De vlag op de modderschuit

Dat nummer kan ik echt alleen hebben als ik katsbezopen in een club sta
Ja het is ook niet zo dat ik hem nuchter voor m'n plezier aan zet. Maar was destijds wel de ultieme plaat om de sfeer erin te brengen op een feestje.

ABBA kan ik ook wel inkomen btw, maar dan ga ik voor Does Your Mother Know als de plaat die ik wèl te pruimen vind.

Arctic Monkeys - Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair

Kensington - St. Helena

Nick Cave & The Bad Seeds - Red Right Hand

Tricky - Black Steel

Shit wat is dit voor topic. Moet ik morgen die 6 pagina’s gaan teruglezen? Is het de moeite waard??

Ok hier vast een schot voor de boeg. Met het gevaar dat ik de insteek niet begrepen heb of alleen maar nummers noem die hiervoor al gepost zijn. 😬

Met stip op 1: Adele, daar gruwel ik echt van. Maar deze is 🔥.

Best veel bangers. En eigenlijk zouden Gaga en Beyoncé niet in dit lijstje mogen staan maar ik heb te veel moeite gedaan om die YouTube linkjes netjes in te kopiëren dus fuck ik. Ik zou hen nooit spontaan opzetten maar 2 absolute topartiesten waarvan er maar weinig zijn.

Laatst bewerkt:
Je hebt een poster van AWOLNATION boven je bed??

😂
Haha, nee hoor. Ik ga bijv ook niet naar Haarlem want dat is me te ver weg op een zondag als ik de dag erna moet werken. Maar ik luister het wel regelmatig. Ik ben gewoon benieuwd of de mensen die hier SAIL zeggen wel de rest van het oeuvre kennen en ik ben het er zelf totaal niet mee eens, dat is het meer.

Haha, nee hoor. Ik ga bijv ook niet naar Haarlem want dat is me te ver weg op een zondag als ik de dag erna moet werken. Maar ik luister het wel regelmatig. Ik ben gewoon benieuwd of de mensen die hier SAIL zeggen wel de rest van het oeuvre kennen en ik ben het er zelf totaal niet mee eens, dat is het meer.

Ah sorry, zo bedoelde ik het niet! Ik dacht dat dit jouw inbreng was van niet te pruimen bands waarvan 1 nummer je toch plezier doet. Ik moest dus gniffelen dat je er 3 postte. 😅

Laatst bewerkt:
Ik vond het One Love album van David Guetta destijds wel tof.

When The Love Is Gone, Sexy Bitch en Memories waren wel gewoon club bangers. Daarna is het nooit meer wat geweest imo

Users who are viewing this thread

• Joe