Corona Virus en concerten/festivals

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ben nu toch wel heel blij dat het concert van Damon met zitplaatsen is!

Het komt wel heel mooi uit: ik ga vrijwel nooit naar concerten met zitplaats maar laat deze ene keer nou precies vallen in de periode van misschien slechts 2.5 week waarin zittende shows een voordeel hebben. En dat na meerdere keren uitgesteld te zijn :p
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.524
10.759

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
OVV is ook wel kampioen 'open deuren intrappen'. Dit is ook niet meer dan logisch, lijkt me, want niemand heeft hier rekening mee gehouden.
Er werd door onder andere de Partij van de Dieren en virologen al jaren gewaarschuwd dat er een pandemie aan zat te komen...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.201
4.435
OVV is ook wel kampioen 'open deuren intrappen'. Dit is ook niet meer dan logisch, lijkt me, want niemand heeft hier rekening mee gehouden.
Nou ja , het gaat ook wel verder dan problemen die voortkwamen uit het niet zien aankomen (waar je op zich al iets van kan vinden).
En los daarvan, dat bepaalde uitkomsten evident zijn, lijkt me geen reden om die conclusies dan maar niet te trekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.134
10.414
Nou ja , het gaat ook wel verder dan problemen die voortkwamen uit het niet zien aankomen (waar je op zich al iets van kan vinden).
En los daarvan, dat bepaalde uitkomsten evident zijn, lijkt me geen reden om die conclusies dan maar niet te trekken.
Helemaal mee eens! Ik hoop alleen dat het niet zal gaan leiden tot de gemakkelijke reflex dat er koppen moeten rollen. Ja er zijn fouten gemaakt, fouten die vermeden hadden kunnen worden. Maar het was de eerste keer dat NL hiermee te maken kreeg, dan kan je niet verwachten dat alles perfect verloopt. Dus vooral leren van die fouten en goede maatregelen nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.524
10.759
Nou ja , het gaat ook wel verder dan problemen die voortkwamen uit het niet zien aankomen (waar je op zich al iets van kan vinden).
En los daarvan, dat bepaalde uitkomsten evident zijn, lijkt me geen reden om die conclusies dan maar niet te trekken.
Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar om daarom nou maar, kortgezegd, te zeggen dat Nederland gefaald heeft, is wel een enorm stevige term om je punt te maken als OVV zijnde. Dat is namelijk toch waar de meeste mensen het over gaan hebben, wat niet helpt met het vertrouwen dat mensen in de overheid hebben.

En wat Jos zegt, dat hoop ik ook, hoor.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.201
4.435
Helemaal mee eens! Ik hoop alleen dat het niet zal gaan leiden tot de gemakkelijke reflex dat er koppen moeten rollen. Ja er zijn fouten gemaakt, fouten die vermeden hadden kunnen worden. Maar het was de eerste keer dat NL hiermee te maken kreeg, dan kan je niet verwachten dat alles perfect verloopt. Dus vooral leren van die fouten en goede maatregelen nemen.
Eens, en dat gaan waarschijnlijk ook niet gebeuren. Maar het tegenovergestelde dat gebeurt is ook een beetje gek. Een minister die de pandemie toch niet heel lekker heeft aangepakt dan maar te plaatsen op één van de andere grootste crises waar we mee te maken hebben.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.201
4.435
Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar om daarom nou maar, kortgezegd, te zeggen dat Nederland gefaald heeft, is wel een enorm stevige term om je punt te maken als OVV zijnde. Dat is namelijk toch waar de meeste mensen het over gaan hebben, wat niet helpt met het vertrouwen dat mensen in de overheid hebben.

En wat Jos zegt, dat hoop ik ook, hoor.
Ik zie weinig reden tot sugarcoating. Het verlies van vertrouwen in de overheid mag de overheid zich volledig zelf aanrekenen en daar mogen ze ook volledig zelf herstelwerk voor verrichten, dat hoeft niet op het bord van een (onafhankelijk) onderzoeksbureau te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996

Wie had dit gedacht..
Zo gaat dat natuurlijk met besparingen, in België net hetzelfde. Strategische stock van mondmaskers verbrand en niet terug aangevuld omdat 'ze toch niet werden gebruikt'. Besparingen bij de Civiele Bescherming waardoor er heel wat te voorkomen leed was bij de overstromingen vorige zomer. Niet inzetten op cyberveiligheid tot het eens serieus fout loopt bij een aanval. En zo kan ik nog wel even doorgaan, de veiligheidsnetten die opgebouwd worden, zijn altijd het eerste slachtoffer en dan loopt het fout als we ze effectief nodig hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Anders kom je in een oneindige loop. Als je een capaciteit van iets boven de 500 hebt, moet er gezeten worden, dan is de capaciteit onder de 500 en mag je dus staan, waardoor de capaciteit weer boven de 500... etcetera.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.012
6.055
Anders kom je in een oneindige loop. Als je een capaciteit van iets boven de 500 hebt, moet er gezeten worden, dan is de capaciteit onder de 500 en mag je dus staan, waardoor de capaciteit weer boven de 500... etcetera.
Rooster Teeth Laughing GIF by Achievement Hunter
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Is voor het eerst dat in op dit topic reageer (geloof ik...), want er wordt/is al zoveel gezegd. Maar na gisteravond deed mijn hart toch wel een klein vreugde sprongetje (en misschien liet ie zelfs wel een klein traantje)
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr en Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken