Dauwpop 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Ik vind het gewoon vervelend worden. Dauwpop lijkt vooral aandacht te hebben voor de ticketverkoop ipv de mensen die al een ticket hebben. Ik twijfel echt of ik volgend jaar weer ga. Zo gaat een deel van mijn voorpret weg, dan rij ik wel een keer naar Vestrock.

Helemaal mee eens. Ik wil al wel een hele tijd weten welke clashes er zijn, wat wel kan en wat niet.

Ik snap niet zo goed waarom het zo lang op zich laat wachten, terwijl andere festivals al een ruime tijd vantevoren een blokkenschema delen.

Vandaag nog steeds geen blokkenschema :cry:

Zo trots als ze waren op hun beste festivalprijs vorig jaar, zo slecht is de communicatie dit jaar.

Oei, de eerste indruk is niet best.

Dat wordt een erg divers programma. The Veils 45min, dat kan eigenlijk niet...

Edit: er missen nog bands

Laatst bewerkt:
Vr: Soft Loft - S10 - The Veils - The Vaccines - Luvcat - JEKO - Sluwe Vos/Hang Youth - Clean Bandit - Ineffekt - The Bloody Beetroots - Sandrien
Za: Pommelien Thijs - Sunday (1994) - Jools - Dotan - Rudimental -Kingfishr - Blof - Fiene - Stereophonics - Deadletter - Lammer - Helena Lauwaert/Jebroer

Vooral die zaterdag is mwoh, had beter verdeeld kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Op een paar pijnlijke clashes na, zoals The Vaccines/Marathon, Drukwerk (😅)/Tramhaus en een stuk Deadletter/Claw Boys Claw, ben ik erg tevreden met het schema.

Vrijdag: Soft Loft / Andre Manuel - The Veils - The Vaccines - Luvcat - Hiqpy - Hang Youth - Vals Alarm - Drukwerk of Tramhaus, afhankelijk van de stemming.

Zaterdag: Indian Askin - Jools - Rudimental - Kingfishr - Swim School (?) - STONE - Stereophonics - Claw Boys Claw - Parker Fans

Al zal er ongetwijfeld her en der wat afvallen 😅

Vooralsnog lijkt voor de vrijdag de enige echte clash The Vaccines vs Marathon te zijn.
Zaterdag is veel erger met Rudimental vs Library Card, Stone vs Maria Iskariot en vervolgens Stereophonics, die overlapt met Boko Yout, overlapt met Deadletter die weer overlapt met Claw Boys Claw en dan nog Wodan Boys vs Parker Fans.

Uiteindelijk zal het wel loslopen en sta ik ergens met een biertje in mijn hand.

Nog enigszins onzeker natuurlijk, maar het ziet ernaar uit dat het wel eens perfect festivalweer kan worden met Dauwpop. 20-25 graden en grote kans op zon. Ik ga toch maar een ticket kopen denk ik

Nog enigszins onzeker natuurlijk, maar het ziet ernaar uit dat het wel eens perfect festivalweer kan worden met Dauwpop. 20-25 graden en grote kans op zon. Ik ga toch maar een ticket kopen denk ik
Het wisselt nog. Maarja 1 buitje is ook niet erg. Met de droogte van de laatste weken wordt het anders zandhappen.

Voor de echte die-hards: XITE heeft donderdag 29 mei vanaf 21:00 een speciale Dauwpop playlist. Deze is overigens nu ook al aan te zetten via de app van XITE. Ik verbaas me er vooral over dat er nog zoveel videoclips zijn. 'Rudimental - Waiting All Night' sprong er wel uit...

Het weerbeeld veranderd met de dag. Ik ga de weervoorspelling niet meer checken tot woensdagmiddag wanneer ik mijn tas ga pakken. Krijg er lichte stress van wat ik zie

Ja, het was natuurlijk de goden verzoeken om dat zo vroeg te posten want de pluim laat nu iets grotere kans op neerslag zien en dat zie je ook in de operationele run terug. Maar het ziet er nog steeds behoorlijk gunstig uit hoor. Lichte stress is nergens voor nodig. Laten we er inderdaad maar op terugkomen zodra het allemaal nog wat zekerder is

Niet superveel clashes. Ik moet zelf helaas het begin een beetje missen door verplichtingen, dus hoop vrijdag zsm op het terrein te zijn. Zal vast rond The Vaccins binnenlopen, dus mijn schema vanaf daar.

Vr: The Vaccines - Luvcat - Hiqpy - Clean Bandit - Drukwerk/Tramhaus - The Bloody Beetroots
Za: Sunday (1994) - Roxy Dekker - Luna - Library Card - Kingfishr - Swim School - Stone - Stereophonics/Thijs Boontjes - Deadletter - stukje Claw Boys Claw - Wodan Boys

Jammer van Pommelien Thijs en Maria Iskariot, maar recentelijk nog gezien. Ik denk dat Drukwerk voor Tramhaus gaat want nog nooit gezien en ik twijfel nog heel erg tussen Stereophonics en Thijs Boontjes. Die laatste zie ik vaker, maar vind ik eigenlijk ook gewoon heel leuk live.

• Leuk
Waarderingen: piep

Users who are viewing this thread