Coldplay

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Ik die opperde dat ze zeker niet te groot waren voor een festival als Rock Werchter wordt toch even terecht gewezen. Drie KBS vullen terwijl Ed Sheeran er niet eens eentje uitverkocht krijgt, straf!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Tickets snel uitverkocht.
Op maandag London Grammar als special guest.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Zo wat een zooitje was dit zeg. Stond 43k in de wacht, eindelijk aan de beurt. Rang 1 tickets kunnen bemachtigen en betaald. Vervolgens een error en geen bevestiging. Hierna tickets voor de.maandag gekocht om erna achter te komen dat de vorige tickets voor de zaterdag zijn bevestigd. Pfff, naja hoe dan ook, ik ben erbij!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Als je betaling is gelukt heb je altijd je tickets. Dus als het geld van je rekening is zie je een half uurtje later de bevestiging in je account van Ticketmaster.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aaran

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Coldplay is toch ook een beetje de grootste band van de laatste 20 jaar?

Er blijft diep in mijn hart altijd een vlammetje branden voor deze band.
 
  • On fire
Waarderingen: pigital

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Coldplay is toch ook een beetje de grootste band van de laatste 20 jaar?

Er blijft diep in mijn hart altijd een vlammetje branden voor deze band.
Same, da's ook de reden dat ik ze nog ooit een keer wil zien. Puur om die klassiekers te horen en die show mee te maken (want die schijnt dus wel goed te zijn).
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Same, da's ook de reden dat ik ze nog ooit een keer wil zien. Puur om die klassiekers te horen en die show mee te maken (want die schijnt dus wel goed te zijn).
Dat is voor mij ook de reden dat ik ze nu wil zien. Het liefste zou ik ze wel op een veld zien spelen zoals goffertpark, Werchter boutique of apart evenement etc. Ben wel bang voor de soundbleed, iemand enige ervaring in dat stadion?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Dat is voor mij ook de reden dat ik ze nu wil zien. Het liefste zou ik ze wel op een veld zien spelen zoals goffertpark, Werchter boutique of apart evenement etc. Ben wel bang voor de soundbleed, iemand enige ervaring in dat stadion?
Met een staanplaats kan je wel ergens gaan staan waar de weerbots vanuit de tribune minimaal is. In de tribune zelf is het afhankelijk van veel factoren en daar heb je geen vat op natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aaran

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Met een staanplaats kan je wel ergens gaan staan waar de weerbots vanuit de tribune minimaal is. In de tribune zelf is het afhankelijk van veel factoren en daar heb je geen vat op natuurlijk.
Een aantal jaar geleden ook naar Coldplay geweest in Brussel. Toen staanplaatsen en geluid was prima. Echt niets op aan te merken. Nu hebben we zitplaatsen dus ik ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aaran

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zesde show aangekondigd voor Londen! Vijf uitverkochte Wembley stadions inmiddels!
Stond Dire Straits in hun hoogtijdagen ooit niet eens 8 keer in een uitverkocht Wembley tijdens de Brother in Arms tour...Het begint dezelfde kant op te gaan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Stond Dire Straits in hun hoogtijdagen ooit niet eens 8 keer in een uitverkocht Wembley tijdens de Brother in Arms tour...Het begint dezelfde kant op te gaan...
Dire Straits stond toen niet in Wembley Stadium, maar in Arena. Dat is een soort Ahoy.
U2 4x tijdens de Zooropa tour in 1993 of Rolling Stones 5x in 1990 lijkt er meer op....

Edit: Michael Jackson 7 x in 1988. Coldplay moet dus nog iets meer hun best doen...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Iemand anders heeft voor mij tickets gehaald, dus ik ben er gelukkig bij op de zaterdag!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Vraagje, ik heb gisteren geen bevestigingsmail gehad van ticketmaster. Dat vind ik eigenlijk best wel vreemd.
De tickets staan wel vermeld in mijn account dus ben er wel gerust op maar je zou toch verwachten dat ze even een bevestiging sturen als je voor 250 Euro aan tickets besteld. Iemand die dit ook heeft??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken