Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is wel slechts €28,75 voor een dagticket, dus dat is ook nog best te doen als Iotunn echt de enige interessante naam op die hele bill blijft (zoals Saor blijkbaar vorig jaar was, dank voor de beeldvorming @Koekdoos).
Mocht iemand zin hebben in een waardeloos stukje web design, probeer vooral zelf die prijs info te achterhalen. Hier is de ticket pagina. Daar staat het alvast niet op. Succes!
Ja precies. Ik wilde al zeggen: die line-up vond ik ook vooral erg inconsistent. Stonden wel wat toffe dingen, maar ook veel waar ik weinig mee kan. Saor is daar echt een heel vreemde eend in de bijt, want geen enkele andere band van dat affiche komt ook maar in de buurt van black en/of folk metal.
Dus ja, ik vrees er een beetje voor @Joslittel. Zeker omdat het behoorlijk stacked is met mooie festivals in het najaar.
Theocracy mag dit jaar toch echt wel eens terug naar Benelux komen hoor. Of duitsland of Frankrijk. Heerlijke band, maar ik was dat weekend niet vrij. 20 jaar geleden leren kennen door Myspace, maar ever since nog nooit live gezien. Dat is trouwens een band die perfect denk ik in uw straatje ligt, dus ik zou zeggen, zoek ze zeker eens op. Zeer lekkere power metal! En Evergrey hadden ze ook nog in Apeldoorn, ook een heerlijke band, en iets bekender ook bij de meesten denk ik. Totaal ander genre, maar wat een solo's en wat een beest van een drummer. Ik ben ze gaan zien in Andernach, tegen het einde van hun tour