Concertaankondigingen

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Er is stilzwijgend een vierde show toegevoegd voor 'Xander de Rycke houdt het voor bekeken 2024' in de Lotto Arena op zaterdag 04.01.25.
Tickets al in verkoop. Momenteel nog veel mooie plaatsen beschikbaar.
 

JKGB

Randprogramma
6 dec 2021
114
62
Jessica Pratt op 27 november naar De Nieuwe Kerk (ism Paard)

Niet zo bijzonder als Zonnehuis, maar wel lekker dichtbij!
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
311
260
Even offtopic maar ook weer niet. Wenteldave en vele anderen zullen het snappen. Als u het niet snapt jammer
Vorige week had iemand ook al zoiets hier gepost - dus toen gingen de kaartjes reeds voor 5 euro weg. Dan vraag ik me af: Heeft het management met medeweten van de band zelf bakken met kaarten opgekocht zodat ze konden zeggen dat ze vijf keer de Ziggo uitverkochten? Of heeft het management van Kane zonder weten van Dinand talloze kaarten opgekocht puur om zijn ego te strelen? Als iemand een andere uitleg heeft dan hoor ik het graag. Ergens is er in elk geval flink ingekocht en nu kunnen ze die kaarten blijkbaar aan de straatstenen niet meer kwijt.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Vorige week had iemand ook al zoiets hier gepost - dus toen gingen de kaartjes reeds voor 5 euro weg. Dan vraag ik me af: Heeft het management met medeweten van de band zelf bakken met kaarten opgekocht zodat ze konden zeggen dat ze vijf keer de Ziggo uitverkochten? Of heeft het management van Kane zonder weten van Dinand talloze kaarten opgekocht puur om zijn ego te strelen? Als iemand een andere uitleg heeft dan hoor ik het graag. Ergens is er in elk geval flink ingekocht en nu kunnen ze die kaarten blijkbaar aan de straatstenen niet meer kwijt.
Ik zie genoeg huismoeders voor me die hier even met de hele buurt whatsappgroep heen wouden alleen vervolgens er iets doorheen gepland hebben want t is toch maar kane
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.167
1.366
Brutus naar Ancienne Belgique op 21 november, onder de noemer 'Bye Bye Unison Live'. Tickets vanaf 7/6 om 10u00.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.167
1.366
Ik weet sowieso niet hoe goed de ticketmaster titel te vertrouwen is, want zover ik weet was het altijd Haert ipv Earth 😂
De nieuwe plaat heet 'What Happened to the Heart', maar de tour heet 'What Happened to the Earth'. 🤷‍♀️
De shows in Vorst en AFAS gaan onder de noemer 'What Happened to the Earth part 1', en die in de Ziggo blijkbaar onder 'What Happened to the Earth part 5'...

Wat maakt het ook uit natuurlijk...
Waarom geen Belgische 'part 5' datum ?! Dat wil ik weten ! Zal hier wel op een festival staan volgende zomer, I presume...
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
371
526
New Years Day 21 Januari naar Tivolivredenburg
GeeJay 20 September naar Tivolivredenburg
Mike Zito 13 Oktober naar Tivolivredenburg
The Sheepdogs 28 November naar Tivolivredenburg
French79 14 September naar Tivolivredenburg
The Pine Box Boys 30 Juni naar Little Devil
Walk Off The Earth 16 Oktober naar Muziekgebouw Eindhoven
Jessica Pratt 27 November naar Muziekgebouw Eindhoven
Gabriel Ríos 8 December naar Muziekgebouw Eindhoven
DYNAMO NACHTMIS MMXXV: Cirith Gorgor + Infinity 21 December naar Dynamo
Frail Body + Throwing Bricks 8 Augustus naar cafe de Jack ism Effenaar, toffe show voor de roadburners die bands willen inhalen/opnieuw zien. Jammer genoeg zelfde dag als Dillinger in 013 maar hang toch meer naar deze
RADAR MEN FROM THE MOON 20 september naar Hall of Fame, 2 Oktober vera, 9 oktober naar Merleyn ism doornroosje
THEE SINSEERS & THE ALTONS 3 november naar doonroosje, 4 November naar Paard
Lizzard 5 December naar Merleyn ism doornroosje
An evening with Bryce Desner feat. This is the Kit, Mina Tindle & Quatuor Zaïde 2 December naar W2
Komodo 12 oktober platen presentatie in Ekko, 22 december naar Paradiso
Old Sea Brigade 22 Oktober naar Bitterzoet ism Paradiso
Victor Ray 28 November naar Paradiso
Sheherazaad 1 September naar Paradiso
Ry X 7 Maart 2025 naar Paradiso
Alfie Templeman 28 November naar Tolhustuin ism Paradiso
Nadine Shah 18 November naar Zonnehuis ism Paradiso
Floorplan 14 September naar Muziekgieterij
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken