Staat genoteerd!Ik denk dat ik weinig artiesten op kan noemen die meer muziek hebben waar ik me aan erger dan die walgelijke nummers van Bruno Mars.
Moest ik even gezegd hebben…
Staat genoteerd!Ik denk dat ik weinig artiesten op kan noemen die meer muziek hebben waar ik me aan erger dan die walgelijke nummers van Bruno Mars.
adele? en na de kerstdagen zeker mariah carey...Ik denk dat ik weinig artiesten op kan noemen die meer muziek hebben waar ik me aan erger dan die walgelijke nummers van Bruno Mars.
Charisma en een goede stem heeft hij wel, maar wat een kutnummers inderdaad.Ik denk dat ik weinig artiesten op kan noemen die meer muziek hebben waar ik me aan erger dan die walgelijke nummers van Bruno Mars.
Queenadele? en na de kerstdagen zeker mariah carey...
Een nieuw album is natuurlijk een uitstekende reden om nog eens de hort op te gaan. Afwachten of dat ook een beetje de moeite is.En in februari dus een nieuw album.
Maar echt. De meest afgrijselijke band op aarde.Queen
In de tijd dat ik nog in een kantoortuin werkte, met iedere dag de radio aan, liep ik op een gegeven moment ieder uur drie minuten weg als Grenade weer voorbij kwamIk denk dat ik weinig artiesten op kan noemen die meer muziek hebben waar ik me aan erger dan die walgelijke nummers van Bruno Mars.
Grenade werd vervelend maar Hey Brother is wel echt het toppunt hoor. Ik weet nog precies de stage die ik toen had waar ik dagelijks werd geteisterd met dat nummer. Verder vind ik Bruno zijn muziek over het algemeen wel acceptabel moet ik zeggen, ik zou het niet snel zelf opzetten, maar het is niet op het niveau Ed Sheeran, Adele en Imagine Dragons voor mij. En Silk Sonic is natuurlijk gewoon oprecht goed.In de tijd dat ik nog in een kantoortuin werkte, met iedere dag de radio aan, liep ik op een gegeven moment ieder uur drie minuten weg als Grenade weer voorbij kwam
(Toen het eindelijk minder werd met dat liedje begon het geziek opnieuw met Avicii's Hey Brother. Ik zal niet zeggen dat de hoofdverantwoordelijk waren voor een carrièreswitch, maar dat waren ze wel).
Dries Roelvink 30 april in Concertgebouw AmsterdamIk dacht dat dit het topic met Concertaankondigingen was. En niet de spui maar raak zonder nadenken vuilbak zoals je die elders op het internet tegenkomt.
Best leuke naam voor een nieuw topicde spui maar raak zonder nadenken vuilbak zoals je die elders op het internet tegenkomt.
Gho niet alles hoeft er te komen, maar een bestaand groot stadion door een moderner variant te vervangen blijft toch echt belachelijk dat daar moeilijk over wordt gedaan. Ik blijf intussen dromen van een stadion met dezelfde goede akoestiek als de vernieuwde Letzigrund in Zürich.

Mooi initiatief. Net als verplichte vogelhuisjes in nieuwe woningen. Wij mensen maken het dieren al lastig genoeg door o.a. hun leefruimte in te perken en de bodem en het water te vervuilen.Bekijk bijlage 18098
Little off-topic maar zie nog maar eens welke regeltjes rekening mee moet houden
ik vind dit an sich geen slechte regel. en kost niet veel moeiteMooi initiatief. Net als verplichte vogelhuisjes in nieuwe woningen. Wij mensen maken dieren het al lastig genoeg door o.a. hun leefruimte in te perken en de bodem en water te vervuilen.
Maar goed. Dit is weer enorm off topic, dus excuses.
Hou dan uw kat ten alle tijden maar binnen, want dat is een echt roofdier voor andere dierenMooi initiatief. Net als verplichte vogelhuisjes in nieuwe woningen. Wij mensen maken dieren het al lastig genoeg door o.a. hun leefruimte in te perken en de bodem en water te vervuilen.
Maar goed. Dit is weer enorm off topic, dus excuses.
Klopt. Die blijft ook binnen, ik hou namelijk ook van vogelsHou dan uw kat ten alle tijden maar binnen, want dat is een echt roofdier voor andere dieren![]()
BTS |
WORLD TOUR |
Op woensdag 1 juli en donderdag 2 juli 2026 in Koning Boudewijnstadion, Brussel |
Mechelen, 13 januari 2026 - ARMY, het is zover! 'Pop royalty' BTS kondigt zijn langverwachte terugkeer aan met een nieuw album én de allergrootste K-pop wereldtour ooit, waarmee ze voor het eerst ook naar België komen. Op woensdag 1 juli en donderdag 2 juli 2026 zal de Zuid-Koreaanse boyband het Koning Boudewijnstadion in Brussel doen oplichten als "dynamite". Tickets zijn beschikbaar vanaf zaterdag 24 januari om 13u via livenation.be. |
BTS, kort voor Bangtan Boys, Bangtan Sonyeondan of "Beyond the Scene", is een GRAMMY-genomineerde K-pop boyband bestaande uit RM, Jin, SUGA, j-hope, Jimin, V en Jung Kook. Sinds hun debuut in 2013 veroveren ze wereldwijd de harten van fans dankzij authentieke, zelfgeproducete muziek, indrukwekkende optredens en de hechte band die ze hebben met hun fans, ook gekend als 'ARMY'. Tegenwoordig worden ze beschouwd als popiconen van de 21ste eeuw dankzij talloze wereldrecords, uitverkochte stadionconcerten, awards en samenwerkingen met onder andere Coldplay. |
In 2022 kondigde de band een pauze aan omwille van de legerdienst van de zeven leden. Maar nu zijn ze helemaal terug! Op 20 maart 2026 verschijnt het vijfde studioalbum, gevolgd door een nu al iconische wereldtour. De comeback brengt BTS in 2026 en 2027 langs 79 stadions, met een indrukwekkend 360°-podium. |