Coldplay

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Alleen is dan de vraag waar?
Dat zal wel de ArenA worden neem ik aan, nu blijkt dat die shows echt wel voor stadia gemaakt worden, met die eco installaties enzo. Een kinetische energie-strip waarbij mensen rondom het stadion energie voor de show opwekken zelfs, zie ik.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Zou me niets verbazen dat ze NL gewoon meepakken in 2023.
Nee, oké, maar dan wil ik het ook gelijk goed doen en in 2022 gaan. Had eerst Rammstein in Oostende één/twee dagen ervoor, dus dan was het wel mooi te combineren geweest.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Oké knappe koppen van Festileaks, wie weet een presale voor Berlijn tevoorschijn te toveren :).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Is een VVK-link gewoon voor donderdag ook goed of bedoel je die niet? In dit geval die van Brussel, snap totaal niet hoe het bij die Duitse shows werkt. Daar kom je in een soort loophole terecht.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
In Duitsland moet je een (Duits!) Ticketmaster Account hebben om een dag eerder tickets te kunnen kopen.
Daarnaast is er voor de Duitse data ook een Paypal Prio Sale:

 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De vorige concerten in Brussel waren blijkbaar toen heel vlug uitverkocht.
Wat zijn nu de ticketprijzen?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Is een VVK-link gewoon voor donderdag ook goed of bedoel je die niet? In dit geval die van Brussel, snap totaal niet hoe het bij die Duitse shows werkt. Daar kom je in een soort loophole terecht.
Die van Brussel is goed indien ze niet persoonlijk is, hoe kom je daar telkens aan eigenlijk? Heb zo de indruk dat jij hier wel de pre-sale koning bent.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Die van Brussel is goed indien ze niet persoonlijk is, hoe kom je daar telkens aan eigenlijk? Heb zo de indruk dat jij hier wel de pre-sale koning bent.
Neuh, Jesper is hier de presalekoning. En dat zeg ik niet ;) Maar goed, zoals je al zegt, je bent wel afhankelijk van een code. Geloof dat die woensdag worden verstuurd, dus dan komen we erachter of ie persoonlijk is of niet.
Voor 5 augustus: https://www.ticketmaster.be/event/coldplay-tickets/46743?CL_ORIGIN=ORIGIN2
Voor 6 augustus: https://www.ticketmaster.be/event/coldplay-tickets/46801?CL_ORIGIN=ORIGIN2
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is er ook zo'n pagina voor de UK sales? Ik kan enkel die album presale vinden maar die geldt niet als je hem buiten de UK koopt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dit wordt gewoon weer stressen voor tickets. Livenation is geen teleticketservice dus we komen weer in de wachtrij.
Zal met presale niet anders zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik zie dit meer als een poging van Coldplay om relevant te blijven en dat is ze verdomd goed gelukt. Heb er zelf niet echt iets mee. Kom op 3,5 nummer van de negen die ik wel vind gaan en had het wel erger verwacht eigenlijk.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Verschrikkelijk, op Coloratura na.
En ik ben echt niet van het bashen "omdat het Coldplay is", ik heb echt wel wat sympathie voor de band. Ook die klimaatmaatregelen die ze nemen zijn echt erg goed. Het is makkelijk om Coldplay te haten voor sommigen, zonder echte reden. Daar ben ik niet zo van.
Maar hoe pijnlijk is het dat deze band ooit gewoon Politik, In My Place, God Put A Smile On My Face, The Scientist en Clocks áchter elkaar op één album zette en nu met dit komt?
Wat Dave zegt, Coldplay blijft hiermee relevant, of liever gezegd "populair".
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken