Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad, erg netjes! Valt mij op dat ze de laatste tijd veel namen programmeren die ook goed tot hun recht komen in Complex ( Floorplan, Joey Beltram)
De Golden Earring komt alsnog met een afscheidsconcert. Dat hebben Barry Hay (76), bassist Rinus Gerritsen (78) en drummer Cesar Zuiderwijk (76) dinsdag bekendgemaakt in Ahoy. Het gaat om een eenmalig evenement, One Last Night, waarin ook andere artiesten hun muziek gaan spelen. George Kooymans...
Maar wel uiteindelijk uitverkocht, zijn laatste 3 shows in 013 (‘16, ‘17, ‘19). Maar we zullen het zien hoe dit gaat lopen. Het is wel alweer ruim 5 jaar geleden dat hij met een zaalshow in Nederland was.
Ik wil geen All in arena, ik wil betonrot dat stinkt naar schimmel + de voorste rijen worden bemand door mensen die tijdig aanschuiven, niet meer betalen.
btw: O2 meldt "with special guests". Nu ja, ieder voorprogramma wordt tegenwoordig aangekondigd als special guest maar ik geef het maar mee.
een nieuwe dag een nieuw lijstje, met wederom een bankzitters... (ik zit er stevig aan te denken om die eruit te filteren...) en na wende en s10 kan Merol natuurlijk niet achterblijven!