Concertaankondigingen

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.046
1.122
Barry Adamson op 6 juni naar Rock Lobster (Antwerpen) en 7 juni naar Chez Pias (Brussel). Verkoop 29 januari 11.00, VVK is al bezig.
Hier vind ik zelf niks van terug. Noch bij Chez Pias, noch bij Rock Lobster.
Enig idee langs waar die VVK dan loopt (en de reguliere verkoop gaat verlopen) ?
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
172
111
Oe wat baal ik dat die Paradiso shows vaak zo lastig in te passen zijn in mijn normale (werk) weken. Blijft lastig met het OV. Had gehoopt te zien dat bijvoorbeeld Wet Leg of The Last Dinner Party in een Ov vriendelijkere locatie als Tivoli zouden staan.

Tegelijkertijd is het voor mijn portemonnee maar goed dat ik niet in de randstad woon..
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.774
2.478
[BE]
The Dire Straits Experience op 21 november in Koninklijk Circus. Ticketverkoop wel nog niet duidelijk.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.794
12.057
Je zal d'r maar eens interessante namen neerzetten...
Mwa... denk dat het voor veel mensen enorm interessant is, alleen voor velen hier niet. Zelfde met de line-up van vorig jaar: o.a. James Bay, Ludovico Einaudi, Beth Hart en Kaleo waar veel mensen op af komen. Op zich gewoon een interessant rijtje. Dit is gewoon een begin, want die Nederlandse namen blijf je toch wel houden en Passenger trekt gewoon volk.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.117
2.068
Mwa... denk dat het voor veel mensen enorm interessant is, alleen voor velen hier niet. Zelfde met de line-up van vorig jaar: o.a. James Bay, Ludovico Einaudi, Beth Hart en Kaleo waar veel mensen op af komen. Op zich gewoon een interessant rijtje. Dit is gewoon een begin, want die Nederlandse namen blijf je toch wel houden en Passenger trekt gewoon volk.
Zeker, maar veel artiesten zijn voor mij gewoon wat minder interessant / Concert at Sea achtig. Concert meepakken bij het Paleis lijkt mij namelijk best leuk, maar dan wel voor een artiest waar ik heen wil ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.794
12.057
Zeker, maar veel artiesten zijn voor mij gewoon wat minder interessant / Concert at Sea achtig. Concert meepakken bij het Paleis lijkt mij namelijk best leuk, maar dan wel voor een artiest waar ik heen wil ;)
Nee, maar daar kan ik je ook wel in vinden. Zit voor mij bijna ieder jaar wel één interessante naam tussen, maar erg buiten het boekje gaat het niet, al vond ik Einaudi en Ramazotti toch in de buurt komen.

Ze sturen je na afloop ook een vragenlijst over je ervaringen en wat je graag volgend jaar zou willen zien. Lijkt erop dat velen gewoon telkens dezelfde meuk willen en je kan veel zeggen, maar ze leveren wel gewoon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
465
383
Na al (te) lang alleen meegelezen te hebben, toch maar account aangemaakt:
Kijk elke dag toch wel erg uit naar de aankondigingen van @wenteldave. Begon ze echt te missen! Dus, dank @wenteldave, voor de lijst van gisteren, alle lijsten daarvoor en alle lijsten die (hopelijk) nog gaan komen!
Echt hetzelfde, kijk er elke keer weer naar uit! @wenteldave verdient wat mij betreft een unieke rol, want hij doet echt iets onderscheidends hier op ‘t forum
 
  • Leuk
Waarderingen: bruc en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.794
12.057
Ah, men voegt zich bij de nobele queeste van @Indiaantje89 ;)

Het concept rustig opbouwen naar een winterslaap kennen ze blijkbaar niet...

Amsterdam Klezmer Band (ft. Han Bennink & Joris Roelofs) op 4 maart naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Alexander Hawkins Trio op 13 maart naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Lien A, Meavy en Megan de Kruijf op 21 maart naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
Twoset Violin op 22 maart naar Carré. Tickets zijn al in de verkoop.
Lavalu x fusus op 24 maart naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Man as Plague, Subvergence, DIAROE en Embrace Your Punishment op 28 maart naar Victorie (onder de noemer Victorie Deathcave). Tickets zijn al in de verkoop.
Mike Reed's The Seperatist Party (ft. Ben LaMar Gay, Marvin Tate & Bitchin' Bajas) op 29 maart naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.

Glass Beams op 1 april naar Bitterzoet. Verkoop 2 februari 11.00.
Heino op 4 april naar Metropool Enschede. Verkoop 2 februari 10.00.
The Kid LAROI en Sam Tompkins op 11 april naar AFAS Live. Verkoop 2 februari 10.00, VVK 31 januari en 1 februari 10.00.
The Tribute - Live in Concert op 14 april met nog een extra show naar de Ziggo Dome. Tickets zijn al in de verkoop.
The Third Sound op 2 mei naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Evan Honer op 8 mei naar Tivoli. Verkoop 1 februari 10.00.
Daniel Docherty ook op 9 mei naar Altstadt. Verkoop 7 februari 11.00.

Ingested, Fallujah, Vulvodynia en Melancolla ook op 18 mei naar Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop.
Jazzmeia Horn op 21 mei naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
The Dreggs op 22 mei naar de Melkweg. Verkoop 31 januari 10.00.
Eric Vloeimans Takes on Licks & Brains op 23 mei naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Demob Happy ook op 23 mei naar de Effenaar. Verkoop 2 februari 10.00.
The Tibbs op 25 mei naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 31 januari 10.00.
Rieany Plus op 26 mei naar de Pul. Tickets zijn al in de verkoop.
Benedict Cork ook op 28 mei naar Bitterzoet. Verkoop 31 januari 10.00.

William Janz ook op 1 juni naar Theaterhotel Venlo (onder de noemer Zingt Julio Iglesias). Verkoop 30 januari 12.00.
VVK voor Big Time Rush in 013 is 31 januari 9.00 en 10.00 en 1 februari 10.00 en 12.00 (10 juni). Zat opties dus.
Lorrèn op 21 juni naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Def Americans ook op 21 juni naar Metropool Hengelo. Verkoop 31 januari 10.00.
Roaring Cats op 22 juni naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 31 januari 10.00.
Romain Virgo ook op 28 juni naar de Melkweg. Verkoop 31 januari 10.00.
Tribute to TOTO op 5 juli naar de Pul. Tickets zijn al in de verkoop.
De verkoop voor Racoon op Paleis Soestdijk (als onderdeel van Royal Park Live) is 2 februari 11.00 (6 juli).
De verkoop voor Passenger op Paleis Soestdijk (als onderdeel van Royal Park Live) is 2 februari 11.00 (7 juli).
Allman Brown op 9 juli naar Tolhuistuin. Verkoop 2 februari 10.00.
Chris Isaak op 15 juli naar Carré. Verkoop 2 februari 10.00, VVK 1 februari 10.00.
Descendents op 31 juli naar de Melkweg. Verkoop 1 februari 10.00, VVK 30 januari 10.00.

Kula Shaker op 9 augustus naar Paradiso. Verkoop 2 februari 10.00.
Bee Gees Forever op 31 augustus naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Aarde aan Daan op 12 september naar Paradiso. Verkoop 9 februari 10.00.
Douwe Bob op 4 oktober naar de Effenaar. Verkoop 3 februari 10.00.
Fish ook op 5 oktober naar Muziekcentrum Enschede. Verkoop 2 februari 10.00, VVK 1 februari 10.00.
Dead by April op 8 oktober naar de Melkweg. Verkoop 2 februari 11.00, VVK 31 januari 11.00.
Het optreden van Godspeed You! Black Emperor in Paradiso is geannuleerd gaat 2 februari om 10.00 in de verkoop (15 oktober).

Voor België:
Mia Lena is support bij Zaoui in Reflektor (8 februari).
Mayorga op 16 maart naar Farmm en 22 maart naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Glass Beams op 5 april naar Botanique. Verkoop 2 februari 11.00.
Jokke op 12 april naar het Depot. Tickets zijn al in de verkoop.
Gruppo Sportivo op 18 april naar de Roma. Verkoop 31 januari 13.00.
Edmund November is support bij Steve Gunn in Cactus (18 april).
Ingested, Fallujah, Vulvodynia en Mélancolla op 17 mei naar Jeugdhuis Comma (Brugge). Tickets zijn al in de verkoop.
I Don't Know How But They Found Me (iDKHOW) op 19 juni naar Ancienne Belgique. Verkoop 2 februari 10.00.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.786
2.386
Het optreden van Godspeed You! Black Emperor in Paradiso is geannuleerd gaat 2 februari om 10.00 in de verkoop (15 oktober).
Laugh Laughing GIF by SWR3
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: team-0 en wenteldave

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Het optreden van Godspeed You! Black Emperor in Paradiso is geannuleerd gaat 2 februari om 10.00 in de verkoop (15 oktober).
Lolbroek :ROFLMAO:
Fish ook op 5 oktober naar Muziekcentrum Enschede. Verkoop 2 februari 10.00, VVK 1 februari 10.00.
Hmmmm, deze is wel interessant. Ik ben benieuwd naar de prijs of ik het dat waard ga vinden. Ga ik in de gaten houden, thanks Dave!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken