DOUR festival 2020

Oscar (hoop dat ze die daar wegzetten), Jungle, Billie Eilish, Martin Garrix, Nekfeu...??? Verder geraak ik niet

Flatbush en Yaeji zijn prima namen maar geen vuurwerk dit. Disclosure en Rocky zijn ook al op z'n retour. Rocky was zwaar irritant vorig jaar WooHah.

Orelsan is wel een serieus grote naam in Frankrijk (en Wallonië) toch?
Heeft nog een nummer met Stromae opgenomen volgens mij, of ik ben in de war met iemand anders.

De hele lijst: Alpha Wann, Anetha, Bicep (dj), Curtis Harding, David August, Dima (Vitalic), DJ Marky, Flavien Berger, George FitzGerald, Go Go Penguin, I Hate Models, IAMDDB, Joey Purp, Jordan Rakei, Kaytranada, Kölsch, Paula Temple, Pendulum, Rae Sremmurd, Richie Hawtin CLOSE, Sheck Wes, Slushii, Solomun, Tale Of Us, Trippie Redd, Youssoupha

Toch weer dik in orde hoor.

Net wanneer je dacht dat Rae Sremmurd ging splitsen, worden ze aangekondigd voor Dour. :lol:

Ja dat is puur voor de clout. Schrok er eventjes van maar nu lijkt er weinig mis. Wel Slim Jimmy solo tape soon.

Coole drop!
Zo zie je maar dat de kwaliteitshiphopnamen niet bij Les Ardentes en Vestiville gaan.
Benieuwd of een JPEGMAFIA in NL naar WooHah gaat of toch BKS.

Ik ben er 100% zeker van dat JPEGMAFIA al aangekondigd was :p

Battles, Bjarki en Skee Mask zijn wel must-sees.

Rock, Metal en alles wat in dat spectrum valt lijkt definitief overboord te zijn gegooid.

Users who are viewing this thread