Concertaankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.449
6.111
The Smile
27 mei
Paradiso

 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
OP TW Classic krijg je er voor 20 euro meer o.a. Nick Cave en Placebo bij. Waanzin.
Idd. Ik ben nu ff heel pissig om een aankondiging van The Smile terwijl ik juist uit mijn plaat zou moeten gaan van blijdschap XD
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.995
Ik zeg 't maar even. Er komt ook nog een lidmaatschap van €4,00 bovenop, dus €75,50 voor The Smile. Haha, dit slaat alles.
Even naar dat tourschema gekeken en ik zie eigenlijk geen enkele datum dat het goed uitkomt. Zelfs Paradiso gaat niet lukken :(
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Misschien Glasto nog, maar dit zal wel de volledige tour zijn denk ik. Als je zelfs Primavera kan forceren tot een aparte aankondiging, zullen ze niet later plots nog voor een Nederlands festival aangekondigd worden.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Ik zeg 't maar even. Er komt ook nog een lidmaatschap van €4,00 bovenop, dus €75,50 voor The Smile. Haha, dit slaat alles.
Even naar dat tourschema gekeken en ik zie eigenlijk geen enkele datum dat het goed uitkomt. Zelfs Paradiso gaat niet lukken :(
Voor dat bedrag laat ik het aan mij voorbij gaan, zo hoog zit ik ook nog niet in de hypefactor voor the Smile.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Trouwens, als mensen nog naar een bestemming voor de zomervakantie zoeken, er zitten een aantal parels tussen. Vooral die laatste show op Sicilië zal erg bijzonder worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.995
Trouwens, als mensen nog naar een bestemming voor de zomervakantie zoeken, er zitten een aantal parels tussen. Vooral die laatste show op Sicilië zal erg bijzonder worden.
Haha, dit is precies waar ik naar zat te kijken. Hopelijk kan ik toch iets combineren, maar het lijkt gigantisch lastig te worden.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
75 euro is wel heel erg prijzig haha. Als ik even kijk naar de prijzen van andere zaalshows die ze doen zijn die allemaal een stuk goedkoper, meeste rond de 50 euro... Waar komt deze uitschieter voor Paradiso dan vandaan??
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik had gehoopt ze in een tent te zien op Werchter of Lowlands, maar TW classic wordt m niet ben ik bang. Nick Cave ken ik (nog) niet goed genoeg, en ik weet niet of ze 's middags op die gigantische mainstage het beste tot hun recht zullen komen.
Dus toch maar Paradiso dan, zal vast een mooie show worden hoor (dat mag wel voor die prijs)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.449
6.111
Voor de mensen die naar Damon Albarn gaan volgende week, de aanvangsttijd is iets vervroegd en zijn nu (vanzelfsprekend) zittend op 1,5 meter:

Op vrijdag 11 en zaterdag 12 februari presenteert het Concertgebouworkest, in samenwerking met Damon Albarn, creatief partner Pierre Audi, dirigent André de Ridder en vele gastmusici, Symphonic Loops. Wij zijn ontzettend blij dat deze concerten door kunnen gaan. Wel hebben we de aanvangstijd moeten aanpassen naar 20.00 uur, omdat de concerten volgens de huidige coronamaatregelen om uiterlijk 22.00 uur afgelopen moeten zijn.

Een aantal dagen voorafgaand aan je concert ontvang je van ons een mail met de laatste informatie. In deze mail willen we je er vast op wijzen dat de concerten plaatsvinden als zitconcert, met 1,5 meter afstand.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.575
Misschien Glasto nog, maar dit zal wel de volledige tour zijn denk ik. Als je zelfs Primavera kan forceren tot een aparte aankondiging, zullen ze niet later plots nog voor een Nederlands festival aangekondigd worden.
En toch denk ik dat ze ook nog op Roskilde gaan verschijnen eigenlijk. Het is sowieso erg stil rond dat festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken