CORE Festival 2023 - Nieuws en Geruchten

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
280
225
Oof ja, zie nu pas hoeveel er op Ticketswap staat. Combi's aan €65, wat een koopjes voor zo'n mooie lineup!
Yep. Verleden jaar een combi kunnen strikken voor €50, dit jaar voor €65. Echt wel het geld waard voor de lineups die er tegenover staan.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
870
Ik hoop wel dat de normale ticketverkoop wat meeviel en dat ze dit volgend jaar nog eens opnieuw willen doen. Hopelijk kan ik er dan wel bij zijn.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Net eventjes gekeken naar het schema.

Romy speelt morgen in Dundee op BBC radio 1 big weekend om tot 15:30, maar moet om 19:30 al draaien in Core?

Wordt strak.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Heel relaxed festival tot nu toe. Fijne locatie in het bos, heel vette productie aan de stages, topweer en niet te druk. Alleen spijtig van het Tomorrowlandpubliek dat zich aan de DJ podia verzamelt.
Zonet Domi & JD Beck een fijn optreden, alhoewel ik wel tevergeefs had gehoopt op een guest appearance van .Paak
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Heel relaxt festival tot nu toe. Fijne locatie in het bos, heel vette productie aan de stages, topweer en niet te druk. Alleen spijtig van het Tomorrowlandpubliek dat zich aan de DJ podia verzamelt.
Zonet Domi & JD Beck een fijn optreden, alhoewel ik wel tevergeefs had gehoopt op een guest appearance van .Paak
Klinkt goed! Enjoy maat. En tot morgen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Ook twee swapjes voor morgen binnen hier! Hoe is jullie ervaring met ticketswap zonder secure swap? Weet dat er op kleinschaligere festivals weleens kaarten dubbel gebruikt werden waardoor mensen niet naar binnen konden..
Beetje huiverig ivm de bizar goede prijs voor de swaps.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
Ook twee swapjes voor morgen binnen hier! Hoe is jullie ervaring met ticketswap zonder secure swap? Weet dat er op kleinschaligere festivals weleens kaarten dubbel gebruikt werden waardoor mensen niet naar binnen konden..
Beetje huiverig ivm de bizar goede prijs voor de swaps.
Het blijft voor een stuk ter goeder trouw. Wat wel niet kan is dat de persoon zijn kaarten opnieuw op ticketswap zet. Ticketswap controleert de barcode. Wat wel nog kan is dat de persoon natuurlijk zelf nog gaat of dat hij ze verkoopt via een ander kanaal. In al die jaren ben ik wel nog nooit opgelicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Ook twee swapjes voor morgen binnen hier! Hoe is jullie ervaring met ticketswap zonder secure swap? Weet dat er op kleinschaligere festivals weleens kaarten dubbel gebruikt werden waardoor mensen niet naar binnen konden..
Beetje huiverig ivm de bizar goede prijs voor de swaps.
Denk dat de helft die hier rondloopt zelf niets heeft betaald. Overdreven gesteld.
Komt wel in orde hoor.

Nxworries erg vette set, alleen 3 intermezzo’s van knwledge. Beetje dubbel vind ik. Verder vette vibe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Denk dat de helft die hier rondloopt zelf niets heeft betaald. Overdreven gesteld.
Komt wel in orde hoor.

Nxworries erg vette set, alleen 3 intermezzo’s van knwledge. Beetje dubbel vind ik. Verder vette vibe.
Tof! Van dag 1 was NxWorries echt hetgeen ik het meest benieuwd naar was.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Denk dat de helft die hier rondloopt zelf niets heeft betaald. Overdreven gesteld.
Komt wel in orde hoor.

Nxworries erg vette set, alleen 3 intermezzo’s van knwledge. Beetje dubbel vind ik. Verder vette vibe.
Aanvulling, perfect gebruik gemaakt ook van dat reuze scherm vind ik.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Ik vond NxWorries eigenlijk een beetje tegenvallen, zeker de eerste helft. Gelukkig trok .Paak het nog wat recht daarna.

Voor de rest was het wel echt België boven vandaag. Angèle met een thuismatch en een show die klaar is voor de allergrootste podia. Charlotte Adigéry en Bolis Pupul zorgden voor het grootste feestje. Beide acts kregen naar mijn gevoel als enigen het publiek echt op gang vandaag.

Zin in dag 2!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Oh ja, en nogmaals: dat scherm is zo fucking vet
IMG-20230528-004237.jpg
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Denk dat de helft die hier rondloopt zelf niets heeft betaald. Overdreven gesteld.
Komt wel in orde hoor.

Nxworries erg vette set, alleen 3 intermezzo’s van knwledge. Beetje dubbel vind ik. Verder vette vibe.
Tegenvallende verkoop?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken