Wat lijkt je er dan gaaf aan? BCNR is, vind ik althans, niet per se een band die live heel veel extra's brengt als je de muziek niet heel mooi vindt. Ze zijn, zeker als ze Turbines/Pigs niet spelen, best ingetogen, hun optredens vragen best wat aandacht. Mooi, maar als de muziek je niet ligt ook wel wat saai. M.a.w.: ik zou dan gewoon voor de Ekko gaan!