DOUR festival 2020

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Oscar (hoop dat ze die daar wegzetten), Jungle, Billie Eilish, Martin Garrix, Nekfeu...??? Verder geraak ik niet
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Orelsan als headliner... en flatbush zombies, rusko, nina kraviz, mall grab, yaeji, josman, moha la squale, jazzy bazz
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Flatbush en Yaeji zijn prima namen maar geen vuurwerk dit. Disclosure en Rocky zijn ook al op z'n retour. Rocky was zwaar irritant vorig jaar WooHah.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Orelsan is wel een serieus grote naam in Frankrijk (en Wallonië) toch?
Heeft nog een nummer met Stromae opgenomen volgens mij, of ik ben in de war met iemand anders.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.172
2.975
De hele lijst: Alpha Wann, Anetha, Bicep (dj), Curtis Harding, David August, Dima (Vitalic), DJ Marky, Flavien Berger, George FitzGerald, Go Go Penguin, I Hate Models, IAMDDB, Joey Purp, Jordan Rakei, Kaytranada, Kölsch, Paula Temple, Pendulum, Rae Sremmurd, Richie Hawtin CLOSE, Sheck Wes, Slushii, Solomun, Tale Of Us, Trippie Redd, Youssoupha

Toch weer dik in orde hoor.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Net wanneer je dacht dat Rae Sremmurd ging splitsen, worden ze aangekondigd voor Dour. :lol:
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ja dat is puur voor de clout. Schrok er eventjes van maar nu lijkt er weinig mis. Wel Slim Jimmy solo tape soon.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Coole drop!
Zo zie je maar dat de kwaliteitshiphopnamen niet bij Les Ardentes en Vestiville gaan.
Benieuwd of een JPEGMAFIA in NL naar WooHah gaat of toch BKS.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik ben er 100% zeker van dat JPEGMAFIA al aangekondigd was :p

Battles, Bjarki en Skee Mask zijn wel must-sees.

Rock, Metal en alles wat in dat spectrum valt lijkt definitief overboord te zijn gegooid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken