Dour 2024

polnico

Playlistbediener
29 aug 2018
38
29
Ik denk dat de beschrijving voor sommige artiesten nog steeds in sommige talen verschijnt (bijvoorbeeld Frans voor Jungle), dus ik denk niet dat dit voor elk geval kan worden toegepast. Amelie Lens speelt echter in 2024.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.163
Wij kunnen Bicep (https://www.dourfestival.eu/en/artist/detail/Bicep/) en James Blake (https://www.dourfestival.eu/nl/artist/detail/James-Blake/) verwachten, hun beschrijvingen op de site zijn "leeggemaakt" en er wordt een nieuwe foto getoond. Voor Bicep toont het zelfs "Bicep presents Chroma", wat hun nieuwe show is. De aankondiging komt zeer binnenkort, denk ik.
Die Chroma show was dik de moeite in Waagnatie trouwens.

Edit: @jimmywe ze draaiden alleszins wel live? Weinig prerecorded aan, leek me toen.
 

polnico

Playlistbediener
29 aug 2018
38
29
Ik heb dus iets te veel tijd. Ik heb een patroon kunnen vinden voor de afbeeldingen voor artiesten die volgend jaar komen en die we noemden. Een klein script gebouwd, en nu wordt de lijst groter!

We kunnen toevoegen:
Josman
Amelie Lens
Trym
Luidji
Kekra
Honey Dijon
Chase and Status
Ezra Collective
Bizkit-park
Puggy
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.041
2.671
Ik heb dus iets te veel tijd. Ik heb een patroon kunnen vinden voor de afbeeldingen voor artiesten die volgend jaar komen en die we noemden. Een klein script gebouwd, en nu wordt de lijst groter!

We kunnen toevoegen:
Josman
Amelie Lens
Trym
Luidji
Kekra
Honey Dijon
Chase and Status
Ezra Collective
Bizkit-park
Puggy
Zouden ze echt zoiets als Bizkit Park als eerste lossen?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
In de ticketshop zie ik dat een woensdagticket evenveel kost als een ticket voor de andere dagen.
Zou dat betekenen dat die woensdag evolueert naar een volwaardige festivaldag waarop alle podia open zijn ? Of was dat het voorbije jaar ook al zo ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.163
Ik weet hoe groot de Red Bull Elektropedia intussen geworden is, en toch zou ik het Amelie Lens wel gunnen om de Last Arena gewoon eens af te sluiten. Denk niet dat dat er echt in zit ofzo.

Qua headliners.. Underworld, James Blake, Justice, The Prodigy, Massive Attack. Veel elektronica-opties wel voor een festival dat veelal de hiphop opzoekt. Het zullen vooral Franstalige rappers worden zeker?
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Op Instagram hinten ze naar een aankondiging van dance-namen morgenmiddag. De foto's van het feestpubliek, met telkens een jongen met wit t-shirt centraal, doen mij aan Fred Again denken.
 
Laatst bewerkt:

polnico

Playlistbediener
29 aug 2018
38
29
Op Instagram hinten ze naar een aankondiging van dance-namen morgenmiddag. De foto's van het feestpubliek, met telkens een jongen met wit t-shirt centraal, doen mij aan Fred Again denken.
Ik denk dat Fred te groot is voor Dour. We zullen hem waarschijnlijk tegenkomen bij Pkp, maar ik zou graag ongelijk krijgen.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Ik denk dat Fred te groot is voor Dour. We zullen hem waarschijnlijk tegenkomen bij Pkp, maar ik zou graag ongelijk krijgen.
Hij is inderdaad aan de grote kant. Maar dit jaar heeft Paul Kalkbrenner nog op Dour gestaan, die lijkt me niet zo heel veel kleiner. En Fred stond vorig jaar nog op PKP, dat maakt het misschien haalbaarder om hem nu op Dour te zetten.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Amai. De Balzaal de ruggengraat van het festival noemen, "maar natuurlijk bieden we ook een podium aan live en instrumentale muziek".

Da's een statement.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: team-0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken