Corona Virus en concerten/festivals

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Wodkaboarding zou in sommige Siberische steden zo maar een populair gezelschapsspel kunnen worden. Ben er één keer geweest en wat werd daar gezopen zeg.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Aanrader om even te kijken. Groot John Oliver fan. Erg informatief ook weer.

[video]https://m.youtube.com/watch?v=ElIf2DBrWzU[/video]
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
En dan vlieg ik meteen naar Wit-Rusland om BATE Borisov eindelijk eens live te zien spelen.
1 keer live zien spelen die kletten.
En we mochten bye bye zeggen tegen de CL.
Dat was toen we nog naar de voetbal mochten gaan.

 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Even een citaat van de Wit-Russische president nadat hij zelf zojuist een potje ijshockey heeft gespeeld: “There are no viruses here (at the rink)... I don’t see them.”
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:
En dan vlieg ik meteen naar Wit-Rusland om BATE Borisov eindelijk eens live te zien spelen.

1 keer live zien spelen die kletten.
En we mochten bye bye zeggen tegen de CL.
Dat was toen we nog naar de voetbal mochten gaan.

selurxela wrote:
En dan vlieg ik meteen naar Wit-Rusland om BATE Borisov eindelijk eens live te zien spelen.

1 keer live zien spelen die kletten.
En we mochten bye bye zeggen tegen de CL.
Dat was toen we nog naar de voetbal mochten gaan.

Nog een keer PSV - Haugesund lijkt met terugwerkende kracht ineens een feest te zijn geweest om te mogen bezoeken.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Applaus voor mezelf omdat ik dezelfde reactie twee keer in één post heb weten te quoten. Jammer dat ik echt clueless ben hoe ik dat heb gedaan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Applaus voor mezelf omdat ik dezelfde reactie twee keer in één post heb weten te quoten. Jammer dat ik echt clueless ben hoe ik dat heb gedaan.

Applaus voor mezelf omdat ik dezelfde reactie twee keer in één post heb weten te quoten. Jammer dat ik echt clueless ben hoe ik dat heb gedaan.

Gewoon twee keer op t quote knopje klikken :wink:
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
selurxela wrote:
Applaus voor mezelf omdat ik dezelfde reactie twee keer in één post heb weten te quoten. Jammer dat ik echt clueless ben hoe ik dat heb gedaan.


selurxela wrote:
Applaus voor mezelf omdat ik dezelfde reactie twee keer in één post heb weten te quoten. Jammer dat ik echt clueless ben hoe ik dat heb gedaan.


Gewoon twee keer op t quote knopje klikken ?

Doe niet zo pretentieus joh...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
En met het bericht van de cancel van Vestrock is het volgende NL festival weggevallen deze zomer. Er zullen er nog een stuk meer gaan volgende komende tijd.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Vergunningsplichtige evenementen blijven vooralsnog op 01 juni staan. Tijdens de persconferentie is wel aangekondigd dat men niet hoeft aan te nemen dat het normale leven na 28-04 weer opgepakt gaat worden. Maak maar geen meivakantie plannen en blijf tijdens het paasweekend ook thuis. Er wordt ook duidelijk aangeveven dat men gefaseerd af wil schalen. Daarnaast heeft Rutte heel duidelijk aangegeven dat we voorbij de start zijn maar nog wel aan het begin van de crisis. Wat ik hier in hoor is dat grootschalige bijeenkomsten nog bij lange na niet doorgaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Positief nieuws over eerste resultaten vaccin:

https://www.nu.nl/coronavirus/6041618/leidse-farmaceut-eerste-resultaten-coronavaccin-zijn-echt-positief.html
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Nog wat positief nieuws:

https://twitter.com/mvdz_/status/1245267765541429249?s=21
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
https://pleasedontstopthemusic.nl/

Nu COVID-19 ervoor zorgt dat alle concerten en festivals op zijn minst tot 1 juni, worden afgezegd of verplaatst, worden artiesten meer en meer geconfronteerd met de negatieve financiële gevolgen die dit met zich meebrengt. Met andere woorden: Er worden grote verliezen geleden en de live-industrie is in gevaar.

Daarom hebben we Please Don't Stop The Music in het leven geroepen. Een website waar je je favoriete Nederlandse artiesten kunt steunen door het kopen en luisteren van Muziek & Merchandise via hun webshop. Zo kunnen we ervoor zorgen dat onze artiesten straks kunnen blijven optreden.

N.B. We zijn nog in BETA versie. Elke dag een update ;-)



https://pleasedontstopthemusic.nl/
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Bon Iver in Ziggo Dome verplaatst naar 18 januari volgend jaar. Stuk meer tijd om die laatste plaat beter te beluisteren.
 

rafaello

Nieuw lid
1 apr 2020
1
0
Ik ben benieuwd wat acts als Lenny Kravitz en Pael Jam gaan doen. Spelen hier in juni maar Tour van bijv. Kravitz start eind mei in Oostblok. Ben echt benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen en wanneer er knopen worden doorgehakt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik ben benieuwd wat acts als Lenny Kravitz en Pael Jam gaan doen. Spelen hier in juni maar Tour van bijv. Kravitz start eind mei in Oostblok. Ben echt benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen en wanneer er knopen worden doorgehakt.

Die knopen zijn al doorgezakt alleen men brengt het nieuws nog niet naar buiten. Pearl Jam verzet zijn hele tour naar 2021 aldus Zegut...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Als er hier nog mensen illusies hadden over deze festivalzomer:

https://nos.nl/artikel/2329121-bepaalde-coronamaatregelen-mogelijk-nog-maanden-van-kracht.html

"Niesters van het UMC Groningen sluit zich daarbij aan. Het zal volgens hem ook lang duren voordat bioscopen weer open gaan en er festivals worden gehouden. "Misschien dat de nieuwe James Bond in november wel in première kan." Wel denkt hij dat je maatregelen beter kunt richten, naarmate je meer kennis vergaart. Hij kan zich zo voorstellen dat restaurants eerder open zullen mogen dan drukke popzalen, al dan niet met meer ruimte tussen de tafels."
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken