Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Had me ook niet verbaasd als ze dat hadden gedaan, maar ik denk dat ze op zeker spelen. Bij een act als Elbow is de Ziggo Dome ook verre van uitverkocht en die hebben toch wel twee keer AFAS Live uitverkocht (op dezelfde tour) en zijn ook aardig populair, heb ik het idee.
Dit concert is vanwege corona verplaatst naar maandag 27 juni 2022. Tickets blijven geldig voor deze nieuwe datum. Er wordt een e-mail met meer informatie gestuurd naar de ticketkopers.
Dit concert is vanwege corona verplaatst naar maandag 27 juni 2022. Tickets blijven geldig voor deze nieuwe datum. Er wordt een e-mail met meer informatie gestuurd naar de ticketkopers.
Kaartjes voor de Maassilo inmiddels al 1,5 jaar klaar liggen. Heb er zin in!
Daarnaast ook bekend geworden dat The Whispering Sons medio april naar de Maassilo. Mooie boeking, perfecte band voor zo'n industriële locatie. Daar ga ik dus ook bij zijn.
Kaartjes voor de Maassilo inmiddels al 1,5 jaar klaar liggen. Heb er zin in!
Daarnaast ook bekend geworden dat The Whispering Sons medio april naar de Maassilo. Mooie boeking, perfecte band voor zo'n industriële locatie. Daar ga ik dus ook bij zijn.
Meshuggah verplaatst hun tour van november/december naar volgend jaar mei (en begin juni). Show in Ancienne Belgique is verplaatst naar 23 mei, 013 is verplaatst naar 18 mei. Zeal & Ardor zal support blijven.
The Kooks komen weer naar Nederland. De Britse band staat stil bij het 15-jarig jubileum van hun debuutalbum Inside In / Inside Out met een internationale tournee. Op 5 maart 2022 spelen ze in AFAS Live in Amsterdam.