Concertaankondigingen

Wel bijzonder. Young die zijn muziek van Spotify haalde ivm de antivax bullshit van Joe Rogan die gaat touren met Van Morrison. Vrij onverwacht.

Niet zo doen. Je krijgt gewoon twee erg grote namen. Prima dat het je smaak niet is of het niet bevalt qua standpunten, maar qua kwaliteit is het simpelweg erg vet.
Ik meende gelezen te hebben dat Morrison live niet al te best meer is. Maar als dat onjuist is is het een mooie deal.

Ik las op Graz trouwens deze prijzen voor Groningen:
Dit klopt ook.

Ik meende gelezen te hebben dat Morrison live niet al te best meer is. Maar als dat onjuist is is het een mooie deal.
Vind 'm eigenlijk best sterk nog.
Van Morrison wordt voor Brussel niet vermeld. Ook ticketprijzen kan ik voor Brussel niet vinden.
Volgens mij is dit ook de enige show waar ie meekomt, maar pin me er niet op vast.

Dit klopt ook.

Vind 'm eigenlijk best sterk nog.

Volgens mij is dit ook de enige show waar ie meekomt, maar pin me er niet op vast.
Tis wel heel erg, ik doe mijn show en ben weer weg. Geen woord tegen het publiek gezegd toen ik hem zag bij Paleis Soestdijk. Wel goed btw. Moondance blijft een heerlijk nummer. Goede combi wel qua muziek

Schaamteloos duur. Net als Kendrick laatst. Het gaat echt de verkeerde kant op imo. Vraag me af waar de grens komt te liggen, als die er überhaupt gaat zijn.
Ik zat dus even te kijken, maar we mogen ons nog tot zekere hoogte in onze handen knijpen. Hij treedt ook op in Rättvik, Zweden. Daar kost een staanplaats omgerekend 178 euro met zitplaatsen voor dezelfde prijs of duurder. Is wel echt geen peil op te trekken. Noorwegen is bijvoorbeeld 93 euro, Denemarken is 103 het goedkoopst. Er mag wel een einde aan komen, dat wel, alleen dat gaat niet gebeuren.
Tis wel heel erg, ik doe mijn show en ben weer weg. Geen woord tegen het publiek gezegd toen ik hem zag bij Paleis Soestdijk. Wel goed btw. Moondance blijft een heerlijk nummer. Goede combi wel qua muziek
Hah, ja, je weet dat ik dat wel kan waarderen. Maar staat live wel als een huis (zeker op Paleis Soestdijk)!

IK kreeg van vrienden door Neil Young :General Admission - Standing: €123,20
Ik dacht daar moet ik over na denken.
Tot ik het bericht las dat Van Morrison mee komt. Dan vind ik het nog enigszins meevallen.

Is trouwens in het kader van Summerstage Groningen. De opvolger van onder andere Stadspark Live.
"Het concert is onderdeel van Summerstage. Dat is een nieuwe concertreeks die in de zomer acts van naam naar Groningen moet halen. Naast Neil Young (79) en Van Morrison (79) worden in de komende weken nog meer artiesten aangekondigd die deze zomer op het podium staan in het Stadspark."

"25.000 bezoekers voor Neil Young​

SPOT mikt samen met concertorganisator MOJO op 20.000 tot 25.000 bezoekers op de drafbaan. Veel grotere bezoekersstromen zijn dit jaar nog niet mogelijk door de verbouwing van het Hoofdstation, bevestigt evenementenwethouder Manouska Molema (GroenLinks). De stad is daardoor in de zomer lastig bereikbaar.

„In de komende jaren willen we wel meer internationale topacts naar Groningen halen en is er ruimte voor 55.000 bezoekers”, zegt Molema. „Dat kan doorgroeien tot 65.000 mensen.”

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Heel benieuwd naar de andere artiesten. Mooi dat Groningen steeds meer grote artiesten binnenhaalt. Spot is lekker bezig.

Schaamteloos duur. Net als Kendrick laatst. Het gaat echt de verkeerde kant op imo. Vraag me af waar de grens komt te liggen, als die er überhaupt gaat zijn.
Verbaast me dan weer niets bij Neil Young. Pre-covid betaalde je al 90 euro voor de goedkoopste rang in het Sportpaleis.

Ik zie in Duitsland nergens prijzen staan, iemand die wel al gevonden? Ik zit heel misschien te kijken voor Mönchengladbach.

Users who are viewing this thread