Concertaankondigingen

In ZiggoDome
  • Premium Seats - Zitplaatsen:
    €201,60
  • General Admission -
    Staanplaatsen: €168,00
  • Rang 1 - Zitplaatsen: €168,00
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €140,00
  • Rang 3 - Zitplaatsen: €112,00
  • Rang 4 - Zitplaatsen: €89,60
  • Rolstoel- en begeleidersplaats:
    €140,00
Allemaal massaal de fatbike verkopen om hierbij te zijn.
David Byrne met alleen zitplaatsen én tijdens Carnaval. Dat is wel kut...
Bedankt dat je me behoedt voor een grote fout 😅

Leggen jullie zomaar dat bedrag neer, ja? Ik bedoel: goeie artiest, maar eentje die zeker honderd euro waard is...? Dat is Talking Heads waard.

Leggen jullie zomaar dat bedrag neer, ja? Ik bedoel: goeie artiest, maar eentje die zeker honderd euro waard is...? Dat is Talking Heads waard.
Ik was van plan om te gaan, maar dit leg ik er ook niet voor neer. Voor Talking Heads had ik dat inderdaad wel gedaan. Nu maar duimen dat de beste man nog een keer een festival doet.

Het is allemaal de schuld van @mattman die gisteren in het RW topic het filmpje deelde van Olivia Rodrigo met David Byrne.

Ik zag het en had zoveel zin om David Byrne nog eens te zien.
En dan vandaag opeens uit het niks de aankondiging.

Dus ja, kon niet weerstaan en dus 140 EUR armer door de schuld van @mattman 🫢.

Nee. Had deze man graag nog eens gezien en het liefst samen met mijn pa, maar dit vind ik het niet waard. Hoe onder de indruk ik nog steeds ben van die Barn 2018 passage.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
In Vorst is het 57 euro op de bovenste ring. Dat valt goed mee, en écht ver zit je in Vorst eigenlijk nooit (toch in vergelijking met bv. Sportpaleis).

In 2018 was de prijs ook boven de 100 dacht ik.
Juist die Barn 2018 heeft mij doen besluiten dat ik het juist wel waard vind.
Nee. Had deze man graag nog eens gezien en het liefst samen met mijn pa, maar dit vind ik het niet waard. Hoe onder de indruk ik nog steeds ben van die Barn 2018 passage.

• Leuk
Waarderingen: Brian, Timmetje en slyke
Het is allemaal de schuld van @mattman die gisteren in het RW topic het filmpje deelde van Olivia Rodrigo met David Byrne.

Ik zag het en had zoveel zin om David Byrne nog eens te zien.
En dan vandaag opeens uit het niks de aankondiging.

Dus ja, kon niet weerstaan en dus 140 EUR armer door de schuld van @mattman 🫢.
Gaat het allemaal waard zijn.

Maar deel in de pijn, zelf ook zo’n bedrag armer. Is het al februari??!!

• Geweldig
Waarderingen: slyke
Eens, de prijs is erg gortig ook al zijn er alleen zitplaatsen. Verwacht in de doorverkoop nog wel een zitplaats voor minder te kunnen krijgen, mocht ik tegen die tijd ernstige fomo krijgen.

Wie David Byrne in 2018 zag, legt blindelings dit geld. Al is het maar een sprankeltje van toen, het is nog altijd zijn geld waard, ongeacht in welke prijscategorie je zit.

• Leuk
Waarderingen: slyke

Users who are viewing this thread