Dour 2025

MrScissorhands

Geliefde act
23 mei 2023
1.303
1.673
1730890161837.png

Datum: 16-20 juli 2025
Venue: Parc éolien de Dour
Plaats: Dour
Land: België
Organisator: Dour Festival SA/Go Go Go! ASBL
Directeur: Damien Dufrasne
Capaciteit: 55.000
Eerste editie: 1989

Alle info : www.dourfestival.eu

Dour heeft eind oktober de wishlist afgesloten en nu is de website down for maintenance, met de melding 'Coming soon'.

Website is weer in de lucht. Ik begon ermee te spelen in de hoop op vergelijkbare resultaten als vorig jaar, maar tot nu toe niets. Misschien moet ik wachten op een eerste aankondiging om een hint te krijgen of ze de beveiliging hebben verbeterd!

Bij Dour weet je het nooit natuurlijk maar misschien behoren Charli XCX, Stormzy, Parcels en Jamie XX tot mogelijkse grote namen. Kelly Lee Owens leuke Petit Maison naam? Voor de Franse invloed: Pomme, Nono La Grinta, Swimming Paul, Lessss... Kunnen we schrappen: Tyler (Sportpaleis) en Damso (Les Ardentes).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman
Op Facebook belooft Dour de eerste naam op 3 december om 11u.

Alhoewel, het is een beetje dubbelzinnig. "Et dès mardi 3 décembre à 11h, découvre le premier nom du line-up qui va te faire vibrer !"

"Dès" !? Ofwel kondig je VANAF 3 december de eerste NAMEN, ofwel kondig je OP 3 december de eerste naam...

Op Facebook belooft Dour de eerste naam op 3 december om 11u.

Alhoewel, het is een beetje dubbelzinnig. "Et dès mardi 3 décembre à 11h, découvre le premier nom du line-up qui va te faire vibrer !"

"Dès" !? Ofwel kondig je VANAF 3 december de eerste NAMEN, ofwel kondig je OP 3 december de eerste naam...
Als je dat zo vertaalt is het inderdaad vanaf.

Beetje rare verwoording inderdaad.

Morgen een nieuwe naam volgens de site.

Alle podia lijken te blijven, alleen zie ik die kleine dj stage met die containers er niet tussen staan...maar dat is nooit een officiële stage geweest denk ik?

Morgen een nieuwe naam volgens de site.

Alle podia lijken te blijven, alleen zie ik die kleine dj stage met die containers er niet tussen staan...maar dat is nooit een officiële stage geweest denk ik?
De rockamadour? Had toch een redelijk volwaardige programma dit jaar en leek toch succesvol te zijn. Zou jammer zijn als dat zou weg gaan.

Die Rockamadour stond vorig jaar wel in de lijst met podia, als ik het me goed herinner. Nu inderdaad niet meer.

Wel straf dat ze Le Garage toch nog een kans geven. Daar stond afgelopen editie bijna geen kat.

Die Rockamadour stond vorig jaar wel in de lijst met podia, als ik het me goed herinner. Nu inderdaad niet meer.

Wel straf dat ze Le Garage toch nog een kans geven. Daar stond afgelopen editie bijna geen kat.
Triestig... Schaf dat gewoon af en maak er gewoon Tomorrowland Wallonia van... Dat is toch de weg dat dit festival uitgaat...

Deze week kunnen we nog twee namen verwachten, een Duits Techno Duo met wat vocalen en een Franse House/Disco DJ, onlangs te zien in Hangar. Voorlopig is het net zo makkelijk om nieuwe Dour-namen te krijgen als vorig jaar.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
De early bird is afgelopen overigens, maar je kan wel nog geen combitickets kopen aan de reguliere prijs. Enkel dagtickets voor vrijdag en zondag in verkoop. Die kosten 75 euro. Ander nieuwtje: de parking wordt betalend.

• Grrr
Waarderingen: koolket
Deze week kunnen we nog twee namen verwachten, een Duits Techno Duo met wat vocalen en een Franse House/Disco DJ, onlangs te zien in Hangar. Voorlopig is het net zo makkelijk om nieuwe Dour-namen te krijgen als vorig jaar.
Pan-Pot en Folamour ?

Ja, ook hier verbaasd dat ze dit nog een kans geven.

Jammer van de Rockamadour. Klagen over te veel DJ's op Dour: goed en wel, maar die Rockamadour was écht wel tof.
Veel leuker dan die lompe Balzaal.

• Leuk
Waarderingen: koolket

Users who are viewing this thread