Dagindeling artiesten Lowlands 2025

Fontaines op de 17e volgens tour op de website
Wallows op de 15e. Ziet er geloofwaardig uit, anders spelen ze 4 dagen achter elkaar
Marathon op de 15 (al lijkt dit eerder een placeholder)

Oh en The Beaches vrij of zat(want zondag pukkelpop)
Bartees Strange op zondag(want anders vier dagen achter elkaar)

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Ik heb een beetje een druk weekend, maar zal begin deze week even de beginpost updaten.

• Geweldig
Waarderingen: WTSGD
Heb de beginpost ge-update, hoop dat alles correct staat nu o.b.v. de post hier in dit topic.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Als ik op weval opzoek op Bandsintown dan geeft ie aan dat ze op zaterdag om 8 uur spelen. Als je kijkt naar hun andere shows die op de site staan, lijken die allemaal wel up to date en kloppend. Kunnen we Weval zaterdag 8 uur in de Bravo alvast opschrijven?

Dat zou trouwens betekenen dat we de Alpha en Bravo op zaterdag zo goed als volledig kunnen invullen.
Alpha:
1. Coke studio achtige act
2. Vampire Weekend
3. Raye
4. Chappel Roan
5. Job Jobse + Ki/Ki

Bravo
1. Joep Beving
2. Royal Otis
3. Papa Roach
4. Weval
5. Jamie xx

Als dit echt zo is ben ik hier wel heel blij mee (en ik vrees ook wel heeel veel clashes met de andere stages). JJ+KK is een gok, maar lijkt mij verreweg het meest logisch om op zaterdag te spelen. Je merkt bijvoorbeeld dat er die dag de meeste mensen aan de drugs zitten(de armadillow puilt altijd volledig uit na 5en). DJ Heartstring lijkt ook op zaterdag te gaan spelen en de Bravo af te sluiten. Als ze Lammer de spot daarvoor geven, kan je mooi de energie van die JJ+KK set doortrekken

1. Coke studio achtige act
2. Vampire Weekend
3. Raye
4. Chappel Roan
5. Job Jobse + Ki/Ki

Ik denk dat je aardig in de buurt komt, maar ik trek wel echt die JJ/KK positie in twijfel. Volgens mij had EvE aangegeven in een Llowcast twee jaar terug dat de slot na de headliner in de alpha voorlopig niet opnieuw gebruikt ging worden, dus ik denk dat JJ/KK een slot eerder zal zijn, en dat de Cokestudio dan vervalt.

Ik denk dat je aardig in de buurt komt, maar ik trek wel echt die JJ/KK positie in twijfel. Volgens mij had EvE aangegeven in een Llowcast twee jaar terug dat de slot na de headliner in de alpha voorlopig niet opnieuw gebruikt ging worden, dus ik denk dat JJ/KK een slot eerder zal zijn, en dat de Cokestudio dan vervalt.
Hmmm ik zou dat wel zonde vinden mocht dat het geval zijn. Ik heb Ki/Ki vorige week nog op awakenings upclose gezien en kan dat niet helemaal rijmen met hoe de rest van de dag in de alpha is geprogrammeerd qua energieniveau. Mochten ze subheadliner worden krijgt Chappel Roan natuurlijk die laatste spot.

Kingfishr op de zaterdag, want vrijdag op MS Dockville festival en zondag op Pukkelpop.

Ik zie dat Horsegiirl op zaterdag op cabaret Vert draait en vrijdag Pukkelpop. Lijkt met niet echt een act voor op de zondag en CV heeft alleen ‘s avonds dj’s staan. Doet ze twee shows op een dag en kunnen we haar opschrijven voor de vrijdag?

Ik kwam deze link tegen op het RW forum. Kan nog eens goed van pas komen
Zo dan, eigenlijk gewoon precies wat wij hier doen alleen dan voor bijna alle festivals en tourende artiesten en ook nog is in een mooie Excel sheet.

Mag hopen dat die hiervoor AI heeft gebruikt

• Leuk
Waarderingen: Dante
Maakt ons uitzoekwerk bijna overbodig als er gewoon zo'n lijst bestaat haha
Inderdaad, alleen houden wij natuurlijk ook de Nederlandse acts in de gaten en dat lijkt hier minder te gebeuren. Dit zijn voor Lowlands iets van 50 namen?

Users who are viewing this thread