Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik was van plan om te gaan, maar dit leg ik er ook niet voor neer. Voor Talking Heads had ik dat inderdaad wel gedaan. Nu maar duimen dat de beste man nog een keer een festival doet.
Nee. Had deze man graag nog eens gezien en het liefst samen met mijn pa, maar dit vind ik het niet waard. Hoe onder de indruk ik nog steeds ben van die Barn 2018 passage.
In Vorst is het 57 euro op de bovenste ring. Dat valt goed mee, en écht ver zit je in Vorst eigenlijk nooit (toch in vergelijking met bv. Sportpaleis).
Nee. Had deze man graag nog eens gezien en het liefst samen met mijn pa, maar dit vind ik het niet waard. Hoe onder de indruk ik nog steeds ben van die Barn 2018 passage.
Eens, de prijs is erg gortig ook al zijn er alleen zitplaatsen. Verwacht in de doorverkoop nog wel een zitplaats voor minder te kunnen krijgen, mocht ik tegen die tijd ernstige fomo krijgen.
Wie David Byrne in 2018 zag, legt blindelings dit geld. Al is het maar een sprankeltje van toen, het is nog altijd zijn geld waard, ongeacht in welke prijscategorie je zit.