Concertaankondigingen

Vreemd, op de website van de 013 wordt Currents niet genoemd, alleen de andere 3.
The Plot In You zou ik wel eens willen zien, maar Currents zou toch wel die doorslaggevende factor zijn voor mij om te gaan, dus jammer als die niet mee komen naar de 013. zie er ook niks over staan op de tour poster.
Op de site van Currents staat de datum er wel bij dus lijkt me hopelijk een foutje

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Vreemd, op de website van de 013 wordt Currents niet genoemd, alleen de andere 3.
The Plot In You zou ik wel eens willen zien, maar Currents zou toch wel die doorslaggevende factor zijn voor mij om te gaan, dus jammer als die niet mee komen naar de 013. zie er ook niks over staan op de tour poster.
Mee eens, vooral die nieuwe platen/EP's van The Plot in You vind ik allemaal gevaarlijk raak.

Danko Jones komt met de “Danko Jones is what you need”-tour op vrijdag 28 november naar de Melkweg (OZ) en op woensdag 3 december naar Trix in Antwerpen. Altijd vet!

• Leuk
Waarderingen: won666
Op het vervangend festival van Bruis. Mooi hoor!
Goed om te horen dat daar iets vervangends voor komt! Het is voor mij niet heel erg in de buurt dus ik ben er maar één keer geweest, maar ik vond altijd wel dat ze leuke line-ups hadden. DIIV is alvast een heel sterke eerste naam.

dinsdag:

Acda en de Munnik en Van Dik Hout 🇳🇱 @ Stadspark Groningen (€60,00) vr 4 jul '25 laatste in de reeks summerstage
Big Country 🇬🇧 @ Luxor, Arnhem (€26,00) wo 5 nov '25 [new wave, celtic rock...]
Iduna, Drachten vr 7 nov '25
Danko Jones 🇨🇦 @ Melkweg, Amsterdam (€31,05) vr 28 nov '25 [rock...]
Deijuvhs @ Melkweg, Amsterdam (€16,10) za 14 jun '25 [breakcore...]
Downfall of Gaia 🇩🇪 @ Patronaat, Haarlem (€18,00) za 12 jul '25 [black metal, sludge metal...]
Empire Of The Sun 🇦🇺 @ 013, Tilburg (€50,80) do 31 jul '25 [electronic, synthpop, australian, electr...]
Feeble Little Horse @ Paradiso, Amsterdam (€10,00) ma 9 jun '25 [shoegaze...]
Kaonashi @ Little Devil, Tilburg (€20,00) do 17 jul '25 [metalcore...]
Lorem Ipsum 🇮🇪 @ Cinetol, Amsterdam za 17 mei '25
Monopoly Child Star Searchers @ Doornroosje, Nijmegen (€10,00) do 15 mei '25 [vaporwave, drone, psychedelic pop...]
Public Enemy 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€63,25) di 24 jun '25 [east coast hip hop, hip hop, hardcore hi...]
Roxy Dekker 🇳🇱 @ Melkweg, Amsterdam zo 13 apr '25 [lustrum...]
Stahlzeit 🇩🇪 @ Nieuwe Nor, Heerlen (€37,50) zo 15 jun '25
Sunken Lands 🇳🇱 @ Vera, Groningen not sure [gothic country...]
TIEFBASSKOMMANDO 🇩🇪 @ Melkweg, Amsterdam (€23,00) za 8 nov '25 [miami bass, german hip hop...]
The American Nirvana @ De Helling, Utrecht do 10 jul '25
The Plot In You 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€39,80) ma 3 nov '25 [metalcore, post-hardcore...]
Tobi Lou @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) za 19 jul '25
Two End Faces & Dunn @ Paard, Den Haag do 10 apr '25
Vengeance 🇳🇱 @ Little Devil, Tilburg (€21,00) za 31 mei '25 [frenchcore, hardcore...]
Wudu Sjon 🇳🇱 @ Simplon, Groningen (€5,00) do 1 mei '25 [acid rock...]
clipping. @ Paradiso, Amsterdam (€22,50) do 18 sep '25 [experimental hip hop, horrorcore, experi...]

Aanvullend bij Matt Berninger, nu officieel aangekondigd door Live Nation:

Maak je klaar voor een onvergetelijke avond op maandag 1 september, want als de poëtische melancholie van Matt Berninger en de betoverende setting van het OLT Rivierenhof in Antwerpen samenvloeien, ontstaat er een vleugje magie! De charismatische frontman van The National neemt ook de getalenteerde zangeres Ronboy mee als special guest om de avond helemaal compleet te maken. Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 14 maart om 10u via livenation.be en oltrivierenhof.be.

Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 14 maart om 10u via livenation.be en oltrivierenhof.be en kosten €41 - €38.

Aanvullend bij Matt Berninger, nu officieel aangekondigd door Live Nation:

Maak je klaar voor een onvergetelijke avond op maandag 1 september, want als de poëtische melancholie van Matt Berninger en de betoverende setting van het OLT Rivierenhof in Antwerpen samenvloeien, ontstaat er een vleugje magie! De charismatische frontman van The National neemt ook de getalenteerde zangeres Ronboy mee als special guest om de avond helemaal compleet te maken. Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 14 maart om 10u via livenation.be en oltrivierenhof.be.

Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 14 maart om 10u via livenation.be en oltrivierenhof.be en kosten €41 - €38.
Ik neem aan zonder presale?

Gave boeking!

Wel jammer dat hij niet in de magische Grote Zaal staat.

De sfeer die die man kan creëren icm zijn bariton = kippenvel.

Laatst bewerkt:
Is al eerder gedeeld, maar nu met afbeelding erbij. Zero For Three bestaat al een jaar of iets meer in de Muziekgieterij, maar dan als gratis indoorevent. Zou nu om 5, 6 en 7 september gaan in en om de Muziekgieterij. Net als de laatste Bruis edities. DIIV is al overtuigend genoeg voor mij.

1000023167.webp

• Leuk
Waarderingen: EAZy en elo
Mumford and Sons naar Ziggo Dome op 17 november:

The Waterboys komen weer naar Nederland! Vrijdag tickets in de verkoop, morgen voorverkoop.

Mon 25 Aug - OOSTERPOORT, GRONINGEN

Tues 26 Aug - PARADISO, AMSTERDAM

Wed 27 Aug - TIVOLI, VREDENBURG

Wed 12 Nov - DOORNROOSJE, NIJMEGEN

Thurs 13 Nov - Muziekgieteri MUZIEKGIETERIJ, MAASTRICHT

Fri 14 Nov - MUZIEKHGEBOUW EINDHOVEN

Sat 15 Nov- PHIL, HAARLEM

• Geweldig
Waarderingen: Igo.
The Waterboys komen weer naar Nederland! Vrijdag tickets in de verkoop, morgen voorverkoop.

Mon 25 Aug - OOSTERPOORT, GRONINGEN

Tues 26 Aug - PARADISO, AMSTERDAM

Wed 27 Aug - TIVOLI, VREDENBURG

Wed 12 Nov - DOORNROOSJE, NIJMEGEN

Thurs 13 Nov - Muziekgieteri MUZIEKGIETERIJ, MAASTRICHT

Fri 14 Nov - MUZIEKHGEBOUW EINDHOVEN

Sat 15 Nov- PHIL, HAARLEM
Vrijdag Ticketmaster en waar is dat morgen?

Users who are viewing this thread