Dauwpop 2026

Vrijdag een bruiloft, dus ga alleen de zaterdag. Voor het eerst met hele gezin (y) .

• Leuk
Waarderingen: Brian
Toegevoegd aan de line-up zijn:

The Wombats · Douwe Bob · Shame · Russo · sor · Master Peace · Millolaathetlukken Panic Shack · Def · Basht. · Beatcrooks

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Met The Wombats, Shame, Master Peace en Panic Shack leuke toevoegingen, maar ik blijf nog een beetje op mijn (zaterdag)honger zitten.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
De line up zaterdag is nog niet echt aansprekend..dag ervoor is tot nu toe beter..ben dan echter bij 16 Horsepower.. in het begin van de 1e namen werd ook Biffy Clyro genoemd als mogelijke headliner op zaterdag..het is echter helaas stil hierover..weet iemand misschien meer hierover?

Krijg een melding in de app: Sugababes...

Een jaar of 2 te laat, maar past perfect bij Dauwpop

Edit: + o.a. My Baby, Hiqpy

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Voor de volledigheid:

Sugababes • MY BABY • Hiqpy • Chloe Slater • LA$$A • Mr. Polska • Jack Shore • Qlas • Fit • Langa • Piña • C’est Qui? • Bleech 9:3 • Sarah Julia • IDA • Fellatio • Kaboutertje Putlucht • Isabèl Usher • Feestnation • Fiesta Macumba Soundsystem • LARSTIG & GASDROP • Delany

• Leuk
Waarderingen: piep
Ik vraag me altijd af of er ergens een gêne is bij het schrijven van de teksten bij de acts op de website/app.

Sugababes: "De vrouwen met dezelfde ongenaaktbaarheid en starpower als pak 'em beet Oasis"

• Haha
Waarderingen: degrotegeneraal
Hoewel ik het een tof festival vind, ben ik steeds niet overtuigd genoeg om een kaart te kopen, ook met deze nieuwe drop.
Ligt het aan mij of is dit gewoon wat magertjes qua line-up? Of ben ik gewoon te verwend de afgelopen jaren?

Het is ook een kwestie van smaak. Ik vind het behoorlijk gebalanceerd.

Met Skunk Anansie, The Wombats, Kingfishr en Sugababes toch een paar internationale namen. Nederlandse namen staan er altijd op het hoofdpodium: Antoon, Son Mieux, Bente, Douwe Bob, My Baby en Maan.

En de 'hype' bandjes, meestal van vorig jaar, staan er ook gewoon: Fat Dog, Antony Szmierek, SONS, Shame.

En de Party Pit moet ook gevuld zijn. Ik denk dat alleen de BEUK namen nog missen.

Ik vind het zelf echt wel een degelijke Dauwpop line up. T is dat ik zelf niet kan, anders was ik wel een dagje langs gegaan.

Als je graag eens zowat het hele FL team wilt ontmoeten, dan moet je er dit jaar bij zijn ;)
Zelf ook aanwezig op vrijdag, zaterdag helaas verhinderd. Beetje jammer want ik vind die zaterdag persoonlijk veel sterker, met o.a. Shame, Fat Dog en Grote Geelstaart die zeker op mijn lijstje zouden staan!

• Leuk
Waarderingen: reaper
Ik ben er het hele weekend bij! :D
Een keer niet de traditionele Vestrock voor mij maar uitwijken naar Dauwpop, zin in!

• Leuk
Waarderingen: piep en reaper
Sugababes waren op Lowlands 24 fantastisch, maar zo leuk gaat het natuurlijk nooit meer worden. Hiqpy en Chloe Slater zijn leuk erbij, My Baby prima. Voor de rest vooral veel nog inluisteren. Al met al wel een toffe line-up, maar het schreeuwt ook weer niet van de daken. Gelukkig blijft Dauwpop altijd leuk :)

Als je graag eens zowat het hele FL team wilt ontmoeten, dan moet je er dit jaar bij zijn ;)
Zelf ook aanwezig op vrijdag, zaterdag helaas verhinderd. Beetje jammer want ik vind die zaterdag persoonlijk veel sterker, met o.a. Shame, Fat Dog en Grote Geelstaart die zeker op mijn lijstje zouden staan!
jammer, maar zal je later dit jaar zeker nog tegenkomen ;)

zaterdag heeft de meeste leuke namen voor mezelf (basht, shame, fat dog, grote geelstaart, kaboutertje putlucht, kaat van stralen,... voor mezelf en sugababes, maan, bente, ... voor mijn partner en zo nog wat dingen (en leuk dat dit soort festival onze verschillende muziekstijlen wat samen brengt).
dus heel veel zin in.
overwoog het hele weekend maar ga liever 4 dagen naar werchter dan (en hopelijk ook wat dagen op te sparen voor 2027 en de gebroertjes tour)

Ben er zaterdag ook bij! Voelt toch het meest als thuiswedstrijd van alle festival, of je moet Freshtival meetellen maar daar wil ik nog niet dood gevonden worden.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ook wij gaan voor het eerst naar Dauwpop, alleen de zaterdag. Zin in Sugababes, Antony Szmierek, Fat Dog, Jack Shore, IDA en Master Peace.

• Leuk
Waarderingen: piep
Eigenlijk wil ik stiekem ook wel Call it Off plays Taylor Swift op Dauwpop

• Haha
Waarderingen: Royke
In de app staan nieuwe namen…

Vrijdag: Heidi Curtis, Every Woman, Lisa Korver, The Royston Club, Roundabouts, POM, Ploegendienst, Luca vd Hombergh

Zaterdag: Honey I’m Home, Iguana Death Cult, Indruipen, Joep Wiertz, Jim Jonathan, Kellar, Kuupes, Stranger, Money & The Man

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gy0n, Brian en Moniek

Users who are viewing this thread