Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vermoed op die baan. brussels Summer Fest ging daar ook op door. Maarja dat zal wel met een zittend gedeelte etc. zijn. Ik zie zijn publiek niet allemaal rechtstaan.
Ik vermoed op die baan. brussels Summer Fest ging daar ook op door. Maarja dat zal wel met een zittend gedeelte etc. zijn. Ik zie zijn publiek niet allemaal rechtstaan.
Hopelijk gaan ze dat daar niet vol stoeltjes zetten zeg. Neil Young vijf keer mogen zien en dat was vijf keer rechtstaand. Hopelijk staand middenplein met een tribune ernaast/erachter voor mensen die graag zitten.
Sylvaine met de "EG ER FRAMAND” Solo European Tour en als support Osi And The Jupiter
26 Mei naar Cloud Nine@Tivoli, Utrecht
27 Mei naar Cactus, Brugge