Dauwpop 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Ik vind het gewoon vervelend worden. Dauwpop lijkt vooral aandacht te hebben voor de ticketverkoop ipv de mensen die al een ticket hebben. Ik twijfel echt of ik volgend jaar weer ga. Zo gaat een deel van mijn voorpret weg, dan rij ik wel een keer naar Vestrock.

Helemaal mee eens. Ik wil al wel een hele tijd weten welke clashes er zijn, wat wel kan en wat niet.

Ik snap niet zo goed waarom het zo lang op zich laat wachten, terwijl andere festivals al een ruime tijd vantevoren een blokkenschema delen.

Vandaag nog steeds geen blokkenschema :cry:

Zo trots als ze waren op hun beste festivalprijs vorig jaar, zo slecht is de communicatie dit jaar.

Oei, de eerste indruk is niet best.

Dat wordt een erg divers programma. The Veils 45min, dat kan eigenlijk niet...

Edit: er missen nog bands

Laatst bewerkt:
Vr: Soft Loft - S10 - The Veils - The Vaccines - Luvcat - JEKO - Sluwe Vos/Hang Youth - Clean Bandit - Ineffekt - The Bloody Beetroots - Sandrien
Za: Pommelien Thijs - Sunday (1994) - Jools - Dotan - Rudimental -Kingfishr - Blof - Fiene - Stereophonics - Deadletter - Lammer - Helena Lauwaert/Jebroer

Vooral die zaterdag is mwoh, had beter verdeeld kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Op een paar pijnlijke clashes na, zoals The Vaccines/Marathon, Drukwerk (😅)/Tramhaus en een stuk Deadletter/Claw Boys Claw, ben ik erg tevreden met het schema.

Vrijdag: Soft Loft / Andre Manuel - The Veils - The Vaccines - Luvcat - Hiqpy - Hang Youth - Vals Alarm - Drukwerk of Tramhaus, afhankelijk van de stemming.

Zaterdag: Indian Askin - Jools - Rudimental - Kingfishr - Swim School (?) - STONE - Stereophonics - Claw Boys Claw - Parker Fans

Al zal er ongetwijfeld her en der wat afvallen 😅

Vooralsnog lijkt voor de vrijdag de enige echte clash The Vaccines vs Marathon te zijn.
Zaterdag is veel erger met Rudimental vs Library Card, Stone vs Maria Iskariot en vervolgens Stereophonics, die overlapt met Boko Yout, overlapt met Deadletter die weer overlapt met Claw Boys Claw en dan nog Wodan Boys vs Parker Fans.

Uiteindelijk zal het wel loslopen en sta ik ergens met een biertje in mijn hand.

Nog enigszins onzeker natuurlijk, maar het ziet ernaar uit dat het wel eens perfect festivalweer kan worden met Dauwpop. 20-25 graden en grote kans op zon. Ik ga toch maar een ticket kopen denk ik

Users who are viewing this thread