Concertaankondigingen

Ik vraag mij af of dit werkelijke cijfers zijn? Ik kan mij namelijk goed herinneren dat Zach Bryan ook een enorme wachtrij had en uiteindelijk verkocht het waardeloos. Met het kunstmatig beïnvloeden van een wachtrij kun je makkelijk inspelen om de emoties/fomo van de kopers. Maar dit is slechts een vermoeden gebaseerd op niets.
Ik zou niet weten wat het nut is om de verkoop kunstmatig te bemoeilijken?

Recordje qua presale wachtrij cijfers voor mij.

Ben al bang voor die van BTS in Brussel.
220.000 heb ik ook nog nooit meegemaakt. Niet bij Bruce, Stones, Coldplay.
Denk dat Oasis dit ook wel haalde, maar daar had ik geen interesse in.

(Ik sta overigens voor iemand anders in de rij. Zelf kan ik Bruno Mars niet aanhoren.)

Ik zou niet weten wat het nut is om de verkoop kunstmatig te bemoeilijken?
Je bemoeilijkt de verkoop niet. Je vertraagt het iets en geeft mensen het idee dat ze geluk hebben om kaartjes te kunnen kopen met zoveel vraag. Mensen zullen dan ook eerder geneigd zijn meer uit te geven (platinum tickets, etc.). Maar nogmaals, het is niet op waarheid berust, maar slechts een vermoeden.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Je bemoeilijkt de verkoop niet. Je vertraagt het iets en geeft mensen het idee dat ze geluk hebben om kaartjes te kunnen kopen met zoveel vraag. Mensen zullen dan ook eerder geneigd zijn meer uit te geven (platinum tickets, etc.). Maar nogmaals, het is niet op waarheid berust, maar slechts een vermoeden.
Ah zo... tja wie weet. Er is een podcast van De Machine waarin iemand van Mojo toelicht hoe dat zit met presales, fansales, etc. Maar het echte verhaal zal Mojo toch niet vertellen.

3e show voor Bruno. Iemand een idee hoe ik aan die link kan komen? Ingeschreven voor NL shows, maar heb specifieke presalelinks gekregen voor die shows en kan die 3e presale niet in.

220.000 heb ik ook nog nooit meegemaakt. Niet bij Bruce, Stones, Coldplay.
Denk dat Oasis dit ook wel haalde, maar daar had ik geen interesse in.

(Ik sta overigens voor iemand anders in de rij. Zelf kan ik Bruno Mars niet aanhoren.)
Het ging nog omhoog: 245.000 om 12:25 voor zijn show 4 juli.

• Wow
Waarderingen: Bart1981
Ik ga de komende dagen maar een poging wagen. De presale goden zitten niet mee maar er zijn altind nog wel wat beschikbaar

Dit is toch zo’n artiest dat alles heeft. Nostalgie, lang niet hier geweest, meezingers die te horen zijn op alle radiozenders al 10 jaar lang. In mijn omgeving ook veel mensen die nooit naar concerten gaan en wel al het geld over hebben voor Bruno.
Dit! Ik ga met mn vader die pensioenleeftijd nadert. Bruno’s muziek spreekt verschillende generaties aan zn hits zijn niet op één (of twee, of drie) hand te tellen

Die kunnen ook makkelijk een AFAS vullen natuurlijk Maar mooie in-between stap. Denk wel aan een swappie
Ik heb ze in 2024 nog in Heerlen gezien op Booch. Op het kleine podiumpje in zo'n klein plaatsje waar normaliter geen donder te doen is. Was hartstikke leuk. Die zijn nadien echt groot geworden.

Acda en de Munnik 🇳🇱 @ Ziggo Dome, Amsterdam do 8 okt '26 [dutch cabaret, dutch pop, dutch rock...]
Another Taste 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€18,50) do 28 mei '26
Baco Exu do Blues 🇧🇷 @ Melkweg, Amsterdam (€34,50) zo 21 jun '26 [brazilian hip hop, brazilian trap...]
Green Milk From The Planet Orange 🇯🇵 @ Muziekgieterij, Maastricht do 5 feb '26 [noise rock, psychedelic rock...]
Joey Valence & Brae 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€24,75) za 16 mei '26 [rap rock...]
MAKAS @ Effenaar, Eindhoven do 23 apr '26
Madison Beer 🇺🇸 @ Ziggo Dome, Amsterdam wo 21 jan '26 [pop, singer-songwriter, dance-pop, alter...]
Morgan Heritage 🇯🇲 @ Burgerweeshuis, Deventer (€40,00) zo 24 mei '26 [reggae, lovers rock, roots reggae, ragga...]
Mork 🇳🇴 @ Iduna, Drachten vr 9 okt '26 [black metal, metal...]
Municipal waste 🇺🇸 @ Dynamo, Eindhoven (€24,50) ma 10 aug '26 [thrash metal, speed metal, groove metal,...]
Rene Wise Foöl Mingus b2b Zondax @ Muziekgieterij, Maastricht (€22,50) za 7 mrt '26
Scrum 🇳🇱 @ Burgerweeshuis, Deventer (€17,00) vr 6 feb '26 [celtic rock, celtic, folk rock, folk pun...]

en weer een nieuw lijstje! tot morgen maar weer!

Verbaas me licht over de voorlopig weinige interesse hiervoor: iemand al gezien dat Flea van de Peppers naar Amsterdam gaat komen?

• Wow
Waarderingen: won666
Verbaas me licht over de voorlopig weinige interesse hiervoor: iemand al gezien dat Flea van de Peppers naar Amsterdam gaat komen?
Op zich vind ik Flea solo (wel cool dat het met Jeff Parker is) ook niet zo heel interessant. Zeker omdat er nog niet heel veel solowerk is dat mijn interesse wekt. Het is natuurlijk een grote naam door zijn rol in andere bands, maar dat alleen is niet 66 euro waard.

Users who are viewing this thread

• JK79
  • Bert