Concertaankondigingen

Ik denk dat ik weinig artiesten op kan noemen die meer muziek hebben waar ik me aan erger dan die walgelijke nummers van Bruno Mars.

Moest ik even gezegd hebben…
In de tijd dat ik nog in een kantoortuin werkte, met iedere dag de radio aan, liep ik op een gegeven moment ieder uur drie minuten weg als Grenade weer voorbij kwam :sick:

(Toen het eindelijk minder werd met dat liedje begon het geziek opnieuw met Avicii's Hey Brother. Ik zal niet zeggen dat ze hoofdverantwoordelijk waren voor een carrièreswitch, maar dat waren ze wel ;) ).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JKGB
In de tijd dat ik nog in een kantoortuin werkte, met iedere dag de radio aan, liep ik op een gegeven moment ieder uur drie minuten weg als Grenade weer voorbij kwam :sick:

(Toen het eindelijk minder werd met dat liedje begon het geziek opnieuw met Avicii's Hey Brother. Ik zal niet zeggen dat de hoofdverantwoordelijk waren voor een carrièreswitch, maar dat waren ze wel ;) ).
Grenade werd vervelend maar Hey Brother is wel echt het toppunt hoor. Ik weet nog precies de stage die ik toen had waar ik dagelijks werd geteisterd met dat nummer. Verder vind ik Bruno zijn muziek over het algemeen wel acceptabel moet ik zeggen, ik zou het niet snel zelf opzetten, maar het is niet op het niveau Ed Sheeran, Adele en Imagine Dragons voor mij. En Silk Sonic is natuurlijk gewoon oprecht goed.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Gho niet alles hoeft er te komen, maar een bestaand groot stadion door een moderner variant te vervangen blijft toch echt belachelijk dat daar moeilijk over wordt gedaan. Ik blijf intussen dromen van een stadion met dezelfde goede akoestiek als de vernieuwde Letzigrund in Zürich.
1000048511.jpg
Little off-topic maar zie nog maar eens welke regeltjes rekening mee moet houden

Bekijk bijlage 18098
Little off-topic maar zie nog maar eens welke regeltjes rekening mee moet houden
Mooi initiatief. Net als verplichte vogelhuisjes in nieuwe woningen. Wij mensen maken het dieren al lastig genoeg door o.a. hun leefruimte in te perken en de bodem en het water te vervuilen.

Maar goed. Dit is weer enorm off topic, dus excuses.

Laatst bewerkt:
Mooi initiatief. Net als verplichte vogelhuisjes in nieuwe woningen. Wij mensen maken dieren het al lastig genoeg door o.a. hun leefruimte in te perken en de bodem en water te vervuilen.

ik vind dit an sich geen slechte regel. en kost niet veel moeite

maar het is het kluwen aan regels, buurtcomitees, buren die lastig doen (bv mensen die naast een circuit een villa bouwen, lees circuit was er eerst, om dan na de bouw te gaan klagen voor de rechter voor het geluid en het aantal weekends te beperken wanneer er geracet mag worden en het winnen, of de boog in het dak van kv mechelen om dat de achterbuur zijn uitzicht/zon wou behouden en het won, om dan een jaar nadien te verhuizen bv)
onzichtbare buurtweg ginder, vlinder daar, ambetante buur verder, comités, begin er maar aan hoor in vlaanderen.
om een groter project op poten te zetten.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Mooi initiatief. Net als verplichte vogelhuisjes in nieuwe woningen. Wij mensen maken dieren het al lastig genoeg door o.a. hun leefruimte in te perken en de bodem en water te vervuilen.

Hou dan uw kat ten alle tijden maar binnen, want dat is een echt roofdier voor andere dieren😉

André Rieu 🇳🇱 @ Ziggo Dome, Amsterdam za 9 jan '27 [classical, orchestra...]
D.R.I. 🇺🇸 @ dB's Studio, Utrecht wo 22 jul '26 [thrash metal, hardcore punk, speed metal...]
Duda Beat 🇧🇷 @ Melkweg, Amsterdam (€40,25) zo 12 apr '26 [new mpb, brazilian pop, mpb...]
Ginton @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) do 2 apr '26 [afro house...]
Jack and the Weatherman @ Doornroosje, Nijmegen (€23,00) vr 11 dec '26 [dutch pop...]
Paard, Den Haag do 3 dec '26
Spot, Groningen vr 20 nov '26
Effenaar, Eindhoven vr 27 nov '26
Janse Bagge Bend 🇳🇱 @ Volt, Sittard-Geleen (€25,00) vr 17 apr '26 [nederpop...]
Martin Kuiper @ Hedon, Zwolle (€18,50) zo 28 jun '26
Nightbus @ Rotown, Rotterdam (€14,00) wo 18 feb '26 [darkwave, post-punk, cold wave...]
Seedhe Maut 🇮🇳 @ Melkweg, Amsterdam (€40,25) vr 15 mei '26 [desi hip hop, hindi hip hop, hardcore hi...]
Voulez Vous @ Hedon, Zwolle (€16,00) vr 3 apr '26

sorry voor de onderbrekking in het gesprek over slechtste artiest ooit en over regels over katten, vogels en egels. laatste lijstje van de week! tot maandag en geen melk buiten zetten voor de egels!

en het is weer maandag:

Ganser 🇺🇸 @ Vera, Groningen wo 13 mei '26 [post-punk, noise rock...]
Zeyne 🇵🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€21,00) ma 30 mrt '26 [arabic hip hop...]
Don Carlos and Geo @ Spot, Groningen (€34,60) di 28 apr '26
Glacier 🇺🇸 @ Vera, Groningen do 14 mei '26 [speed metal, heavy metal...]
Lansdowne 🇺🇸 @ De-Pul, Uden za 2 mei '26
Nerf Herder 🇺🇸 @ Effenaar, Eindhoven vr 29 mei '26 [skate punk...]
Paard, Den Haag di 2 jun '26
Planet Funk 🇮🇹 @ Melkweg, Amsterdam (€29,90) ma 11 mei '26 [electronic rock, alternative dance, hous...]
Wreckless Eric 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) wo 15 apr '26 [power pop...]
deary 🇬🇧 @ Rotown, Rotterdam (€14,00) do 21 mei '26 [shoegaze, dream pop...]

sorry voor de onderbreking van de stilte, maar ja, lijstjes moeten gepubliceerd worden! morgen of wat eerder dan normaal of later op de avond wegens nieuwjaarsdingen...

1768318108195.png

Verrassend dat Brussel erbij zit ipv Amsterdam. Ik zou dit normaal gezien skippen maar Belgische datum is toch wel een unieke kans, dus even kijken hoeveel geld ik hier voor over heb.

Twee data ook meteen, wel straf...

BTS

WORLD TOUR

Op woensdag 1 juli en donderdag 2 juli 2026 in Koning Boudewijnstadion, Brussel

Mechelen, 13 januari 2026 - ARMY, het is zover! 'Pop royalty' BTS kondigt zijn langverwachte terugkeer aan met een nieuw album én de allergrootste K-pop wereldtour ooit, waarmee ze voor het eerst ook naar België komen. Op woensdag 1 juli en donderdag 2 juli 2026 zal de Zuid-Koreaanse boyband het Koning Boudewijnstadion in Brussel doen oplichten als "dynamite". Tickets zijn beschikbaar vanaf zaterdag 24 januari om 13u via livenation.be.

BTS, kort voor Bangtan Boys, Bangtan Sonyeondan of "Beyond the Scene", is een GRAMMY-genomineerde K-pop boyband bestaande uit RM, Jin, SUGA, j-hope, Jimin, V en Jung Kook. Sinds hun debuut in 2013 veroveren ze wereldwijd de harten van fans dankzij authentieke, zelfgeproducete muziek, indrukwekkende optredens en de hechte band die ze hebben met hun fans, ook gekend als 'ARMY'. Tegenwoordig worden ze beschouwd als popiconen van de 21ste eeuw dankzij talloze wereldrecords, uitverkochte stadionconcerten, awards en samenwerkingen met onder andere Coldplay.

In 2022 kondigde de band een pauze aan omwille van de legerdienst van de zeven leden. Maar nu zijn ze helemaal terug! Op 20 maart 2026 verschijnt het vijfde studioalbum, gevolgd door een nu al iconische wereldtour. De comeback brengt BTS in 2026 en 2027 langs 79 stadions, met een indrukwekkend 360°-podium.

Users who are viewing this thread