DGTL Festival

Kaartjes zijn binnen! Ik heb wel een nier moeten verkopen maar ach.
Gaan er nog meer mensen dit jaar? Iemand nog tips? De line up voor die kraan ziet er ook wel hard uit, hoe kan je daar het beste binnenkomen?

Bij de kraan moet je bijna altijd in de wachtrij staan. Als je echt graag een act in de kraan moet/wil zien, dan zou ik daar een uur van tevoren gaan staan of heel vroeg op de dag gaan en alleen maar in de kraan staan.

Qua programma, voor zaterdag: Gerd Janson en Jayda G zijn altijd uitstekende acts, Interplanetary Criminal is een aanrader, Bella is een goede dag/set opener. Persoonlijk vind ik de zondag sterker, heb daar het advies: ga van 17:00 tot 22:00 in de modular staan, haha.

• Geweldig
Waarderingen: Frietandel
Kaartjes zijn binnen! Ik heb wel een nier moeten verkopen maar ach.
Gaan er nog meer mensen dit jaar? Iemand nog tips? De line up voor die kraan ziet er ook wel hard uit, hoe kan je daar het beste binnenkomen?

Ehhm met de trap.. ?

Nee zonder grappen, wat leuk dat je een kaartje hebt gekocht. Ik heb zelf een weekender en ga op zaterdag richting Heartstring (Fanboy sinds dag 1 ....) Op zondag heb ik meerdere keuzes maar dat is niet jouw vraag gehe.

Lekker het terrein over dwalen en komt vast wel goed ;-) Genoeg leuks te horen atlijd.

Ik heb niks gelezen over de onderzeeër dit jaar. Weet iemand of die er dit jaar weer is? Was vorig jaar vroeg al heel leuk. Telefoon afgeplakt en paaldansen. Was wel een aanrader! Toen het bij de rest nog rustig was, was het daar al best aan!

Ik heb gezegd om nooit meer te gaan, maar toch overgehaald om alleen zaterdagnacht te te gaan kijken. Vooral voor Gerd Janson.

Als je zaterdag overdag gaat , sowieso Saidah meepakken hoor.

Ik heb niks gelezen over de onderzeeër dit jaar. Weet iemand of die er dit jaar weer is? Was vorig jaar vroeg al heel leuk. Telefoon afgeplakt en paaldansen. Was wel een aanrader! Toen het bij de rest nog rustig was, was het daar al best aan!

Onderzeeër is er dit jaar weer, programma staat alleen op instagram.

Ik ben hier zowaar morgen. Mijn eerste keer DGTL ooit.
Mensen tips?

• Leuk
Waarderingen: jobbert
Mensen tips?
Oh veel plezier dan ! Hopen dat het weer een beetje mee zit qua regen&wind.

Ik zou zelf Saidah, Horsegiirl, Young Marco & Heartstring bekijken maar er zijn genoeg andere (veel) interessantere routes te bewandelen.
Dat laatste woord kan je sowieso gaan doen, lekker rond lopen richting de kraan, loods en de onderzeeër !

Enjoyyyyyy

Mensen tips?
Die salome b2b Hector oaks gaat heeeel bruut worden. Vind het echt jammer dat zij clashen met een van mijn andere favoriete dj’s Interplanetary Criminal. Maar het zal vast eerst salome en dan rennen voor het laatste half uurtje IPC, maar ligt er een beetje aan waar ik op dat moment behoefte aan heb.

Gaan er mensen vanavond al? Hoe werkt dat dan, is die afterparty in de generator stage?
Volgens mij is alleen de generator open (de loods) je kan als het goed is vanaf de ingang via de zijkant de loods inlopen.

Zaterdag en zondag overdag zijn er 2 ingangen als het goed is/ als ik me niet vergis.

(En nee ik sla zelf de after’s over)

Ik heb mij kostelijk vermaakt. Met name de Kraan & Onderzeer waren twee van mijn favorietjes. Lekker klein en zorgt daardoor gelijk voor een goed feestje. Tipje om daarvoor te wachten.

Heb alleen de after gepakt gisteren. Was prima maar de energie was er wel uit.. vooral veel gepompte mannen die de roes nog even willen uitzitten.

Had wel iets anders verwacht eigenlijk; iets meer frisse mensen. Viel in dat opzicht wat tegen dus.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Gisteren (zondag) geweest en weer flink genoten. Newtone, Uberkikz, Weval, Franck, X Club, I Hate Models en Benwal. DGTL voelt toch altijd wel als een warm bad. Alles altijd goed geregeld, stages zijn mooi en degelijk publiek. Het weer was ook prima, best wat zon, maar wel een bui en vrij koude wind. Voelt voor mij altijd als een lekkere opener voor het festival seizoen 😄

• Leuk
Waarderingen: MarkD
wist niet dat er een dgtl topic was

Zaterdag geweest. Prima dagje gehad maar niet echt verrast.

Vond de amp zeer matig. Echt wat een kut akoestiek in die tent?

Current stage goed vermaakt met silvia bumpa en smts. Generator bij fjaak was oke. Young marco was het niet dit keer voor mij.

Dj heartstring was lachen. Wel al aantal keer eerder gezien en je weet exact wat je gaat krijgen.

Rode draad voor mij is wel dat het allemaal vrij voorspelbaar en plat is de laatste jaren. Handjes de lucht in, snare roll en knallen. Mag van mij wel weer wat meer de nadruk komen te liggen op het dansen/in trans raken van beats

• Leuk
Waarderingen: davadude

Users who are viewing this thread