Heeft enkel te maken met de sterke productie en gasten op z’n album imo.
Daar heb ik niet zo'n probleem mee. Travis zelf verrast inderdaad wat minder maar met het geheel ben ik wel tevreden. Voor mij zal ie ook niet tussen de beste van dit jaar belanden maar hij valt me alvast niet tegen en ik had vrijwel geen verwachtingen want de singles na de vorige plaat + dat album met Quavo vielen me aardig tegen.
Fijn en leuk ja maar meer dan dat ook niet, toch? Meeste nummers lijken op nummers die ik al honderd keer heb gehoord.. Hadden ze het kaf wat meer van het koren gescheiden en een dikke tape van 8/10 sterke nummers afgeleverd, dan zou ik nog kunnen zeggen. De eerste helft was vrij leuk maar daarna kakt het ontzettend in vind ik. 17 nummers is veels te veel voor zo’n jong collectief. Van het label konden NIKI, Joji en Rich Brian me vooral overtuigen.
Ik ben juist wel blij met 17 tracks ipv 10. Het is toch een soort van groep van veel individuen die ze willen promoten. Ik vind 'm erg verfrissend tussen al die andere hiphop platen. door de afwisseling in artiesten Nu ik terug kijk kom ik misschien ook niet meer uit op een 8/10 maar wat kwam ie lekker binnen als zomerse plaat. Zitten voor mij echt flink wat leuke singles tussen zoals Midsummer Madness, Japan, Warpaint, Swimming Pool, Head in the Clouds. Daarbuiten wat mindere singles en ook zeker wat zwakke nummers. Deze plaat straalt gewoon zoveel goeie vibes uit! Je kunt terughoren dat ze onwijs veel plezier hebben gehad in de studio.