Concertaankondigingen

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.648
901
Dat nieuwe systeem is ook gewoon bagger. Snap niet dat ze dat hanteren.
Allemaal maatregelen om de beperkte capaciteit van hun systemen te verdoezelen, lijkt het wel.
Idem voor de pre-sale van de pre-sale van de pre-sale, om publieksspreiding te doen

Plus, in sommige situaties: hun algoritmes afstemmen om dynamische ticketprijzen te kunnen toepassen.
Het is crimineel dat (bijvoorbeeld) tickets voor Rod Stewart de ene moment nog 130 EUR gingen en 5 minuten later 180 EUR.
 
  • Wow
Waarderingen: PJ

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.412
5.166
Allemaal maatregelen om de beperkte capaciteit van hun systemen te verdoezelen, lijkt het wel.
Idem voor de pre-sale van de pre-sale van de pre-sale, om publieksspreiding te doen

Plus, in sommige situaties: hun algoritmes afstemmen om dynamische ticketprijzen te kunnen toepassen.
Het is crimineel dat (bijvoorbeeld) tickets voor Rod Stewart de ene moment nog 130 EUR gingen en 5 minuten later 180 EUR.
En het is een manier om FOMO te creëren, zeker met Taylor Swift leek dat heel erg het geval te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.569
6.245
Zijn de prijzen voor Olivia Rodrigo eigenlijk al bekend of ergens te vinden? Heb jij al wat inzicht @wenteldave.

9241 voor me in de wachtrij iig. :p
 
Laatst bewerkt:

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
465
352
Ik stond via de link van de mail in de wachtrij voor her Sportpaleis, maar surfte dan gewoon naar ticketmaster.be en kon daar direct zonder een wachtrij m’n code ingeven en meteen tickets bestellen.
 
  • Winning
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.569
6.245
Ik stond via de link van de mail in de wachtrij voor her Sportpaleis, maar surfte dan gewoon naar ticketmaster.be en kon daar direct zonder een wachtrij m’n code ingeven en meteen tickets bestellen.
Damn ja, je kunt die wachtrij gewoon skippen. Wat slecht geregeld van Ticketmaster zeg.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
805
736
Echt ticketmaster, het is echt gewoon een schandalig bedrijf. Zonder code kan je ook aan tickets geraken...🙈
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.569
6.245
Die pagina's zijn nu wel dichtgegooid. Een half uur na start verkoop. Hoe krijg je het voor elkaar.

Met een unieke lijst werken, vergeten de pagina's op slot te gooien, zodat mensen zonder code tickets kunnen kopen en mensen mét code op de pagina die ze gekregen hebben in een wachtrij loop bleven hangen. Manmanman haha.
 
  • Grrr
Waarderingen: PJ

Athos

Dagopener
13 jul 2023
521
757
Okee echt bizar. Stond in de wachtrij met telefoon en laptop. Bleef heel lang hangen op 2819 ofzo. Toen met werktelefoon naar ticketmaster.nl waar ik direct tickets kon kopen zónder code. Toen eerst verkeerde dag gekocht dus terug voor de goede dag en toen moest ik wel mn code invoeren. Vaag gedoe allemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

TimoGoose

Playlistbediener
8 jun 2022
16
3
Okee echt bizar. Stond in de wachtrij met telefoon en laptop. Bleef heel lang hangen op 2819 ofzo. Toen met werktelefoon naar ticketmaster.nl waar ik direct tickets kon kopen zónder code. Toen eerst verkeerde dag gekocht dus terug voor de goede dag en toen moest ik wel mn code invoeren. Vaag gedoe allemaal.
Mocht je nog een ticket over hebben dan hou ik mij aanbevolen!
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
397
327
Echt he, kwam er zelf ook achter dat t via de site gewoon kwam. Dan wel met code, maar gelukkig hele wachtrij ‘omzeild’ en toch tickets
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.751
1.913
Ze zouden hier beter eens wat onderzoeksjournalisten op los laten, die maffia praktijken van Ticketmaster.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken