Concertaankondigingen

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Is het ook uiteraard, keek te snel.

Surprised Wheel Of Fortune GIF by ABC Network
He? Wat heb ik opnieuw gedaan? Ik vind echt niks terug over Machine Head shows in Tilburg of Groningen. Heb de site van Machine Head gecheckt, die van 013 en Oosterpoort. Facebook's. Vind er niks over terug.

En in plaats van mensen uit te lachen, zou het misschien ook eens een goed idee zijn van te helpen. En dat zeg ik niet enkel tegen u maar ook tegen al die onnozelaars met hun lachende smilleys. Ik stel een normale vraag en wil graag een normaal antwoord
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
362
290
He? Wat heb ik opnieuw gedaan? Ik vind echt niks terug over Machine Head shows in Tilburg of Groningen. Heb de site van Machine Head gecheckt, die van 013 en Oosterpoort. Facebook's. Vind er niks over terug.

En in plaats van mensen uit te lachen, zou het misschien ook eens een goed idee zijn van te helpen.
@wenteldave is een tijdreiziger die in de toekomst kan kijken. Geloof me, alle dingen die op zijn lijstje staan komen uit!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
He? Wat heb ik opnieuw gedaan? Ik vind echt niks terug over Machine Head shows in Tilburg of Groningen. Heb de site van Machine Head gecheckt, die van 013 en Oosterpoort. Facebook's. Vind er niks over terug.

En in plaats van mensen uit te lachen, zou het misschien ook eens een goed idee zijn van te helpen. En dat zeg ik niet enkel tegen u maar ook tegen al die onnozelaars met hun lachende smilleys. Ik stel een normale vraag en wil graag een normaal antwoord
Normaal antwoord wordt lastig, behalve dan dat het klopt.

Ik vind het eigenlijk vooral boeiend dat je zegt dat je m'n grootste fan bent, maar blijkbaar nog niet helemaal op de hoogte bent van hoe 't hier te werk gaat.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Normaal antwoord wordt lastig, behalve dan dat het klopt.

Ik vind het eigenlijk vooral boeiend dat je zegt dat je m'n grootste fan bent, maar blijkbaar nog niet helemaal op de hoogte bent van hoe 't hier te werk gaat.
Het klopt. Het is juist door Machine Head zelf aangekondigd

Ik heb nog eens de eerste post van dit topic gecheckt ook. Vond daar niet echt iets speciaal terug

Ik volg dit topic nog niet heel lang. Maar ben wel zeker dat er nog newbies gaan bijkomen

Ik kan enkel concluderen dat u achtergrond info heeft. En ben daardoor nog groter fan van u en u dankbaar om die info te delen. Nee ik weet het ook niet altijd misschien helemaal hoe alles werkt, maar dat is typisch aan newbies he. Als u op mijn werk zou komen werken en ik begin over dlv's, itms, cmr (dat misschien nog wel) of cadis dan zou u als newbie ook verward geraken eh 😊
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Het klopt. Het is juist door Machine Head zelf aangekondigd

Ik heb nog eens de eerste post van dit topic gecheckt ook. Vond daar niet echt iets speciaal terug

Ik volg dit topic nog niet heel lang. Maar ben wel zeker dat er nog newbies gaan bijkomen

Ik kan enkel concluderen dat u achtergrond info heeft. En ben daardoor nog groter fan van u en u dankbaar om die info te delen. Nee ik weet het ook niet altijd misschien helemaal hoe alles werkt, maar dat is typisch aan newbies he. Als u op mijn werk zou komen werken en ik begin over dlv's, itms, cmr (dat misschien nog wel) of cadis dan zou u als newbie ook verward geraken eh 😊
Eén ding is duidelijk. Je bent niet de eerste, en niet de laatste "newbie" in dit topic.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Het klopt. Het is juist door Machine Head zelf aangekondigd

Ik heb nog eens de eerste post van dit topic gecheckt ook. Vond daar niet echt iets speciaal terug

Ik volg dit topic nog niet heel lang. Maar ben wel zeker dat er nog newbies gaan bijkomen

Ik kan enkel concluderen dat u achtergrond info heeft. En ben daardoor nog groter fan van u en u dankbaar om die info te delen. Nee ik weet het ook niet altijd misschien helemaal hoe alles werkt, maar dat is typisch aan newbies he. Als u op mijn werk zou komen werken en ik begin over dlv's, itms, cmr (dat misschien nog wel) of cadis dan zou u als newbie ook verward geraken eh 😊
Die had ik niet zien aankomen ;)

Geen probleem, hoor. Dacht ook gewoon omdat je hier (op 't forum) al aardig lang meeloopt, dat je het onderhand wel wist, maar blijkbaar niet.

In ieder geval:
Romeijn is support bij Kraantje Pappie in Paard (15 en 16 maart).
Willie J. Healey op 19 mei naar Merleyn. Verkoop 15 maart 10.00.
Cannibal Ox en Keenan Mundane op 25 mei naar de Effenaar (onder de noemer Nebulous Forms). Verkoop 8 maart 10.00.
Waylon ook op 13 juni naar Muziekgieterij Maastricht. Tickets zijn al in de verkoop.
Josh Rouse op 22 juni naar Tivoli. Verkoop 8 maart 11.00.
Toontje Lager op 30 juni naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Dehd op 6 juli naar Tolhuistuin. Verkoop 7 maart 10.00.

Ziggy Recado op 6 september naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Goldkimono op 14 september naar het Amsterdamse Bostheater (als onderdeel van Live at Amsterdamse Bos). Verkoop 8 maart 10.00.
Abdullah Ibrahim op 21 september naar Tivoli. Verkoop 8 maart 10.00.
Fresku ook op 4 oktober naar Metropool Hengelo, 12 Tivoli, 17 Victorie en 25 Nobel. Asiah is support bij de hele tour. Tickets zijn al in de verkoop.
Seasick Steve op 25 oktober naar de Bosuil en 4 november naar Paard. Verkoop 15 maart 11.00.
Barrelhouse op 17 november naar Paard. Verkoop 8 maart 10.00.

Voor België:
Angélica Garcia op 3 juni naar Botanique. Verkoop 8 maart 10.00.
Infinity Song op 4 juni naar Botanique. Verkoop 8 maart 11.00.
Me First and the Gimme Gimmes op 3 juli naar Bolwerk (Kortrijk). Tickets zijn al in de verkoop.
Saule op 18 oktober naar Koninklijk Circus. Verkoop 8 maart 10.00.
Seasick Steve op 24 oktober naar Ancienne Belgique. Verkoop 15 maart 11.00.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Cannibal Ox en Keenan Mundane op 25 mei naar de Effenaar (onder de noemer Nebulous Forms). Verkoop 8 maart 10.00.
Is dat eigenlijk nog iets? The Cold Vein is wel een van mijn favoriete hip hop platen ooit, maar dit voelt als zo'n act die inmiddels flink afgetakeld is.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
Die had ik niet zien aankomen ;)

Geen probleem, hoor. Dacht ook gewoon omdat je hier (op 't forum) al aardig lang meeloopt, dat je het onderhand wel wist, maar blijkbaar niet.

In ieder geval:
Romeijn is support bij Kraantje Pappie in Paard (15 en 16 maart).
Willie J. Healey op 19 mei naar Merleyn. Verkoop 15 maart 10.00.
Cannibal Ox en Keenan Mundane op 25 mei naar de Effenaar (onder de noemer Nebulous Forms). Verkoop 8 maart 10.00.
Waylon ook op 13 juni naar Muziekgieterij Maastricht. Tickets zijn al in de verkoop.
Josh Rouse op 22 juni naar Tivoli. Verkoop 8 maart 11.00.
Toontje Lager op 30 juni naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Dehd op 6 juli naar Tolhuistuin. Verkoop 7 maart 10.00.

Ziggy Recado op 6 september naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Goldkimono op 14 september naar het Amsterdamse Bostheater (als onderdeel van Live at Amsterdamse Bos). Verkoop 8 maart 10.00.
Abdullah Ibrahim op 21 september naar Tivoli. Verkoop 8 maart 10.00.
Fresku ook op 4 oktober naar Metropool Hengelo, 12 Tivoli, 17 Victorie en 25 Nobel. Asiah is support bij de hele tour. Tickets zijn al in de verkoop.
Seasick Steve op 25 oktober naar de Bosuil en 4 november naar Paard. Verkoop 15 maart 11.00.
Barrelhouse op 17 november naar Paard. Verkoop 8 maart 10.00.

Voor België:
Angélica Garcia op 3 juni naar Botanique. Verkoop 8 maart 10.00.
Infinity Song op 4 juni naar Botanique. Verkoop 8 maart 11.00.
Me First and the Gimme Gimmes op 3 juli naar Bolwerk (Kortrijk). Tickets zijn al in de verkoop.
Saule op 18 oktober naar Koninklijk Circus. Verkoop 8 maart 10.00.
Seasick Steve op 24 oktober naar Ancienne Belgique. Verkoop 15 maart 11.00.
Mijn hart sloeg over toen ik Sault las. Verdomme🙈
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken