Concertaankondigingen

S10 ook op 9 augustus naar OLT de Goffert.

Vond haar laatste show enorm sterk met haar band, maar kan helaas hier niet naar toe door vakantie :(

Hmmmm, deze is wel interessant. Ik ben benieuwd naar de prijs of ik het dat waard ga vinden. Ga ik in de gaten houden, thanks Dave!
€42- Hmmmm, toch wel een aardig prijsje. Iemand Fish ooit live gezien? Ik tel mijn ervaring bij Ayreon niet mee. Daar vond ik hem wel aardig, maar niet super spectaculair.

€42- Hmmmm, toch wel een aardig prijsje. Iemand Fish ooit live gezien? Ik tel mijn ervaring bij Ayreon niet mee. Daar vond ik hem wel aardig, maar niet super spectaculair.
Voor wanneer wil je het weten? Ik heb een collega die helemaal lijp is van Marillion, dus die zal Fish ook weleens live aan het werk hebben gezien. Zal het vragen wanneer ik hem weer spreek (sowieso deze week).

Voor wanneer wil je het weten? Ik heb een collega die helemaal lijp is van Marillion, dus die zal Fish ook weleens live aan het werk hebben gezien. Zal het vragen wanneer ik hem weer spreek (sowieso deze week).
Haha, ik denk dat ik wel weet wat je collega gaat zeggen die helemaal lijp is van Marillion XD.

Ik wacht nog ff met tickets kopen, dus misschien dat het bordje uitverkocht wel de keuze voor mij maakt. Maar ik blijf nieuwsgierig ;)

Haha, ik denk dat ik wel weet wat je collega gaat zeggen die helemaal lijp is van Marillion XD.

Ik wacht nog ff met tickets kopen, dus misschien dat het bordje uitverkocht wel de keuze voor mij maakt. Maar ik blijf nieuwsgierig ;)
We zullen zien. Op zich is hij altijd wel objectief als het om muziek gaat. :)

Ik laat het je weten zodra ik hem heb gesproken.

• Leuk
Waarderingen: Brian
Niet gezien, maar je weet dat je bij Fish gewoon een sterke show gaat krijgen. Bereid wel veel solowerk voor, want hij zal wel wat van Marillion spelen, maar veel meer eigen werk. En die nummers zitten ook wel goed in elkaar.

En ja, ik ben ook Marilliongek, maar ik kom uit de periode van Steve Hogarth die ik nog meer kan waarderen. Al is Fishs solowerk vele malen beter dan dat van Hogarth.

• Leuk
Waarderingen: Brian
Void Diver op 2 maart naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Noah Jaora, Lotte Lizz, Sabien & Pop-Up Orkest op 2 maart naar Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Gallowstreet ook op 16 maart naar Tivoli (als onderdeel van Utrecht Blaast Binnen). Tickets zijn al in de verkoop.
XCelia, Lifeloan, A Oe en Miss Starling op 27 maart naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
Thy Catafalque en The Answer Lies in the Black Void op 4 april naar de Effenaar. Verkoop 1 februari 10.00. Ja, dit is dus echt heel erg vet! Eerste en enige Nederlandse show.
Iskandr is support bij Iron Jinn in Ekko (5 april).
Elmiene op 7 april naar Cinetol. Verkoop 2 februari 10.00.
Heino ook op 7 april naar de Pul. Verkoop 2 februari 11.00.

Dance With Dragons op 14 april naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
To Athens op 16 april naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
GGU:ll is support bij Bell Witch in de Effenaar (17 april). Ook een vet pakketje zo.
Library Card op 22 april naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Kaan Tangöze op 23 april naar AFAS Live. Verkoop 1 februari 10.00.
Verkoop voor A Boogie Wit Da Hoodie in AFAS Live is 2 februari 10.00, VVK 30 januari en 1 februari 10.00 (23 april).
Reynmen op 27 april naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Hannah Mae met wat shows: 3 mei Simplon, 8 mei Luxor Live, 17 Hedon en 22 juni Paradiso. Verkoop 2 februari 10.00.

Philip Sayce op 15 mei naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Togo All Stars ook op 17 mei naar Muziekgieterij Maastricht. Tickets zijn al in de verkoop.
Lander & Adriaan op 17 mei naar Paradiso. Verkoop 9 februari 10.00.
Jazzmeia Horn ook op 20 mei naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
S10 ook op 23 mei naar het Amsterdamse Bostheater (als onderdeel van Live at Amsterdamse Bos) en 28 juni naar het Zuiderparktheater (als onderdeel van Zuiderpark Live). Verkoop 2 februari 10.00.
Howdy op 30 mei naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.

La K'onga op 2 juni naar de Melkweg. Verkoop 2 februari 10.00.
Anika Nilles & Nevell op 7 juni naar de Pit (Terneuzen) (als onderdeel van Zeelandjazz). Tickets zijn al in de verkoop. Waarom is Terneuzen zo ver weg...?
Rumours of Fleetwood Mac op 8 juni met een extra show naar het Zuiderparktheater (als onderdeel van Zuiderpark Live). Verkoop 2 februari 10.00.
Richie Kotzen op 11 juni naar Victorie en 13 juni naar Metropool Hengelo. Tickets zijn al in de verkoop voor Alkmaar, Hengelo 2 februari 10.00.
High on Fire op 12 juni naar Doornroosje. Verkoop 1 februari 11.00.
Witching op 14 juni naar Metropool Hengelo. Verkoop 31 januari 12.00.
Vader, Bio-Cancer en Warside op 30 juni naar Iduna, 2 juli Maassilo, 3 juli Fluor en 6 juli Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop.
Julie Christmas op 1 juli naar Tivoli. Verkoop 2 februari 10.00. Joooooh, geil!
The Cat Empire op 1 juli naar het Amsterdamse Bostheater (als onderdeel van Live at Amsterdamse Bos) en 3 juli naar Doornroosje. Verkoop 2 februari 10.00.

3JS op 20 juli met een extra show naar OLT Caprera. Tickets zijn al in de verkoop. Het betreft een matinée.
Ko Shin Moon, Precious Bloom en DJ Nobody Knows voegen zich bij Omar Souleyman (bij Tickets to the Tropics Festival) (21 juli).
Pink Project op 24 augustus naar het Zuiderparktheater (als onderdeel van Zuiderpark Live). Verkoop 2 februari 10.00.
Diggy Dex op 30 augustus naar het Zuiderparktheater (als onderdeel van Zuiderpark Live) en 13 september naar het Amsterdamse Bostheater (als onderdeel van Live at Amsterdamse Bos). Verkoop 2 februari 10.00.
Floor Jansen op 7 september naar het Zuiderparktheater (als onderdeel van Zuiderpark Live). Verkoop 2 februari 10.00.
Laurence Jones op 12 september naar Victorie en 15 september naar Grenswerk. Tickets zijn al in de verkoop.

Douwe Bob ook op 2 oktober naar Metropool Hengelo. Verkoop 3 februari 10.00, VVK 1 februari 10.00.
Fish ook op 4 oktober naar Muziekgieterij Maastricht en 8 en 9 oktober naar Tivoli. Verkoop 2 februari 10.00. Het is nu wel echt de laatste tour.
Amsterdam Klezmer Band op 12 oktober naar Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Tom Walker ook op 30 oktober naar Tivoli. Verkoop 9 februari 10.00.
Elmer op 9 november naar Metropool Enschede. Verkoop 1 februari 11.00.
The Perfect TOOL op 19 november naar de Boerderij (onder de noemer The Pneuma Tour). Tickets zijn al in de verkoop.
Candy Dulfer op 8 december naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Feux is support bij Glints in Cactus (2 februari).
Maze is support bij Whispering Sons in Cactus (17 maart).
Alice Mae op 20 maart naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
Bryson Tiller op 22 april naar de Roma. Verkoop 2 februari 10.00.

STEVE op 3 mei naar Farrm. Tickets zijn al in de verkoopp.
Orlane is support bij Portland in Wilde Westen en Cactus (13 april en 10 mei).
Etran de L'Aïr en Tartit op 5 juni naar de Grote Post (Oostende).
Jelle Cleymans & Jonas van Geel op 7 september naar de Roma. Verkoop 2 februari 10.00.

Volgens mij al zeker 10 keer gezien. Eerste keer in de jaren '90 samen met mijn ouders in de Hanenhof in Geleen. Beste show was op Loreley in 2015. Eigenlijk altijd erg goed, maar verwacht niet veel spektakel. Zeer degelijk, dat wel. Geen grote fan, maar geniet altijd wel van zijn shows. Ben er dit jaar in de Muziekgieterij weer bij.

• Leuk
Waarderingen: jaydee76, Brian en Jamel
Adele op
Friday 2 August 2024
Saturday 3 August 2024
Friday 9 August 2024
Saturday 10 August 2024
naar Open Air Arena - Messe München

Zullen ook haar enige shows in Europa zijn in 2024

Laatst bewerkt:
Adele vier avonden begin augustus in speciaal voor haar gebouwde pop-up venue met capaciteit 80.000 man in Munchen.

Ik geloof dat Adele komt...

In ieder geval: kans van 1 op vijftig miljoen dat je uiteindelijk gaat. Werkt weer met het door ons geliefde inlootsysteem, volgens mij.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: PJ en jonasvh
Ik geloof dat Adele komt...

In ieder geval: kans van 1 op vijftig miljoen dat je uiteindelijk gaat. Werkt weer met het door ons geliefde inlootsysteem, volgens mij.
Ik verheug mij al op de absurde ticketprijzen. Die vroeg jaren geleden al +100euro voor een normaal ticket.

Laatst bewerkt:
Ik ben 8 augustus in al Wenen voor Taylor Swift, komt qua datum eigenlijk wel goed uit...
Met zo'n gigantische pop-up venue zal het inderdaad wel onbetaalbaar worden.

Adele op
Friday 2 August 2024
Saturday 3 August 2024
Friday 9 August 2024
Saturday 10 August 2024
naar Open Air Arena - Messe München

Zullen ook haar enige shows in Europa zijn in 2024
Zullen waarschijnlijk de enige zijn tot die uitverkocht zijn aan exorbitante prijzen om vervolgens een Europese stadiumtournee aan te kondigen, op Glastonbury te staan en Taylor Swift gewijs 3 jaar te touren en te cashen.

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Users who are viewing this thread