Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Website is weer in de lucht. Ik begon ermee te spelen in de hoop op vergelijkbare resultaten als vorig jaar, maar tot nu toe niets. Misschien moet ik wachten op een eerste aankondiging om een hint te krijgen of ze de beveiliging hebben verbeterd!
Bij Dour weet je het nooit natuurlijk maar misschien behoren Charli XCX, Stormzy, Parcels en Jamie XX tot mogelijkse grote namen. Kelly Lee Owens leuke Petit Maison naam? Voor de Franse invloed: Pomme, Nono La Grinta, Swimming Paul, Lessss... Kunnen we schrappen: Tyler (Sportpaleis) en Damso (Les Ardentes).
Alle podia lijken te blijven, alleen zie ik die kleine dj stage met die containers er niet tussen staan...maar dat is nooit een officiële stage geweest denk ik?
Alle podia lijken te blijven, alleen zie ik die kleine dj stage met die containers er niet tussen staan...maar dat is nooit een officiële stage geweest denk ik?
Deze week kunnen we nog twee namen verwachten, een Duits Techno Duo met wat vocalen en een Franse House/Disco DJ, onlangs te zien in Hangar. Voorlopig is het net zo makkelijk om nieuwe Dour-namen te krijgen als vorig jaar.
De early bird is afgelopen overigens, maar je kan wel nog geen combitickets kopen aan de reguliere prijs. Enkel dagtickets voor vrijdag en zondag in verkoop. Die kosten 75 euro. Ander nieuwtje: de parking wordt betalend.
Deze week kunnen we nog twee namen verwachten, een Duits Techno Duo met wat vocalen en een Franse House/Disco DJ, onlangs te zien in Hangar. Voorlopig is het net zo makkelijk om nieuwe Dour-namen te krijgen als vorig jaar.