Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dave Grohl en Foo Fighters, Nirvana en aanverwante projecten
Met de gaten in het tourschema welke festivals zijn dan normaal gezien (behalve Pinkpop) nog een optie??
Ik neem aan dat er nu alleen nog festivals worden toegevoegd aan het tourschema....
door de Stockholm show lijkt Greenfield Zwitserland ook uitgesloten.
Eigenlijk lijkt zo'n beetje overal waar Foo Fighters voor 2025 zou komen best veel afvallers qua locaties. Maakt een komst naar Pinkpop best goed geregeld door Mojo
Hellfest komt vanavond met haar line up. Had Foo Fighters daar gestaan hadden beide partijen wel beter op elkaar ingestemd. Bovendien, Parijs en Hellfest lijkt mij niet te gebeuren. Wel onnozel dat in Parijs spelen op de eerste dag van Hellfest ...
Dat gat lijkt me eerder voor Pinkpop
En echt onnozel dat Rock Werchter ze niet heeft. Ik hoop ze nog ergens in België te mogen aanschouwen
Onnozel? Want?
Hangt af van planning en wensen van de band. Echt geen band dat je veel op herhaling zal zien, ben er geen fan van, maar dat doen ze prima.
Denk dat ik gewoon tickets voor Parijs ga proberen te scoren. Mocht dan later alsnog PP voor de dag komen, lijkt het mij wel dat je ze makkelijk kan verkopen.
Boeken ze in Werchter niet vaker headliners 2 jaar nadien opnieuw? In feite zelfs Yung Blud dit jaar al voor de derde keer op rij begreep ik? Wel eerste keer als headliner begreep ik maar ok
Boeken ze in Werchter niet vaker headliners 2 jaar nadien opnieuw? In feite zelfs Yung Blud dit jaar al voor de derde keer op rij begreep ik? Wel eerste keer als headliner begreep ik maar ok
YUNGBLUD stond er 3x in 4 jaar idd (22, 24, 25) al was 25 dus niet de bedoeling, maar 26 ging dat wellicht wel geweest zijn. Dus ja, om de 2j is niet ongewoon maar ik geloof dat FF dat zelf niet wil
Mijn hemel, lukt het iemand om af te rekenen tijdens die pre-sale voor Parijs? Ik krijg allemaal foutmeldingen terwijl ik echt goede tickets in m'n mandje heb....
Mijn hemel, lukt het iemand om af te rekenen tijdens die pre-sale voor Parijs? Ik krijg allemaal foutmeldingen terwijl ik echt goede tickets in m'n mandje heb....