Concertaankondigingen

Lion

Support act
7 mrt 2017
776
1.610
Je hebt morgen nog normale verkoop he. Gewoon meerdere browsers openen en gaan met die banaan
Heb 14 verschillende browsers open, maar mijn beste positie is 12.000e. Komt omdat je die verdraaide Captcha bij al die browsers ook moet invullen en dan pas een positie krijgt, dus meerdere browsers heeft weinig zin.

EDIT: Alsnog gelukt! :)
 
Laatst bewerkt:
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Timmetje

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
780
725
Nooit van z'n leven
Ik denk echt dat gij zwaar Lana Del Rey onderschat. Er staan nu 136000 mensen te wachten om uberhaupt aan een ticket te geraken voor haar last minute show. Hyde park verkocht ze in 15 minuten uit. In Belgie al eeuwen geleden dat ze er nog eens stond. We zullen zien wat de toekomst brengt, maar ze is in elk geval gigantisch op dit moment.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
508
336
Morgen nog maar een keer proberen, stonden om 10 uur 80.000 mensen voor me in de wachtrij, echt bizar
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
Ik heb blijkbaar onder een steen geleefd, maar ik had echt geen flauw idee dat ze zo ontzettend groot was geworden. Volgens mij heb ik bij de vorige ziggo show op mijn dooie gemak een paar dagen na de aankondiging nog kaarten voor prima plekken kunnen kopen. TikTok?
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Tien jaar geleden kocht je alles op je dooie gemak. Tegenwoordig gaat alles met lotingen, wachtrijen, ellenlange levertijden etc.

Alles door de bots, die alles opkopen en doorverkopen en de FOMO die mensen hebben dat ze niet meer aan een kaartje kunnen komen hierdoor.

De hele markt is verziekt sinds 2020 en dar gaat nog heel lang duren als het al ooit nog goedkomt.

Ik pleit voor persoonsgebonden tickets die je meteen moet koppelen en niet te verkopen zijn maar wel te annuleren met 20% boete en dan kunnen ze weer in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: gy0n en Nikfestilover

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Ik pleit voor persoonsgebonden tickets die je meteen moet koppelen en niet te verkopen zijn maar wel te annuleren met 20% boete en dan kunnen ze weer in de verkoop.
20 procent boete als je niet kunt gaan zodat Ticketmaster daar dan ook nog meer geld op kan pakken? Meh.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
20 procent boete als je niet kunt gaan zodat Ticketmaster daar dan ook nog meer geld op kan pakken? Meh.
Liever 1x in de tig jaar een kleine boete dan 400 euro voor een simpel popsterretje betalen omdat alle bots de kaarten hebben opgekocht.

Niet ideaal maar er moet ergens iets van een drempel zijn dan. Ach ja. Gaat toch nooit gebeuren. Arme mensen die per se naar Taylor Swift willen. Dat kost je straks duizenden euro's.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Hier 130k, en gestopt dus toen er al de melding kwam dat er beperkte tickets waren.
Wellicht moeten we hier even een ander topic voor openen want dit wordt erg offtopic maar dat moet je dus nooit doen. Gewoon blijven wachten, laten aftellen, wachten tot je aan de beurt bent. Het gebeurt echt te vaak dat er kaarten terugvallen doordat anderen ze toch niet kopen, er iets mis gaat met betaling e.d., waardoor je ze alsnog kunt selecteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en Joslittel

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Wellicht moeten we hier even een ander topic voor openen want dit wordt erg offtopic maar dat moet je dus nooit doen. Gewoon blijven wachten, laten aftellen, wachten tot je aan de beurt bent. Het gebeurt echt te vaak dat er kaarten terugvallen doordat anderen ze toch niet kopen, er iets mis gaat met betaling e.d., waardoor je ze alsnog kunt selecteren.
Sorry, ik ga in de toekomst niet eens meer proberen. Dit is al het derde in een week tijd waar het niet lukt en we met een paar man klaar zaten.
Inmiddels ook al meer dan 100 verkocht via Ticketswap etc.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken