzo, EarthGang, GoldLink, Oxmo Puccino, OBOY, Yseult, Black Sun Empire, Turno, Billx, King of the Rollers, FÖLLAKZOID, The Psychotic Monks, Fuzz
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken