Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Vandaag niet helemaal geslaagd.
Een kaart te kort voor GC voor de 1e show in Barcelona, maar 1 kaart te veel voor de 2e show aldaar
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Aufgrund der enormen Nachfrage spielen Bruce Springsteen & The E Street Band eine Zusatzshow auf dem Hockenheimring! Tickets gibt's ab Montag, 13. Juni um 10 Uhr bei EVENTIM. Nicht verpassen!

Dus...
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Vind het trouwens ergens wel jammer dat het zo vroeg in de verkoop gaat...Het is nu wel heeeeeeel lang wachten :)
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Mooi om te zien dat er zulke die-hard fans heel Europa doorreizen om Bruce te kijken.

Ik kijk zelf erg uit naar de eerste keer Bruce. Ik ken zelf de hits en af en toe nog een verdwaald nummer en ik weet dat de liveshows berucht zijn. Iemand nog tips? Bepaalde nummers/albums of iets anders?

Ik sleur mijn vriendin ook mee, die weet nog niets of nauwelijks van Bruce Springsteen, maar we zijn nu tijdens onze vakantie maar vast enthousiast begonnen met dingen luisteren. Uiteraard z'n muziek, maar ook de Bruce Springsteen podcast van de NPO en de renegades podcast met Bruce en Obama. Langzaamaan begint ze fan te worden, hahah
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Mooi om te zien dat er zulke die-hard fans heel Europa doorreizen om Bruce te kijken.

Ik kijk zelf erg uit naar de eerste keer Bruce. Ik ken zelf de hits en af en toe nog een verdwaald nummer en ik weet dat de liveshows berucht zijn. Iemand nog tips? Bepaalde nummers/albums of iets anders?

Ik sleur mijn vriendin ook mee, die weet nog niets of nauwelijks van Bruce Springsteen, maar we zijn nu tijdens onze vakantie maar vast enthousiast begonnen met dingen luisteren. Uiteraard z'n muziek, maar ook de Bruce Springsteen podcast van de NPO en de renegades podcast met Bruce en Obama. Langzaamaan begint ze fan te worden, hahah
Check de setlists van de laatste shows van de 2016 tour, en dan met name de toegiften, die zijn de laatse tours vrij statisch geweest helaas
 

Gitaartje1989

Nieuw lid
20 jun 2022
1
0
Wij hebben 2 golden circle tickets voor Landgraaf dus we zijn erbij! Alleen hoe werkt dat met GC tickets. Is er een aparte ingang bij Megaland Landgraaf zodat de mensen met een gc kaartje niet in de rij hoeven bij de mensen met veldkaarten?
 

LifeCanBeBeautiful

Playlistbediener
16 feb 2022
48
21
Ook in België speelt hij een volwaardige set. Kan me niet voorstellen dat hij bv op Werchter Classic een kortere set speelt.

Toch wel .....dat is de ervaring van mensen die hem al een aantal keer bezig gezien hebben op diverse plaatsen.
Heb Bruce Springsteen Al meerdere keren gezien waarvan 2 keren op TW Classic en ik kan mij herinneren dat dat telkens toch tussen de 2,5 en 3 uren duurde hoor. En als je de setlist vergeleek met ander optredens kwam dat met aantal nummers ook telkens ongeveer op hetzelfde uit. Die gaat echt zijn tijd nemen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wij hebben 2 golden circle tickets voor Landgraaf dus we zijn erbij! Alleen hoe werkt dat met GC tickets. Is er een aparte ingang bij Megaland Landgraaf zodat de mensen met een gc kaartje niet in de rij hoeven bij de mensen met veldkaarten?
de ingang zal via de reguliere ingang zijn.
ik ga er van uit, dat er een moment is waar je voor het voorvak een polsbandje ontvangt op vertoon van het GC ticket.
hoe dat geregeld zal worden, geen idee...

misschien is er aan de ingang een aparte doorgang waar bij scannen van de ticket al een polsbandje wordt uitgegeven?
of is er een plek waar je je moet melden om het polsbandje te ontvangen?
het zou ook zo maar kunnen dat je het polsbandje pas ontvangt bij de poortjes van het voorvak op vertoon van het Ticket?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Is er ergens een exclusieve presale voor tw classic?
Niet dat ik weet en ik verwacht ook niet dat die er komt. Dat wordt dus stressen woensdag. Hoeveel tickets zouden er beschikbaar zijn, 65.000? Zal snel uitverkocht zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Niet dat ik weet en ik verwacht ook niet dat die er komt. Dat wordt dus stressen woensdag. Hoeveel tickets zouden er beschikbaar zijn, 65.000? Zal snel uitverkocht zijn.
Kutte hieraan is, is dat je echt weet dat het zo weg is. Dat is wel eens anders geweest bij die headliners.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken