DAYTONA is, om maar even een cliché eruit te gooien. Kort maar krachtig. Houdt van begin tot eind de aandacht vast. Heerlijk album die ik de komende weken nog vaak zal beluisteren.
De nieuwe van A$AP is nog niet helemaal geland bij mij. Ga ik mijn oordeel nog niet over vellen.
Dan de Arctic Monkeys. Bij de eerste twee à drie luisterbeurten voelde ik me wat vreemd. Het is een heel ander geluid dan voorheen. Inmiddels kan ik stellen dat ie toch wel lekker valt met Four Out Of Five en Golden Trunks als hoogtepuntjes. Ik denk nog met meer plezier terug aan de debuutplaat, maar deze kan mij toch wel bekoren.
De nieuwe Beach House is inderdaad héérlijk. Het is lekker dromerig en neemt je 47 minuten lang mee op een geweldige reis. Misschien toch maar een ticket aanschaffen voor in Tivoli, heb ze nog nooit live gezien. Mensen hier ervaring mee en zo ja, moet ik gaan?
Ten slotte nog het gelijknamige album van Lewsberg. Op aanraden van een vriend vandaag voor het eerst beluisterd, en het was meteen raak. Het gebeurd me nog zelden dat ik een Nederlands bandje zo kan waarderen na een luisterbeurt. Ga deze zeker checken!