Mooi. En dit voor 17 euro. Prachtige FAQ ook gepost door 'frontman' J. Willgoose, Esq:Public Service Broadcasting op 11 november naar Ancienne Belgique. Verkoop 19 april 10.00.
Voor de liefhebbers. Ik heb hiervoor een presale ontvangen en zal deze plaatsen in het presale topic....Voor België:
Kamasi Washington op 28 oktober naar Bozar (Brussel). Verkoop 19 april 10.00, VVK 18 april 10.00.
Nou moeten ze eens stoppen met leuke dingen rondom Lowlands zetten. Kan Roadburn geen podium cureren op Lowlands met Emma Ruth Rundle en Poison Ruin?Emma Ruth Rundle op 19 augustus naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop. Top!
Gaaf! Ik ben benieuwd hoe hard de kaartverkoop voor Paradiso zal gaan.'The Cult op 6 augustus naar Paradiso. Verkoop 19 april 10.00, VVK 17 april 10.00. Hoppa!' 19-4 is de verkoop via Paradiso, maar hoe gaat de vvk van 17-4?
Gaaf! Ik ben benieuwd hoe hard de kaartverkoop voor Paradiso zal gaan.
Tuurlijk, zoals gezegd ook. Stuur wel even een DM.Me too
De show in AB staat me nog helder voor de geest
Astbury & Duffy leggen een heerlijke energie op het podium
Is er overigens een vvk. Op de Facebook van Paradiso en The Cult zelf word ik niet veel wijzer.
Dat heeft jaarlijstjes potentie inderdaad! Benieuwd wat de prijs gaat zijn, durf te hopen dat het meevalt maar dat is recept om teleurgesteld te worden in deze tijden.Haken op 18 september naar Tivoli (onder de noemer An Evening With). Verkoop 24 april 11.00. Je krijgt Fauna volledig voorgeschoteld en nog veel meer. Kolere, wat een fijne show gaat dat worden!
Kolere Dave deze is weer ff helemaal raak! Nu al zin inHaken op 18 september naar Tivoli (onder de noemer An Evening With). Verkoop 24 april 11.00. Je krijgt Fauna volledig voorgeschoteld en nog veel meer. Kolere, wat een fijne show gaat dat worden
Hier kijk ik van op! Nooit gedacht dat na de dood van Maxi Jazz dat ze weer live gaan optreden!Verkoop voor Faithless in Paradiso is 26 april 11.00, VVK 24 april 11.00 (11 en 12 juni).
Volgens mij is dat wel aan, ja. Voor februari dan hè, niet voor augustus.@wenteldave ik zie op bandsintown en songkick dat fit for a king en brand of sacrifice zouden mee komen met motionless in white. zou er hier iets van aan zijn?
dat is wel echt een heel mooi voorprogramma wow@wenteldave ik zie op bandsintown en songkick dat fit for a king en brand of sacrifice zouden mee komen met motionless in white. zou er hier iets van aan zijn?