Concertaankondigingen

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.667
7.429
Dat niet zo zeer, maar gewoon muzikaal en kwa show niet door ontwikkeld. Soms moet je weten dat je geen 18 meer bent.

Dat gevoel heb ik ook vaak nog met Punk bands als er man van dik in de 50 op het podium te staan met bierbuik en groene Mohawk. Beetje dat principe.

Ik vind het altijd grappig als Alice Cooper het nummer I’m Eighteen speelt. Ik hoop dat hij dat over 5 jaar live gaat aanpassen naar I’m Eighty
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Dat niet zo zeer, maar gewoon muzikaal en kwa show niet door ontwikkeld. Soms moet je weten dat je geen 18 meer bent.

Dat gevoel heb ik ook vaak nog met Punk bands als er man van dik in de 50 op het podium te staan met bierbuik en groene Mohawk. Beetje dat principe.
Vooral bij emo/poppunk bands vind ik dat pijnlijk. Zo'n man van eind in de 40 die nauwelijks nog in zijn skinny jeans past, pure teenage angst teksten aan het voorbrengen terwijl ze intussen gesettled zijn en allemaal zelf tieners hebben rondlopen...

Als je overigens op Madonna haar fysieke transformaties en gedrag op Tiktok/IG afgaat, dan heeft zij echt veel moeite om haar leeftijd te accepteren. Dus live zal dat niet anders zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Vooral bij emo/poppunk bands vind ik dat pijnlijk. Zo'n man van eind in de 40 die nauwelijks nog in zijn skinny jeans past, pure teenage angst teksten aan het voorbrengen terwijl ze intussen gesettled zijn en allemaal zelf tieners hebben rondlopen...

Als je overigens op Madonna haar fysieke transformaties en gedrag op Tiktok/IG afgaat, dan heeft zij echt veel moeite om haar leeftijd te accepteren. Dus live zal dat niet anders zijn.
Precies. Vind dat een goede artiest wel mee moet groeien met zijn of haar leeftijd. Iets wat bijvoorbeeld een Bruce Springsteen om wat te nemen geweldig doet.

En het hoeft niet altijd met je muziek te maken hebben hoor. Maar het is een beetje uitstraling naar buiten toe. Want ik denk dat Madona muziek heeft die ze gewoon goed kan brengen zonder het ordinair te maken. Maar goed misschien is dat mijn persoonlijke mening en niet wat haar eigen fanbase wil.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
DeluXe op 17 maart naar Metropool Hengelo. Verkoop 19 januari 10.00.
JP & the Seeger Session Band op 16 april naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop.
Warhaus op 4 mei naar Gebouw-T. Verkoop 20 januari 10.00.
The Baylor Project op 7 mei naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Nebula ook op 12 mei naar Metropool Hengelo. Verkoop vandaag 13.00.
Sticks ook op 17 mei naar Patronaat. Verkoop 27 januari 10.00.
Bløf op 18 mei naar Patronaat. Verkoop 26 januari 10.00.
Pieter de Graaf op 18 mei naar Paradox. Verkoop 27 januari 10.00.
MONO en GGGOLDDD ook op 19 mei naar Muziekgieterij Maastricht. Verkoop 20 januari 10.00.
Jeangu Macrooy ook op 27 mei naar Patronaat. Verkoop 27 januari 12.00. Ook op 25 mei naar de Oosterpoort.
Richard Bona op 30 mei naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Stef Bos op 12 juni naar Tivoli. Verkoop start vannacht/Tickets zijn al in de verkoop.
Floor Jansen op 26 augustus naar OLT Caprera. Verkoop 26 januari 10.00, VVK 24 januari 10.00.
The Dublin Legends/The Dubliners op 8 oktober naar Tivoli. Verkoop 20 januari 10.00.
Personal Trainer ook op 12 oktober naar Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
Clubtour Ilse DeLange. 25 november Muziekgieterij Maastricht, 26 Effenaar, 30 Doornroosje, 7 december Tivoli, 9 013, 10 Paard, 17 de Oosterpoort en 18 Paradiso. Verkoop 20 januari 10.00, VVK is all gestart.
The Cosmic Carnival op 6 januari naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Ik lees helaas nog niks terug op de officiële kanalen dat Placebo op 8 augustus in de 013 speelt.
Vertrouw je me niet? Da's spijtig... Zou wel voor het eerst zijn dat ik ernaast zou zitten.
 

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Personal Trainer is lekker voor hun 2 ESNS shows al van alles aan het boeken. Ga ze vooral zien, waren als voorprogramma van De Staat echt tof.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik lees helaas nog niks terug op de officiële kanalen dat Placebo op 8 augustus in de 013 speelt.
De alwetende Wenteldave is er altijd wat eerder bij.

Maar ik wacht ook op de echte aankondiging. Wil kaartjes kopen. Hoewel dat dus sowieso pas op 28 januari gaat kunnen.
 

Zwaan

Playlistbediener
8 dec 2022
38
72
Personal Trainer is lekker voor hun 2 ESNS shows al van alles aan het boeken. Ga ze vooral zien, waren als voorprogramma van De Staat echt tof.
Ik kreeg net de aankondiging van Doornroosje binnen (20 oktober) en heb meteen maar een kaartje gekocht. Ze waren inderdaad erg goed bij De Staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nxs_

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
298
171
Ryan Adams staat bij mij nog hoog op het lijstje. Heb ik een Nederlandse datum gemist?

Mocht je het nog niet gezien hebben: er is gisteren een datum in Haarlem toegevoegd (22/04). Tickets zijn sinds vanmorgen 11u00 te koop.
 
  • Geweldig
Waarderingen: MarkD

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Idem. Clashte met The Cure in Werchter de vorige keer. Jammer, want zag er achteraf goed uit. En een mooi voorbeeld van op een elegantere manier ouder worden dus.

Onlangs documentaire Michael Hutchence gezien. Kwam Kylie ook erg fijn over. Kan me wel voorstellen dat instelling helemaal anders is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Clubtourtje van Lena Hessels. 4 februari Ekko (als support bij personal Trainer),17 maart Burgerweeshuis, 31 V11 en 6 april Eureka. Tickets zijn al in de verkoop.
Moon Hooch op 8 april naar Doornroosje. Verkoop 20 januari 11.00.
Sticks ook op 6 mei naar de Oosterpoort. Verkoop 27 januari 10.00.
The Baylor Project ook op 10 mei naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
The Elvis Concert op 12 mei naar Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
HAEVN op 7 juli naar OLT Caprera. Verkoop 26 januari 12.00, VVK 24 januari 12.00.
Personal Trainer ook op 20 oktober naar Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop. Maak nou eens heel die tour bekend... Zal vast nog wat data missen namelijk.
DI-RECT & Het Residentieorkest nu naast de 23e ook op 22 december naar Ahoy. Verkoop 19 januari 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies
12 nov 2016
655
392
Precies. Vind dat een goede artiest wel mee moet groeien met zijn of haar leeftijd. Iets wat bijvoorbeeld een Bruce Springsteen om wat te nemen geweldig doet.

En het hoeft niet altijd met je muziek te maken hebben hoor. Maar het is een beetje uitstraling naar buiten toe. Want ik denk dat Madona muziek heeft die ze gewoon goed kan brengen zonder het ordinair te maken. Maar goed misschien is dat mijn persoonlijke mening en niet wat haar eigen fanbase wil.

Nondeju wat een plaatsvervangende schaamte.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
The National komt op vrijdag 29 september 2023 voor KINK Presents show naar de Amsterdamse Ziggo Dome.

09/21 — Dublin, IRE @ 3 Arena *
09/23 — Leeds, UK @ First Direct Arena *
09/24 — Glasgow, UK @ OVO Hydro Arena *
09/26 — London, UK @ Alexandra Palace *
09/29 — Amsterdam, NL @ Ziggo Dome ^
09/30 — Berlin, DE @ Max-Schmeling-Halle ^
10/01 — Munich, DE @ Zenith ^
10/04 — Madrid, ES @ WiZink Center ^
10/05 — Porto, PT @ Super Bock Arena ^
10/06 — Lisbon, PT @ Campo Pequeno ^
 
  • Geweldig
Waarderingen: Grunt149

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Geen België. Had toch een sportpaleis verwacht.

Dat wordt naar Amsterdam afreizen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken