Concertaankondigingen

Moet een beetje mysterieus blijven natuurlijk ;) maar er komt rond de album release iets aan voor Nederland, zijn ze (en we) druk mee bezig om te regelen :)
Tof! Dank hiervoor in ieder geval. Ik ga mijn vriendin even vragen om Insta goed in de gaten te houden. Succes met de organisatie!

• Leuk
Waarderingen: mees
D.K. Harrell 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€27,00) vr 7 nov '25 [blues, soul blues, modern blues, blues r...]
Nevertel 🇪🇸 @ Altstadt, Eindhoven do 30 okt '25 [metalcore...]
Pool Kids 🇺🇸 @ Effenaar, Eindhoven vr 6 mrt '26 [midwest emo, math rock...]
The Undertones 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€30,00) za 18 apr '26 [irish punk, mod revival, new wave, north...]
Rosbeek @ Effenaar, Eindhoven za 27 sep '25 [frenchcore, hardcore, gabber, speedcore,...]

lijstje voor woensdag. op de valreep kwam blof nog binnen in 013 op 20/10/25. voor de rest, morgen noorderzon. als er wat is dan wordt het wat eerder dan normaal of heel veel later wegens eerder genoemd festijn :D tot morgen!

BLØF 🇳🇱 @ 013, Tilburg (€53,30) ma 20 okt '25 [dutch pop, dutch rock...]
The Great Machine 🇮🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€13,00) ma 6 okt '25 [stoner rock, stoner metal, sludge metal,...]
Minami Deutsch 🇯🇵 @ Vera, Groningen wo 19 nov '25 [krautrock, space rock, neo-psychedelic, ...]
Rosbeek @ Effenaar, Eindhoven za 27 sep '25 [frenchcore, hardcore, gabber, speedcore,...]
Uncle Arthur @ Doornroosje, Nijmegen (€12,50) wo 8 okt '25 [power pop...]

snelle post en weer door naar noorderzon! tot morgen!

Between The Buried And Me 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€35,65) do 26 feb '26 [progressive metal, djent, metalcore, met...]
Billy Roisz @ Occii, Amsterdam do 2 okt '25 [avant-garde, experimental, noise rock...]
Dead Prez 🇺🇸 @ Patronaat, Haarlem (€46,32) vr 21 nov '25 [east coast hip hop, hardcore hip hop, hi...]
Havoc of Mobb Deep @ Patronaat, Haarlem (€46,32) do 9 apr '26
Heartwells 🇺🇸 @ Willem Twee, Den Bosch (€14,00) do 20 nov '25 [skate punk, punk...]
Tessa June 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€12,50) do 29 jan '26 [nederpop...]

vrijdaglijst... te warm... tot maandag

• Leuk
Waarderingen: Bert, Black Lies en bruc
Bad Omens zou op 2 december in Parijs staan. Ik ben benieuwd waar ze in de Benelux gaan verschijnen, had niet verwacht dat we ze nog in 2025 in Europa zouden zien.

Bad Omens zou op 2 december in Parijs staan. Ik ben benieuwd waar ze in de Benelux gaan verschijnen, had niet verwacht dat we ze nog in 2025 in Europa zouden zien.
Ben geen fan, maar wel benieuwd waar ze die zouden zetten. Zouden die al sprong vorst/Lotto Arena maken, neem aan van wel

Het is toch wel duidelijk waar die gaan eindigen als ze in de Zénith staan? Zou me meer zorgen maken over de datum, al weet je dat als het goed is volgende week ook al.

Het is toch wel duidelijk waar die gaan eindigen als ze in de Zénith staan? Zou me meer zorgen maken over de datum, al weet je dat als het goed is volgende week ook al.
Ja sowieso Vorst Nationaal of Lotto Arena voor België. Dan heb ik liever Vorst want ik geraak dan gemakkelijker thuis achteraf 😅
Maar het zijn inderdaad de datums waar ik meer zorgen over maak want er is al meer dan genoeg te doen in het najaar...

Hopelijk december/januari in plaats van november. Dat blijft elk jaar de drukste concertmaand op een manier.

Users who are viewing this thread