Campingervaringen Pukkelpop!

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
13
2
Camping Relax gestaan vorig jaar en is prima bevallen. Idd relatief veel rust snachts. Qua faciliteiten had je vgm gratis douches maar alleen tussen 8u-2.00 of iets in die trant, geen doorspoelwcs of urinoirs maar alleen dixies. Ontbijt en dergelijke prima te halen op de camping en afstand van camping tot terrein is nihil.
Dank voor de info.
Het ontbijt, lockers, eten,... allemaal aanwezig op het camping Relax terrein dus?
Ivm de wc's ,zal dat op camping Chill wel hetzelfde zijn denk ik... ( Dixie).
Ik denk dat onze keuze gemaakt is.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
749
1.263
Dank voor de info.
Het ontbijt, lockers, eten,... allemaal aanwezig op het camping Relax terrein dus?
Ivm de wc's ,zal dat op camping Chill wel hetzelfde zijn denk ik... ( Dixie).
Ik denk dat onze keuze gemaakt is.
Lockers durf ik niet te zeggen, maak daar zelf niet tot nauwelijks gebruik van maar was er volgens mij wel.
Eten is allemaal aanwezig op de camping en is gewoon goed. Al kun je er ook voor kiezen om op de route iets te eten onderweg.

Ik ga zelf dit jaar ook weer voor Relax denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
13
2
Lockers durf ik niet te zeggen, maak daar zelf niet tot nauwelijks gebruik van maar was er volgens mij wel.
Eten is allemaal aanwezig op de camping en is gewoon goed. Al kun je er ook voor kiezen om op de route iets te eten onderweg.

Ik ga zelf dit jaar ook weer voor Relax denk ik.
Heel veel dank!!
 

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
13
2
Camping Relax sold out... amai!
Gelukkig hier ticket in orde.
Van donderdag tem zaterdag ( met dagtickets)
1e keer camping op PKP, heel benieuwd
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Toch weer gekozen voor een pre-pitched tent op camping Chill.
Had liever een blokhutje gehad zoals een paar jaar geleden, maar dit is een mooie 2e optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

Gebruikers die dit onderwerp bekijken