Concertaankondigingen

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Ja! Is het in de kleine zaal? Die is echt geniaal. De grote ook hoor, maar wel wat smal en als je dan achteraan staat sta je wel dicht bij de bar, wat gepraat oplevert. Hebben meer dan 75 (veelal Belgische) speciaalbieren, heerlijk eten en geweldig personeel. Ook toffe industriele setting. Ja eigenlijk echt een hele fijne zaal!
Kleine zaal heeft wat weg van Panorama Bar
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.195
Venna op 22 maart naar Bitterzoet. Verkoop 24 januari 11.00.
Susanne Alt op 24 maart naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
The Breath ook op 14 april naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Young Jazz Society (ft. Kika Sprangers & Anna Serierse) op 17 mei naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Venna op 25 maart naar Ancienne Belgique. Verkoop 26 januari 11.00.

Update: dB's, Willemeen, Paradox, De Pit (Terneuzen), Spirit of 66 (Verviers), Dynamo en nog wat zalen zijn weer up to date. https://forum.festileaks.com/threads/maandelijkse-concertagenda.1171/
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
Van het hele jaar nog geen enkele interessante aankondiging geweest van concerten of tours voor mij. Integendeel, nog maar een aankondiging van een interessante band dit jaar en dan nog min of meer slecht nieuws (Die aankondiging was: Tommy Johansson verlaat Sabaton)

Ik hoop dat er vanaf de komende week eens eindelijk terug wat interessante tours worden aangekondigd!
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Op 13 juni keert de Amerikaanse rockband Eagles terug naar Nederland!
🦅
Ze staan dan met The Long Goodbye Final Tour in GelreDome, Arnhem. Ze worden deze avond vergezeld door Steely Dan. De kaartverkoop start vrijdag 26 januari om 10.00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets kopen. Meer info via mojo.nl/eaglesandsteelydan
Na meer dan 50 jaar touren met uitverkochte arena's en stadions over de hele wereld, zijn de Eagles aan hun laatste tournee 'The Long Goodbye' begonnen, waarin ze hun wonderbaarlijke carrière vieren. Met meerdere monsterhits zoals 'Take It Easy' en 'Hotel California' op hun naam zijn ze een van de grootste rockbands ooit. Meer dan 200 miljoen van hun albums gingen over de toonbank en live weten ze telkens het publiek weer in extase achter te laten.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Op 13 juni keert de Amerikaanse rockband Eagles terug naar Nederland!
🦅
Ze staan dan met The Long Goodbye Final Tour in GelreDome, Arnhem. Ze worden deze avond vergezeld door Steely Dan. De kaartverkoop start vrijdag 26 januari om 10.00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets kopen. Meer info via mojo.nl/eaglesandsteelydan
Na meer dan 50 jaar touren met uitverkochte arena's en stadions over de hele wereld, zijn de Eagles aan hun laatste tournee 'The Long Goodbye' begonnen, waarin ze hun wonderbaarlijke carrière vieren. Met meerdere monsterhits zoals 'Take It Easy' en 'Hotel California' op hun naam zijn ze een van de grootste rockbands ooit. Meer dan 200 miljoen van hun albums gingen over de toonbank en live weten ze telkens het publiek weer in extase achter te laten.
Kaarten vanaf 100 euro (natuurlijk). Wel deftig voorprogramma erbij.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Kaarten vanaf 100 euro (natuurlijk). Wel deftig voorprogramma erbij.
Niet zo'n fan van de Gelredome. Wat zijn de verwachtingen m.b.t. eventuele shows in Belgie en/of Duitsland?

Laatste keer zag ik ze in de Ziggo Dome en ik wil die herinneringen eigenlijk niet inruilen voor de galmbak in Arnhem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Niet zo'n fan van de Gelredome. Wat zijn de verwachtingen m.b.t. eventuele shows in Belgie en/of Duitsland?

Laatste keer zag ik ze in de Ziggo Dome en ik wil die herinneringen eigenlijk niet inruilen voor de galmbak in Arnhem.
Disclaimer, ik spreek nu meer tegen mezelf dan tegen jou, maar als ik doe alsof ik het tegen jou heb is dat makkelijker ;)

Soms moet je idd de herinnering intact laten. Als ik jou was zou ik het lekker laten schieten. Het is niet dat Eagles nu een heel andere setlist gaat spelen, spectaculairder spelen of iets anders doen. Het is misschien een beetje fomo, maar soms is dat beter ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
165
83
Had Ziggo gehoopt en dan een seated show zoals ze ook in de VS doen. Dan raak je pas echt betoverd mocht je een front seat kunnen krijgen.

Eagles Gelredome was een deceptie; weliswaar vooraan in golden circle kunnen komen (veel moeite voor gedaan ook) maar de ‘Dutch disease’ was overal hoorbaar.

Steely Dan ten spijt pas ik deze keer voor de Arena light ..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken